Web Analytics Made Easy - Statcounter

امیر کیومرث شرفی معاون اجرایی نیروی زمینی ارتش در مراسم تودیع و معارفه فرمانده گروه ۳۳ توپخانه نزاجا در سنندج اظهار کرد: کردستان قدمگاه شهدای والامقامی است که همه به ان افتخار می‌کنبم چرا که این اقتدار امروز کشورمان از برکت خون شهداست.

وی همچنین از کردستان به عنوان سرزمین مجاهدت خاموش نام برد و گفت: گوشه گوشه این استان آغشته به خون شهداست و شهدای زیادی برای برقراری امنیت در این خطه مرزی جان خود را از دست دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته امیر شرفی، ولایت، امنیت، سلامت و اقتدار و عزت همه اینها از نعمات خداوند ازت که بر ما بندگانش ارزانی داشته است اما نعمت امنیت از نظر ما نظامی‌ها الاترین مولفه‌ای است که ما به آن نیاز داریم چون در سایه امنیت به آرامش می‌رسیم.

وی در ادامه عنوان کرد: اگر پیروزی و افتخاری کسب کرده‌ایم حول محور توکل به خدا، اخلاص، امام و رهبری و مردم است و امروز نیز بر این پایه هستیم و تمام داشته‌های ما از ایمان به خداوند و تکیه بر مردم است.

معاون اجرایی نیروی زمینی ارتش عنوان کرد: مردم کردستان وفادارترین مردم و بهترین مولفه برای امنیت هستند و شهیدانی چون کاوه، بروجردی و نصرت‌زاد در این استان خدمت کرده‌اند و اقتدار جهانی کشورمان از بزرگمردی این شهیدان نشات می‌گیرد.

وی یاداوری کرد: زمانی در پادگان سنندج از خانه‌های سنگی تا درب پادگان باید از کانال‌های پدافندی عبور می‌کردیم و حدود ۱۴ ماه در محاصره عوامل بیگانه بودیم اما امروز شاهد این امنیت هستیم و این با توکل به خدا، پیروی از رهبری و پشتیبانی مردم حاصل شده است و همچنان پیروز خواهیم بود.

امیر شرفی با یادآوری تولد ارتش اسلامی در ایران در سال ۵۷، خاطرنشان کرد: وحدت و همدلی نیروهای مسلح پیروی از ولایت بود که همه در کنار هم بودند و این بیانگر داشتن بک فرمانده مقتدر است که با گذشت بیش از چهار دهه از گردنه‌های سخت و با موفقیت عبور کرده‌ایم.

وی اضافه کرد: در حالیکه دشمن به دنبال ناامیدی و یاس از نظام است، در بیانیه گام دوم آنچه رهبری اعلام کرده‌اند امیدواری به آینده است و در این شکی نیست.

معاون اجرایی نیروی زمینی ارتش هدف نهایی انقلاب اسلامی را ایجاد تمدن نوین اسلامی و آمادگی برای درخشش خورشید عظمای ولایت عنوان کرد و گفت: تحقق این مهم در گرو داشتن ویژگی‌هایی چون انتظار، عزم و صبر است.

وی ادامه داد: دشمنان اگر چه تمامی مولفه‌های فیزیکی دارند اما جوان مومن انقلابی که حاضر است برای کشور و فرمانده کل قوا جان ‌دهد، ندارند.

امیر شرفی عنوان کرد: کسانی که برای دفاع از حرم متقاضی می‌شوند جبهه را درک نکرده‌اند و این ناشی از اثرگذاری دوران دفاع مقدس در جوانان ایرانی است و این کار، مقدس است.

وی گفت: رسیدن به هدف و تحقق بیانیه گام دوم انقلاب را نیازمند فرماندهی و مدیریت جهادی دانست.

بیشتر بخوانید: فرمانده نیروی دریایی ارتش : توصیه می‌کنیم دشمنان سر جای خود بنشینند/ بالاترین تکنولوژی زیر سطحی را داریم

امیر سرتیپ خلبان واحدی : مبارزه با داعش از افتخارات نیروهای هوایی ارتش است / این امر مانند تصمیم گیری در شب عاشورا در دوران معاصر بود

امیر شرفی تصریح کرد: کسانی که برای تشییع پیکر شهید سلیمانی آمده بودند برخی‌ها او را نمی‌شناختند و شاید هم اسم او را نشنیده بودند اما اخلاص او چنین اجتماعی را بوجود آورد.

وی افزود: سربازبودن افتخار است و در کسب این عنوان باید سبقت گرفت و این با اقدامات و کارهای ماندگار محقق می‌شود.

معاون اجرایی نیروی زمینی ارتش، سه اصل نیروی زمینی ارتش را ولایتمداری، عدالت‌محوری و شایسته‌سالاری اعلام کرد و گفت: برای تحقق این اصول، ۳۰ طرح لبیک تعریف شده که آن را جلو می‌برد.

وی همچنین گفت: دشمن به دنبال تحریف نظام و دستاوردهای آن است که رهبری موصوع جهاد تبیین را مطرح کردند تا به نوعی حرکت کنیم که واقعیت‌ها و دستاوردهای نظام تبیین شود.

امیر شرفی اذعان کرد: ارتش جمهوری اسلامی ایران بزرگترین توپخانه غرب آسیا را در اختیار دارد.

معاون اجرایی نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران، اتوماسیون، شبکه‌ای و نقطه‌زن را از دیگر ویژگی‌های توپخانه ارتش برشمرد.

وی همچنین اعلام کرد: گروه ۳۳ توپخانه ارتش در عملیات‌های دفاع مقدس خوب درخشید، پشتیبانی ارتش در غرب کشور ماموریت گروه ۳۳ توپخانه است که نقش مهمی در انهدام داعش ایفا کرد.

به گفته امیر شرفی، برد موشک‌های فجر ۵ گروه ۳۳ توپخانه هم نقطه‌زن، هم دقیق و هم برد آنها از ۱۰۰ کیلومتر بیشتر شده است.

گلوله‌های ۱۵۵ و سایر کالیبرهای دیگر هوشمند شده‌اند و این از افتخارات ماست.

زمانی که بحبوحه تحرکات مزبوحانه داعش در سال ۹۳ بود، فرمانده نیروی زمینی ارتش اعلام کرد، حضور آنها در ۴۰ کیلومتری مرزها خط قرمز است و اگر نزدیک شوند برخورد خواهیم کرد و امروز مرزهای غربی ما در کردستان در طول ۲۵۰ کیلومتر، یکی از مرزهای امن کشور است.

۲۱۲۳۱

کد خبر 1642641

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: ارتش جمهوری اسلامی ایران نیروی زمینی ارتش دفاع مقدس جنگ تحمیلی معاون اجرایی نیروی زمینی ارتش گروه ۳۳ توپخانه امیر شرفی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۶۵۲۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتراض باشگاه نیروی زمینی به همزمان نبودن ساعت بازی‌ها

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ رقابت های لیگ دسته دوم فوتبال کشور به ایستگاه پایانی اش نزدیک شده و در حالی که انتظار می رود فدراسیون فوتبال توجه و اهتمام بیشتری به این مهم داشته باشد اما متاسفانه در برنامه بازی ها کم توجهی شده به طوری که بازی تیم های مدعی صعود همزمان برگزار نمی شود. طبق برنامه اعلام شده در هفته بیست و چهارم، بازی حساس و تعیین کننده تیم های شهرداری ماهشهر و ستارگان بهمن با فاصله 30 دقیقه ای بعد از بازی تیم های نیروزی زمینی و شهدا بابلسر برگزار می شود.شاید دلیل ان شرایط اب و هوایی ماهشهر است. به هرحال بهتر بود مسئولان برگزاری مسابقات برای به وجود نیامدن شائبه و برقراری عدالت ساعت تمام بازی ها را در یک زمان اعلام می کردند.

البته شنیده شده که باشگاه نیروی زمینی مراتب اعتراض خود را به فدراسیون فوتبال اعلام خواهد کرد.آن ها ها مدعی شده اند که اگر ساعت بازی در ماهشهر تغییر نمی کند حداقل زمان بازی آن ها با شهدا بابلسر با ساعت بازی شهرداری ماهشهر و ستارگان بهمن همزمان شود.

تیم های نیروی زمینی، ستارگان بهمن و شهرداری ماهشهر در سه هفته پایانی شانس صعود مستقیم به لیگ دسته اول یا حضور در پلی اف را دارند.

258 258

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899744

دیگر خبرها

  • پشت‌پرده تغییرات گسترده در ارتش چین
  • نبردی که تکلیف پیروز جنگ در شرق اوکراین را مشخص می‌کند/ چاسیویار؛ شهری که کلید دونباس را به کرملین تقدیم می‌کند +نقشه و تصاویر
  • هشتمین دوره توانمندسازی و هم افزایی مدیران گام دوم انقلاب اسلامی
  • آمادگی کره شمالی برای آزمایش یک سامانه موشک‌انداز جدید
  • اعتراض باشگاه نیروی زمینی به همزمان نبودن ساعت بازی‌ها
  • فرمانده کل ارتش: جمهوری اسلامی ایران پاسخ هر تجاوزی را کوبنده‌تر از قبل خواهد داد
  • تقدیر فرمانده کل ارتش از رزمندگان عملیات وعده صادق
  • ۶۰ میلیارد دلاری آمریکا، جنگ اوکراین را به کدام سو می برد؟
  • استخدام نیروی زمینی ارتش
  • 60 میلیارد دلاری آمریکا، جنگ اوکراین را به کدام سو می برد؟