Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-05-03@02:38:40 GMT

سربه‌فلک کشیدن قیمت مسکن در منطقه پیروزی

تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۲۶۵۱۹۶

سربه‌فلک کشیدن قیمت مسکن در منطقه پیروزی

متوسط قیمت مسکن در منطقه ۱۳ تهران آنگونه که گزارش بازار مسکن بانک مرکزی از وضعیت معاملات مسکن اردیبهشت امسال منتشر کرده، متری ۳۳ میلیون تومان است.

با این حال در منطقه پیروزی بیشتر واحدهای مسکونی که از سوی مالکان فایل شده در دامنه قیمتی ۲۵ تا ۳۵ میلیون تومان در هر متر مربع جای گرفته اند.

هر چند برخی محله‌های این منطقه در دامنه‌های قیمتی ۴۰ تا ۵۰ میلیون تومانی مشابه برخی مناطق گران قیمت تهران از جمله مناطق ۴، ۵ یا حتی ۶ پایتخت به خریداران عرضه شده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مثلاً واحد مسکونی ۲۳ سال ساخت واقع در طبقه ۴ دو خوابه بدون آسانسور و پارکینگ متری ۲۳.۴ میلیون تومان و مجموعاً بیش از ۱.۵ میلیارد تومان در پیروزی فایل شده است.

واحد دو خوابه ۵۹ متری طبقه ۲ با عمر ۱۷ سال در محله نیروی هوایی متری ۳۷ میلیون تومان و مجموعاً ۲ میلیارد و ۱۸۰ میلیون تومان از سوی فروشنده آماده عرضه است.

واحد مسکونی ۵۸ متری ۷ سال ساخت یک خوابه در محله چهارصد دستگاه پیروزی نیز متری ۲۵ میلیون تومان و مجموعاً ۱ میلیارد و ۴۵۰ میلیون تومان برای فروش اعلام شده است.

این در حالی است که در محله پرستار که به عنوان گران‌ترین محله منطقه ۱۳ از آن یاد می‌شود، واحد مسکونی ۱۲۰ متری ۳ خوابه یک سال ساخت متری ۴۴ میلیون و ۱۶۰ هزار تومان و مجموعاً ۵ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان به خریداران معرفی شده است.

در محله نبرد نیز واحد ۸۵ متری ۲ خوابه متری ۳۱ میلیون تومان و ارزش مجموعاً ۲.۵ میلیارد تومان به فروش می‌رسد.

طبقه چهارم واحد ۵۳ متری ۱۰ سال ساخت یک خوابه در محله شکوفه متری ۲۵ میلیون تومان و مجموعاً ۱.۳ میلیارد تومان به خریداران معرفی می‌شود.

واحد ۴۰ متری ۱۱ سال ساخت طبقه ۳ بدون آسانسور و پارکینگ در پاسدار گمنام متری ۲۵ میلیون و مجموعاً یک میلیارد تومان برای فروش فایل شده است.

۲۲۳۲۲۷

کد خبر 1642613

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: مسکن قیمت مسکن بازار مسکن تهران میلیون تومان و مجموعا میلیارد تومان سال ساخت متری ۲

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۶۵۱۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احداث بوستان ۲۲۰۰۰ متری در منطقه ۱۶

شهردار منطقه ۱۶ گفت: در حوزه توسعه فضای سبز منطقه زمینی به مساحت ۲۲ هزار مترمربع در علی‌آباد جنوبی تملک شده که برای احداث بوستان شهری در نظر گرفته شده است. - اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، امین سالاری‌پور؛ شهردار منطقه 16 امروز در حاشیه دویست‌وسی‌ودومین جلسه علنی شورای شهر تهران در جمع خبرنگاران در خصوص رفع سد معبر وانتی‌ها در سطح این منطقه اظهار کرد: در جوابیه فرهنگ خاصی حاکم است و موضوعاتی مربوط به جگرکی‌ها، گوشت فروش‌ها و سد معبر وانتی‌ها وجود دارد که در همین راستا ساماندهی محدوده شوش با هماهنگی پلیس و راهور برای رفع سد معبر وانتی‌ها آغاز شده است.

وی افزود: در سطح منطقه 16 سد معبر صنفی زیادی نداریم. آنچه که بعضاً به صورت مقطعی دیده می‌شود تذکرات لازم را می‌دهیم و با این موضوع برخورد می‌کنیم اما برای سد معبر وانتی‌ها در محله خزانه و جوادیه کار آغاز شده ولی باید سرعت بیشتری بگیرد.

سالاری‌پور در خصوص نوسازی ناوگان اتوبوسرانی در سطح منطقه 16 شهرداری تهران نیز اظهار کرد: در این دوره اتوبوس زیادی به ناوگان تزریق نشده اما دو پایانه اتوبوسرانی به همراه یک پایانه تاکسیرانی به همراه تمامی زیرساخت‌های لازم پایانه‌ای احداث شده است.

ساماندهی دستفروشان منطقه 16 در خیابان دشتبان‌زاده

شهردار منطقه 16 تاکید کرد: علاوه بر این در حوزه توسعه فضای سبز منطقه زمینی به مساحت 22 هزار مترمربع در علی‌آباد جنوبی تملک شده که برای احداث بوستان شهری در نظر گرفته شده است. اعتبار ریالی احداث این بوستان در سال جاری لحاظ شده که پس از طراحی امیدواریم عملیات اجرایی احداث را از خردادماه آغاز کنیم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ابرپروژه مسکونی تهران در محله یاخچی آباد با ۱۰ هزار واحد ساخته می شود
  • وضعیت بازار اجاره مسکن در جنوب تهران
  • قیمت آپارتمان در محدوده «تهران قدیم»
  • مسکن اقتصادی قابل مصادره نیست
  • احداث بوستان ۲۲۰۰۰ متری در منطقه ۱۶
  • ساخت ۲ هزار و ۵۰۰ واحد مسکن اقتصادی در تهران | این خانه ها در چه متراژ و قیمتی ساخته می شوند؟
  • ساخت ۲هزار و۵۰۰ واحد مسکن اقتصادی تا دو هفته آینده کلید زده می شود
  • با یک میلیارد تومان در کجای تهران می‌توان خانه خرید؟/ جدول قیمت
  • نرخ رهن در بازار مسکن؛ رهن کامل در عبدل آباد با ۶۰۰ میلیون تومان
  • ساخت و بهسازی ۱۴۵ واحد مسکن مددجویی در بندرعباس