Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-05-05@20:02:26 GMT

عصرانه خبری شهرهای ایران در ۲۸ خردادماه

تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۲۶۵۲۳۰

عصرانه خبری شهرهای ایران در ۲۸ خردادماه

در این بسته خبری از آغازآسفالت‌ریزی معابر مشگین‌شهر تا راه‌اندازی سامانه شهروندسپاری در ملایر و آغاز اصلاح هندسی بلوار شهید چگینی قزوین را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای ایران در عرصه‌های مختلف عمرانی و فرهنگی شاهد رویدادهای مهمی بود، در این بسته خبری ایمنا، (کوتاه از شهرهای ایران) سرفصل مهمترین رویدادهای خبری این حوزه را مرور می‌کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آغاز آسفالت‌ریزی معابر مشگین‌شهر

علی مصیب زاده، شهردار مشگین شهر گفت: با مساعد شدن شرایط جوی عملیات آسفالت‌ریزی معابر با بکارگیری چند گروه مکانیزه و دستی در مناطق مختلف این شهر آغاز شد.

صدور دوهزار و ۶۷۳ برگه معاینه فنی خودروهای سبک در خمین

رسول صفدری نیا، رئیس سازمان حمل‌ونقل شهری شهرداری خمین گفت: ۲ هزار و ۶۷۳ برگه معاینه فنی خودروهای سبک در سه ماهه نخست سال جاری در این شهر صادر شد.

راه‌اندازی سامانه شهروند سپاری شهرداری ملایر

مجید فرجی، شهردار ملایر به راه اندازی سامانه اینترنتی شهروند سپاری با ارائه خدمات غیر حضوری اشاره کرد و گفت: در این راستا با یک شرکت ذیصلاح عقد قراردادی مبنی بر ممیزی املاک و همچنین تبدیل بایگانی سنتی به الکترونیک از سال ۱۴۰۰ در دستور کار قرار گرفته و تاکنون ۶۰ درصد کار انجام شده است.

وقوع ۲۵ مورد آتش‌سوزی پوشش گیاهی در مهاباد

رحمان احمدی، رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مهاباد از وقوع ٢۵ مورد آتش‌سوزی پوشش گیاهی در طول هفته گذشته در مهاباد، براثر بی‌احتیاطی شهروندان خبر داد.

شهردار حاجی آباد زرین‌دشت استعفا داد

یوسف شفیعی، شهردار حاجی آباد شهرستان زرین دشت به دلیل مشکلات شخصی و شغلی از سمت خود استعفا داد و این درخواست مورد موافقت اعضای شورای شهر حاجی آباد قرار گرفت.

تأمین حقابه گاوخونی؛ لازمه تداوم حیات در ورزنه

حامد اخگر، شهردار ورزنه گفت: توجه نداشتن به زیست‌بوم و حیات تالاب گاوخونی، تبعات زیادی برای منطقه و شهر ورزنه در پی دارد و احیای این تالاب و تأمین حقابه کشاورزان، جزو مطالبات اصلی مردم شرق اصفهان از رئیس‌جمهور است.

لکه‌گیری و ترمیم آسفالت معابر شهری آستارا

قاسم نوپور، سرپرست شهرداری آستارا گفت: به‌منظور تسهیل در تردد خودروها، عملیات لکه‌گیری و ترمیم معابر اصلی و فرعی شهر در حال انجام است.

آغاز پروژه اصلاح هندسی بلوار شهید چگینی قزوین

سعید جهانگیری، مدیرعامل سازمان حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قزوین گفت: به منظور رفع حادثه خیزی بلوار شهید چگینی، عملیات اجرایی اصلاح هندسی این محور آغاز شد.

کد خبر 582624

منبع: ایمنا

کلیدواژه: شهرهاي ايران عصرانه خبری شهرهای ایران آسفالت معابر غرق شدگی استخر آب نوجوان معاینه فنی آتش سوزی شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۶۵۲۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست خبری سخنگوی شورای نگهبان آغاز شد

به گزارش تابناک، نخستین نشست خبری هادی طحان نظیف، سخنگوی شورای نگهبان در سال ۱۴۰۳ امروز یکشنبه (۱۶ اردیبهشت) با حضور خبرنگاران برگزار شد.

دیگر خبرها

  • آغاز ۲.۵ میلیون مترمربع آسفالت معابر شهر کرمان+تصویر
  • شواهدی از آثار تاریخی در خیابان باباطاهر همدان مشاهده شد
  • آغاز عملیات دیوارکشی اطراف آرامستان شیخ شهاب‌الدین (آزادان)
  • رونمایی از سامانه پایش اجرای مصوبات شورای شهر تهران | معاون شهردار: نظارت گریز نیستیم
  • نشست خبری سخنگوی شورای نگهبان آغاز شد
  • بارش باران بهاری موجب آبگرفتگی معابر در شهرهای آذربایجان غربی شد
  • شهردار: بارش‌های دزفول ۳ برابر بیشتر از پیش بینی هواشناسی بود
  • پایانی بر حواشی بودجه شهرداری کرمانشاه در شورای شهر
  • بارش‌های دزفول سه برابر بیشتر از پیش بینی هواشناسی بود
  • خیابان‌های بوکان به پارکبانان سپرده می‌شوند