Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-29@17:47:11 GMT

سرپرست انجمن کشتی کارگری لرستان معرفی شد

تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۲۶۵۲۱۷

سرپرست انجمن کشتی کارگری لرستان معرفی شد

مراسم معارفه سرپرست انجمن کشتی کارگری استان لرستان برگزار شد.

به   گزارش  خبرگزاری  برنا  از  لرستان ؛ طی حکمی از طرف رئیس هیأت ورزش کارگران استان لرستان حسن طولابی به عنوان سرپرست انجمن کشتی کارگری لرستان منصوب شد.

طولابی از پیشکسوتان کشتی استان است که با این حکم جانشین مرزبان شد.

مراسم معارفه‌ی سرپرست جدید انجمن کشتی کارگری استان روز شنبه  با حضور عبدالعلی حیدری قائم مقام مدیرکل تعاون، کار و امور اجتماعی استان، رئیس هیأت ورزش کارگران استان، رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان خرم آباد، دبیر هیأت کشتی لرستان و جمعی از پیشکسوتان و قهرمانان کشتی استان در اداره کل تعاون، کار و امور اجتماعی لرستان برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این مراسم رئیس هیأت ورزش کارگران لرستان با اشاره به نقش ورزش در پویایی جامعه ی کارگری و رشد تولید و اقتصاد گفت: ورزش یک امر ضروری برای نیروی انسانی است.

درویشی عنوان کرد: خوشبختانه استان لرستان پتانسیل حضور در میدان های بزرگ ورزش کارگری را دارد.

او  ادامه داد: با توجه به پیشینه‌ی ورزش کارگری به ویژه کشتی کارگری در لرستان، انتظار داریم سرپرست جدید در ارتقا و رشد هرچه بیشتر کشتی کارگری استان برنامه ای مدون را طرح ریزی کند.

سرپرست انجمن کشتی کارگری لرستان نیز در این مراسم گفت: در استان لرستان پتانسیل قهرمانی در میادین کشوری، قاره ای و جهانی کشتی کارگری وجود دارد.

حسن طولابی افزود: ما همواره و به ویژه در سال‌های اخیر قهرمانان زیادی را در کشتی کارگری معرفی کرده ایم و امیدواریم با همکاری و برنامه‌های سازنده با هیأت کشتی استان بتوانیم این بهتر از هر بار عمل کنیم و در این مسیر دست تمامی پیشکسوتان و صاحب نظران کشتی استان را می‌فشاریم.

انتهای پیام 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: کشتی انجمن ورزش کارگران کشتی کارگری استان لرستان کشتی استان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۶۵۲۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قدردانی از کارگران بسیجی نمونه اراکی

 

در مراسم گرامیداشت هفته بسیج کارگری از کارگران بسیجی نمونه شهرستان اراک تجلیل شد.

سردار اهوازیان از همرزمان شهید حاج قاسم سلیمانی در این مراسم گفت: یک سوم رزمندگان را جامعه کارگری تشکیل می‌دهند و جامعه کارگری در همه عرصه‌ها چه در زمان دفاع مقدس و چه در زمان جنگ اقتصادی نشان داد همواره حامی و پشتیبان نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

او افزود: ۱۸ کارخانه از اراک امکانات جنگ را فراهم می‌کرد.

سرهنگ مهجوری فرمانده سپاه ناحیه اراک اهمیت حضوربسیجیان و نقش کارگران بسیجی در جامعه آن است که محیط کار بایستی اسلامی باشد و در راستای تولید و رفع موانع تولید کمکی به کارکنان و کارخانجات داشته باشند و به تلاش در راه تحقق شعار سال و منویات رهبر معظم انقلاب در این خصوص کمک کنند.

پنجم تا یازدهم اردیبهشت به نام هفته بسیج کارگری نامگذاری شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان مرکزی اراک

دیگر خبرها

  • تحقق ۱۳۵ درصدی تعهدات اشتغالزایی در مهاباد
  • شادابی و طراوت در حوزه ورزش کارگری استان مرکزی ایجاد شود
  • برترین‌های المپیاد ورزش کارگری استان تجلیل شدند
  • مطیعی: دو و میدانی را با کمترین تنش به رئیس جدید تحویل می‌دهیم
  • رئیس فدراسیون ورزش کارگری: فعالیت خانم‌ها و آقایان یکسان می‌شود/ امسال لیگ کارگری هم خواهیم داشت
  • رئیس فدراسیون ورزش کارگری: فعالیت خانم ها و آقایان یکسان می‌شود/ امسا لیگ کارگری هم خواهیم داشت
  • قدردانی از کارگران بسیجی نمونه اراکی
  • تاریخ برگزاری انتخابات فدراسیون انجمن‌های ورزشی مشخص شد
  • رئیس جدید سازمان قضائی نیروهای مسلح استان یزد معرفی شد
  • کنکور در کمال امنیت و صحت برگزار شد/ تکرار در یک منطقه سیل زده