Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی وزارت نفت با تاکید بر اینکه این وزارتخانه دستوری برای جمع‌آوری کارت سوخت جایگاه‌ها صادر نکرده است، گفت: دولت برنامه‌ای برای تغییر قیمت و سهمیه نرخ ندارد.

به گزارش ایران اکونومیست از شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی ایران، «علی فروزنده» در رابطه‌ با اینکه وزارت نفت برنامه‌ای برای جمع‌کردن کارت‌های سوخت جایگاه‌داران ندارد، گفت: ما ترجیح می‌دهیم مردم با کارت سوخت خودشان بنزین آزاد را مصرف کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در خصوص اخبار واصله در این راستا گفت: باید بررسی کنیم که آیا گزارش جدی در تهران و کرج وجود دارد یا خیر؟.

فروزنده در واکنش به درج بنر این خبر در یکی از جایگاه‌های سوخت کرج، گفت: به جایگاه‌ها ابلاغ شده که اجازه جمع‌آوری کارت‌های سوخت را ندارند. مردم در صورت مشاهده تخلف، به شرکت پخش فراورده‌های نفتی گزارش دهند تا حتماً بررسی و رسیدگی شود.

سخنگوی وزارت نفت همچنین در خصوص صف‌های طویلی که در مرزها برای سوخت‌گیری ایجاد می‌شود، گفت: این صف‌ها موجب آزار مردم شده است.

دولت برنامه‌ای برای تغییر قیمت و سهمیه ندارد

وی با بیان اینکه در مرزها به دلیل اختلاف قیمت بنزین، مردم با کارت جایگاه‌داران بنزین آزاد می‌زنند و چند کیلومتر آن‌سوتر این بنزین را به فروش می‌رسانند، بیان کرد: ممکن است شورای تأمین استان یا مراجع این چنینی برای بازه‌های محدودی خواسته باشد از کارت جایگاه به‌صورت موقت استفاده نشود.

فروزنده بار دیگر تاکید کرد موضوع عدم اجازه مردم برای استفاده از سوخت جایگاه بنزینی در کرج را نیز پیگیری خواهد کرد و مردم نیز می‌توانند با شماره تماس ۵ رقمی ۰۹۶۲۷ تماس بگیرند.

سخنگوی وزارت نفت در خصوص واقعی شدن قیمت انرژی اظهار کرد: بنزین اثرات روانی بر جامعه دارد که شامل تفاوت قیمت و تأثیر آن بر قیمت‌هاست. این مسئله حسی نامطلوب به مردم انتقال می‌دهد، لذا دولت برنامه‌ای برای تغییر قیمت و سهمیه و افزایش نرخ ندارد.

فروزنده در انتها تاکید کرد: دولت هر برنامه‌ای در این زمینه داشته باشد، با مردم در میان می‌گذارد.

  منبع: خبرگزاری ایرنا برچسب ها: وزارت نفت ، کارت سوخت ، شرکت ملی پالایش

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: وزارت نفت کارت سوخت شرکت ملی پالایش دولت برنامه ای برای تغییر قیمت و سهمیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۶۴۷۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسنایدر: باخت به تاج‌الدینوف روش مبارزه رقبایم را تغییر داد

قهرمان کشتی المپیک و جهان که در تورنمنت زاگرب مغلوب نماینده ایران شد، می‌گوید باخت او مقابل کشتی‌گیر روسی‌الاصل بحرین روش مبارزه رقبایش مقابل او را تغییر داده است. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، کایل اسنایدر که بار دیگر به عضویت تیم ملی آمریکا درآمده و قرار است نماینده 97 کیلوگرم این کشور در بازی‌های المپیک پاریس باشد، در حالی که سهمیه حضور در المپیک را هم با سومی در رقابت‌های 2023 بلگراد به دست آورد، درباره شکست سنگین 11 بر صفری که آنجا مقابل اخمد تاج‌الدینوف تجربه کرد، گفت: قد او بلند است و استایلش متفاوت. سبک کشتی من به سبک تاج‌الدینوف نمی‌خورد. او منتظر است که حریف حمله کند و بعد از اشتباه او امتیاز بگیرد اما من کشتی‌گیری هستم که وسط تشک هر چه آمد، می‌زنم. استراتژی کشتی من به او نمی‌خورد.

قهرمان المپیک و جهان قد بلند کشتی‌گیر روسی‌الاصل بحرین را مانع سختی در راه اجرای فن دانسته و ادامه داد: اینکه قدش بلند است، اذیتم می‌کند. استراتژی قبلی من مقابل او جواب نمی‌دهد. باختی که به تاج‎‌الدینوف دادم، باعث شد خیلی از رقبایم در دنیا روش کشتی‌شان را با من عوض کنند.

اسنایدر امسال کار سختی برای قرار گرفتن روی سکو دارد. او که سال گذشته در پی آسیب‌دیدگی عبدالرشید سعدالله‌یف و انصرافش از حضور در مرحله نیمه‌نهایی بعد از شکست مقابل تاج‌الدینوف، بدون مبارزه مدال برنز مسابقات جهانی را به خود اختصاص داد، حالا پیش روی خود علاوه بر تاج‌الدینوف که شکست سنگینی را مقابل در بلگراد تجربه کرد، امیرعلی آذرپیرا را می‌بیند که پیش از کسب سهمیه المپیک در تورنمنت زاگرب موفق به شکست او شد.

همچنین اگر عبدالرشید سعدالله‌یف به پاریس بیاید، خودش هم رقیب سنتی و سرسخت اسنایدر است و اگر هم همچنان اسیر محرومیت باشد، به جایش علیخان جبرئیلوفی خواهد آمد که سهمیه المپیک را در این وزن برای روس‌ها به دست آورده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • کارت سوخت در بازار سیاه
  • لزوم تغییر رویکرد خدماتی به اجتماعی در شهرداری‌ها
  • کار از جاره کارت سوخت خودرو گذشت / فروش با قیمت ۳۰ میلیون تومان!
  • کالاهای اساسی با وجود پرداخت ارز ترجیحی با قیمت 2 تا 3 برابری به دست مردم می رسد/ شرایط کنونی یعنی دولت منطقا باید در سیاست ارزی خود تجدیدنظر کند
  • مورد عجیب فروش کارت سوخت با ۳۰ میلیون تومان
  • قیمت دو برابری کالا‌های اساسی با جود تخصیص ارز ترجیحی
  • بهره‌برداری از یک جایگاه عرضه سوخت در کهگیلویه و بویراحمد
  • کاهش سهمیه سوخت تراکتورداران مهمترین دغدغه کشاورزان اسدآبادی
  • اسنایدر: باخت به تاج‌الدینوف روش مبارزه رقبایم را تغییر داد
  • طرح باک پُر در مرز پرویزخان به صورت رسمی از روز شنبه اجرا می شود