Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-30@11:11:59 GMT

۵ طرح کشاورزی در شهرستان اردل به بهره برداری رسید

تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۲۶۴۵۳۴

۵ طرح کشاورزی در شهرستان اردل به بهره برداری رسید

به گزارش خبرنگار مهر، عطاالله ابراهیمی ظهر شنبه در حاشیه افتتاح پروژه‌های کشاورزی شهرستان اردل در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: همزمان با هفته جهاد کشاورزی پنج طرح در شهرستان اردل به بهره برداری رسید.

وی عنوان کرد: دو طرح گلخانه‌ای، یک طرح آبیاری قطره‌ای کم فشار و دو مجموعه شیلات در این شهرستان به بهره برداری رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس سازمان جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: ۷۶ هکتار از اراضی این شهرستان امروز به سیستم آبیاری قطره‌ای کم فشار مجهز شده اند.

ابراهیمی با بیان اینکه ۷۵ خانوار از این طرح‌ها بهره مند می‌شوند، ادامه داد: با افتتاح این طرح‌های کشاورزی هشت اشتغال مستقیم ایجاد شده است.

وی اعلام کرد: در شرایطی که چهارمحال و بختیاری نیازمند ایجاد اشتغال است طرح‌های کشاورزی می‌تواند بخشی از این مهم را تأمین کند.

رئیس جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری افزود: شهرستان اردل قطب تولید ماهی سردآبی استان و کشور محسوب می‌شود.

ابراهیمی گفت: اعتبار تخصیص داده شده به این طرح‌ها از محل اعتبارات توسعه روستایی و عشایری و اعتبارات بند الف تبصره ۱۸ حدود ۶۵ میلیارد ریال می‌باشد.

کد خبر 5517425

منبع: مهر

کلیدواژه: جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری هفته جهاد کشاورزی طرح کشاورزی پرورش ماهی اردل بوشهر کرمانشاه خراسان رضوی خطبه های نماز جمعه کشاورزی اردبیل سفر استانی مشهد اصفهان سیدابراهیم رئیسی سازمان تبلیغات اسلامی آمار کرونا ویروس کرونا شهرستان اردل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۶۴۵۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۵ تغییر کاربری غیرمجاز در آمل قلع و قمع شد

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران، ‌‌مهرداد فولاد گفت: به دنبال صدور دستور قضایی، اکیپ اجرای احکام‌قضایی شامل واحد حقوقی و گشت ۱۳۱ مدیریت جهاد کشاورزی آمل با همراهی عوامل نیروی انتظامی اقدام به قلع و قمع تغییر کاربری غیرمجاز خارج از طرح هادی مصوب در روستای شهنه‌کلا این شهرستان کردند.

او افزود: یک بنای نیمه کاره و ۱۴ مورد تفکیک و دیوارکشی در قالب تبصره ۲ ماده ۱۰ قلع و قمع و ۹۰۰ متر‌مربع زمین کشاورزی آزادسازی شد.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان آمل با بیان اینکه جهاد کشاورزی با تمام قدرت در راه حفظ بستر تولید محصولات کشاورزی ایستاده است، به مالکین اراضی کشاورزی توصیه کرد بدون اخذ مجوز از مراجع ذیصلاح اقدام به تغییر کاربری اراضی خود نکنند.

دیگر خبرها

  • ۱۵ تغییر کاربری غیرمجاز در آمل قلع و قمع شد
  • ۵۰۰۰ سامانه خورشیدی در فارس بهره‌برداری می‌شود
  • تخصیص اعتبار به بخش شیدا نیازمند نگاه ویژه‌ است
  • تخصیص اعتبار به بخش شیدا نیازمند نگاه ویژه‌ای است
  • بهره برداری از طرح آبرسانی سد کوثر به شهرستان بهمئی تا آبان ماه
  • جهاد آبرسانی در ۶۹ روستای ایلام از ابتدای سال جاری آغاز شده است
  • آغاز پرورش ماهی در استخرهای ذخیره آب کشاورزی چهارمحال و بختیاری
  • دستور دادستان بشرویه جهت ایمن سازی فوری استخر‌های کشاورزی
  • بهره‌برداری از بازار گل و گیاه ارغوان تا پایان ۱۴۰۳
  • بهره برداری از پایگاه اورژانس ۱۱۵ در اردل