Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-30@22:08:19 GMT

جزئیات برگزاری کنگره ۱۱هزار شهید عشایری کشور

تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۲۶۴۶۶۸

جزئیات برگزاری کنگره ۱۱هزار شهید عشایری کشور

سرهنگ احمد سعیدی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به برگزاری نخستین کنگره ملی شهدای عشایری کشور به میزبانی چهارمحال و بختیاری، اظهار کرد: این کنگره به مدت سه روز از تاریخ ۲۹ تا ۳۱ خرداد ماه برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه ۲۶ استان در این کنگره حضور دارند، تصریح کرد: برنامه این کنگره با ویژه برنامه شب شعر شهدای ایل در ۲۹ خرداد ماه آغاز خواهد شد که شعرای برتر کشور در این برنامه حضور خواهند داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسئول بسیج عشایری کشور با اشاره به اینکه حدود ۲۷۰ اثر به دبیرخانه این برنامه ارسال شده است، عنوان کرد: طی برنامه شب شعر شهدای ایل با حضور سردار سلیمانی رئیس بسیج مستضعفین کشور از ۱۲ اثر برگزیده تجلیل خواهد شد.

خانواده‌های شهدای مدافع حرم عشایری تجلیل می‌شوند

سرهنگ سعیدی به برگزاری یادواره شهدای مدافع حرم جامعه عشایری اشاره کرد و ادامه داد: این برنامه با حضور سردار تنگسیری فرمانده نیروی دریایی سپاه کشور در فرهنگسرای شهرکرد برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه این قشر ۵۹ شهید مدافع حرم را تقدیم اسلام و نظام کرده اند، مطرح کرد: ۳۰ خرداد ماه طی برنامه از خانواده شهدای مدافع حرم عشایری کشور تجلیل خواهد شد.

مسئول بسیج عشایری کشور اعلام کرد: برنامه اصلی کنگره ۱۱ هزار شهید عشایری کشور با حضور سردار سلامی فرمانده کل سپاه کشور در تاریخ ۳۱ خرداد ماه در مصلی بزرگ امام خمینی (ره) چهارمحال و بختیاری برگزار می‌شود.

معرفی دستاوردهای جامعه عشایری به جامعه

سرهنگ سعیدی به برپایی نمایشگاه دستاوردهای جامعه عشایری اشاره کرد و افزود: این نمایشگاه نماد بخشی از توانمندی‌های عشایر است.

وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص توانمندی‌های جامعه عشایری، گفت: یکی از اهداف اصلی کنگره تبیین نقشه عشایر در حوزه‌های امنیت غذایی و امنیت پایدار می‌باشد.

مسئول بسیج عشایری کشور عنوان کرد: زندگی عشایری گنجینه آداب و رسوم اسلامی هستند که باید به جامعه معرفی شود.

اهدای بیش از ۲ هزار سری جهیزیه در مناطق عشایری کشور

سرهنگ سعیدی با بیان اینکه در استقبال از کنگره شهدای عشایری کشور فعالیت‌های محرومیت زدایی در مناطق عشایری انجام گرفته است، تصریح کرد: بیش از دو میلیون و ۵۰۰ هزار رأس گوسفند در مناطق عشایری کشور در برابر بیماری‌ها به صورت رایگان واکسینه شدند.

وی با اشاره به توزیع بیش از دو هزار سری جهیزیه در بین زوج‌های نیازمند عشایر کشور، ادامه داد: خدمات تخصصی پزشکی و پیرا پزشکی نیز در راستای استقبال از این کنگره در مناطق عشایری کشور به صورت رایگان ارائه شده است.

کد خبر 5517353

منبع: مهر

کلیدواژه: مقام معظم رهبری کنگره شهدا سردار تنگسیری سردار سلامی احمد سعیدی بسیج عشایری بوشهر کرمانشاه خراسان رضوی خطبه های نماز جمعه کشاورزی اردبیل سفر استانی مشهد اصفهان سیدابراهیم رئیسی سازمان تبلیغات اسلامی آمار کرونا ویروس کرونا مناطق عشایری جامعه عشایری عشایری کشور خرداد ماه مدافع حرم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۶۴۶۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتخار دستگاه آموزشی آران و بیدگل ۳۶ شهید معلم است

فرماندار شهرستان آران و بیدگل ضمن گرامیداشت روز معلم، گفت: افتخار دستگاه آموزشی آران و بیدگل ۳۶ شهید معلم است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از آران و بیدگل، علی اکبر رضایی ظهر امروز در دیدار با عوامل برگزاری یادواره شهدای کارگر و معلم، اظهار داشت: هدف از برگزاری یادواره شهدا معرفی شهیدان به عنوان الگویی ماندگار به جامعه به ویژه قشر جوان و نوجوان است.

وی با اشاره به اینکه برگزاری یادواره شهدای کارگر و معلم گامی در راستای نهادینه کردن فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه است، تصریح کرد: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت برای نسل جوان که موتور محرکه انقلاب هستند، ضروری و بسیار با اهمیت است.

فرماندار شهرستان آران و بیدگل ضمن اشاره به رشادت‌ها و دلاوری‌های رزمندگان هشت سال دفاع مقدس گفت: شهدای هشت سال جنگ تحمیلی صحنه‌هایی ماندگار را آفریدند که تضمین کننده پیروزی‌‌های رزمندگان در آن دوره حساس بود.

رضایی با تاکید بر نقش‌ معلمان به عنوان سفیران فرهنگی در صحنه‌های انقلاب و دفاع مقدس تصریح: تقدیم 36 معلم شهید در شهرستان آران و بیدگل، سند افتخار دستگاه تعلیم و تربیت در نظام اسلامی به ویژه این شهرستان است.

فرماندار آران و بیدگل در ادامه تصریح کرد: جامعه کارگری در دوران دفاع مقدس علاوه بر حضور در جبهه‌های نبرد در سنگر تولید نیز مجاهدت کرده و تقدیم بیش از 365 شهید کارگر مهر تأییدی بر مجاهدت جامعه کارگری شهرستان آران و بیدگل در پاسداشت ارزش‌های انقلاب اسلامی است.

وی با دعوت از اقشار مختلف مردم به ویژه خانواده معظم شهدا برای حضور در امراسم یادواره شهدای کارگر و معلم شهرستان آران و بیدگل گفت: امروز دشمن در تلاش است تا با بهترین امکانات به اسلام و مسلمین ضربه وارد کند، بنابراین مردم باید در تمامی عرصه‌ها هوشیار بوده و با همان روحیه هشت سال دفاع مقدس با مهارت تمام با یزیدیان زمانه مقابله کند.

انتهای پیام/803/

دیگر خبرها

  • کنگره ۵۵۳۰ شهید کردستان سال ۱۴۰۵ برگزار می‌شود
  • برگزاری نخستین کنگره شهدای جامعه اطلاعاتی هرمزگان در بندرعباس
  • در شورای سیاست‌گذاری کنگره ۱۲ هزار شهید استان تهران چه گذشت؟
  • افتخار دستگاه آموزشی آران و بیدگل ۳۶ شهید معلم است
  • برگزاری کنگره جهانی حضرت رضا (ع) در دهه کرامت
  • برگزاری کنگره جهانی حضرت رضا(ع) در دهه کرامت
  • برنامه ریزی برای برگزاری یادواره ملی شهدای ترور خراسان رضوی
  • ثبت عملکرد دستگاهها برای برگزاری کنگره شهدا در سامانه دولت
  • جزئیات اجلاس ۴۲۲ شهید شهرستان کهگیلویه اعلام شد
  • جزئیات اجلاسیه ۴۲۲ شهید شهرستان کهگیلویه اعلام شد