Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران اکونومیست»
2024-04-30@03:01:12 GMT

بازار متشکل ارزی امروز تا ساعت ۱۸ باز هستند

تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۲۶۵۲۵۲

بازار متشکل ارزی امروز تا ساعت ۱۸ باز هستند

مدیرعامل بازار متشکل ارزی اعلام کرد امروز (شنبه، ۲۸خردادماه) بازار متشکل ارزی تا ساعت ۱۸ و صرافی‌های مجاز هم تا ساعت ۲۰ باز هستند.

به گزارش ایران اکونومیست، امیر هامونی اظهار داشت: با توجه به ضرورت پاسخ به نیاز متقاضیان به ارز امروز شنبه ۲۸ خردادماه هم بازار متشکل ارزی تا ساعت ۱۸ و صرافی‌های مجاز هم تا ساعت ۲۰ باز هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: با توجه به روند تامین ارز متقاضیان و همچنین عرضه ارز اسکناس توسط صادرکنندگان و سایر اشخاص حقوقی و حقیقی در صرافی‌های مجاز، امروز نیز بازارهای متشکل ارزی و صرافی‌های زیر مجموعه آن باز هستند و به عرضه ارز به متقاضیان می‌پردازند.

  منبع: خبرگزاری مهر برچسب ها: بازار متشکل ارزی ، صرافی مجاز ، بازار ارز

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: بازار متشکل ارزی صرافی مجاز بازار ارز بازار متشکل ارزی باز هستند تا ساعت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۶۵۲۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گرد و غبار بیش از ۱۰۰۰ خوزستانی را به بیمارستان‌ها کشاند

به گزارش صدای ایران از ایسنا،میثم معزی امروز (۱۰ اردیبهشت‌ماه) در گفت‌وگوی رسانه‌ای اظهار کرد: از آغاز پدیده گرد و خاک از بامداد تا ساعت ۷ صبح امروز (۱۰ اردیبهشت‌ماه) ۸۱۵ نفر و از ساعت ۷ صبح تا ساعت ۱۳، ۲۵۴ نفر به اورژانس بیمارستان‌ها مراجعه کردند.

وی افزود: مجموع مراجعان به بیمارستان‌ها یک هزار و ۶۹ نفر بوده ااست که ۸۸ نفر در مراکز درمانی بستری و بقیه به صورت سرپایی درمان و از بیمارستان‌ها ترخیص شدند.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز بیان کرد: مطابق معمول روز‌های گرد و غبار، کلیه بیمارستان‌ها آماده ارائه خدمات به مراجعان هستند و از هم استانی‌ها می‌خواهیم در این شرایط ضمن تردد حداقلی در فضای باز، از کودکان، سالمندان و کسانی که دارای بیماری‌های زمینه‌ای قلبی و ریوی هستند، مراقبت کنند.

دیگر خبرها

  • اوقات شرعی امروز سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • کنسرسیوم توسعه ریلی افغانستان، متشکل از چند شرکت خصوصی ایرانی است!
  • گرد و غبار بیش از ۱۰۰۰ خوزستانی را به بیمارستان‌ها کشاند
  • کاهشی شدن قیمت سکه و طلا
  • جدیدترین قیمت رمزارزها در جهان: ۱۰ ارديبهشت
  • قیمت سکه به کانال ۴۰ میلیون تومان بازگشت
  • راهکار توسعه اقتصادی و تقویت منابع ارزی؛ تولید زیر تیغ واردات یارانه‌ای!
  • قیمت سکه در سراشیبی سقوط
  • نوسان قیمت طلا و سکه در بازار رشت تا ساعت ۱۱:۰۰
  • آخرین وضعیت بازار رمزارزها در جهان/ سقوط سودآوری بیت‌کوین