Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-05-09@02:07:48 GMT

درون برج ایفل چیست؟

تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۲۶۴۸۰۳

درون برج ایفل چیست؟

به گزارش اقتصاد آنلاین، برج ایفل که امروزه به عنوان نماد شهر پاریس شناخته می‌شود، برجی فلزی است که در کنار رودخانه سن واقع شده و ساخت آن در سال ۱۸۸۹ به پایان رسید. 

نام این برج از نام سازنده‌اش گوستاو ایفل گرفته شده است.

ارتفاع این برج ۳۳۰ متر است که در زمان خود و به مدت ۴۱ سال به عنوان بلندترین سازه در جهان شناخته می‌شد و وزن آن نیز ۱۰ هزار تن است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در داخل برج ایفل چه ویژگی‌ها و امکاناتی وجود دارد؟

ترجمه و تدوین: شیما احمدی

حجم ویدیو: 14.30M | مدت زمان ویدیو: 00:05:03 دانلود ویدیو

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: ثبت نام سایپا ثبت نام ایران خودرو ایفل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۶۴۸۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایران جزو کشور‌های شناخته شده دنیا در درمان ناباروری

  به گزارش­ خبرگزاری صدا و سیما؛ ­ دکتر حمید چوبینه در برنامه زنده سلام خبرنگار افزود: ظرفیت‌های بسیار خوبی­ در عرصه درمان ناباروری هم برای خودمان و هم برای کشور‌های همسایه و گردشگران با کیفیت و هزینه ارزان فراهم است. وی گفت: بیست و سومین کنگره بین المللی انجمن علمی باروری و ناباروری در دانشگاه شهیدبهشتی درحال برگزاری است و امروز از اولین مرکز درمان ناباروری کشور تجلیل می­ شود. وی گفت: امروز برنامه‌های علمی متنوعی­ در حوزه‌های مختلف تخصصی زنان و زایمان، زنان و ناباروری، آندرولوژی و­ ­زمین شناسی و بحث‌هایی هم درخصوص ایمونولوژی در حوزه ناباروری و بحث‌های ژنتیک ناباروری، اخلاق پزشکی در حوزه ناباروری برگزار خواهد شد و مقالات زیادی از پژوهشگران و متخصصین و اساتید دانشگاهی به صورت سخنرانی ارایه خواهد شد و بعضی از این مقالات به صورت سخنرانی است. چوبینه گفت: علت برگزاری این کنگره این است که علم ناباروری در کشورمان پیشینه دارد و هم در مرز‌های علمی جهانی صاحب نامیم و هم در داخل کشور مراکز درمان ناباروری بسیار گسترده و وسیعی در اقصی نقاط کشورمان داریم که متخصصین مان سالانه هم کار‌های درمانی شان را به صورت پژوهشی انجام می‌دهند. چوبینه اظهار کرد: تکنیک‌های جدیدی که در زمینه درمان ناباروری است یک عمر ۵۰ ساله‌ای در دنیا دارد، ما هم همپای دنیا تحقیقات و پژوهش‌های بسیار موثری را انجام دادیم. وی در پایان از جوانان خواست ازدواج شان را به تاخیر نیندازند و از مسئولان مملکتی خواست که شرایط را برای جوانان مان فراهم کنند که زودتر بتوانند ازدواج کنند که به بیماری ناباروری کمتر دچار شوند و تصریح کرد:هرچه سن ازدواج بالاتر می‌رود یقینا بیماری ناباروری می‌تواند برای خانواده‌ها بوجود بیاید و کار درمانی هزینه بیشتر و سخت‌تر خواهد بود.

دیگر خبرها

  • بهترین نوع زیتون از نظر طب سنتی / طبع زیتون گرم است یا سرد ؟
  • سپند امیرسلیمانی با موناکرمی ازدواج کرد
  • ایران جزو کشور‌های شناخته شده دنیا در درمان ناباروری
  • مداخله هیچ نهاد و دستگاهی، درون مسجد قابل قبول نیست
  • تعداد ۳۷ هزار نفر در جنوب کرمان واجد شرایط مسکن ملی شناخته شدند
  • هزینه‌ ساخت برج ایفل را مردم کدام کشور پرداختند؟
  • حق داشتن نماینده حقوقی برای تمام شرکت‌ها به رسمیت شناخته شد
  • راهنمای انتخاب بهترین عطر و خوشبوکننده هوا با مستر مدیت
  • اسکی ۱۵۰ مدال دارد/ از قله به درون شهرها رفتیم
  • ادعای انبارلوئی درباره ایده «از شاهزاده تا تاجزاده» مهدی نصیری /حرف او نیست، هم لطف الله میثمی گفته بود هم فرخ نگهدار!