Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-29@13:52:45 GMT

کیفرخواست قاتل شهید نظری صادر شد

تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۲۶۵۴۱۶

کیفرخواست قاتل شهید نظری صادر شد

 شهرام کرمی در دیدار مسئولان عالی انتظامی و قضائی استان که در سالن جلسات دادگستری کرمانشاه برگزار شد، در پاسخ به مطالبه فرمانده انتظامی استان در خصوص تعیین تکلیف سریعتر عامل شهادت سرگرد نظری، اظهار داشت: کیفرخواست فرد قاتل صادر شده و به زودی نیز قرار است محاکمه وی در یکی از دادگاه‌های کرمانشاه انجام و رأی لازم صادر شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اهتمام دستگاه قضائی و پلیس برای برخورد با هرگونه ناامنی در جامعه و استان کرمانشاه عنوان کرد: یکی از موضوعات نگران کننده‌ای که با آن روبرو هستیم مسئله تیراندازی‌هایی است که تقریباً روزانه در استان اتفاق می‌افتد.

کرمی افزود: در این میان هم دستگاه قضائی و هم پلیس بر این موضوع اتفاق نظر دارند که باید با این افراد به شدت و قاطعانه و بدون گذشت برخورد کرد تا وضعیت شهر و جامعه با ناامنی مواجه نشود.

دادستان کرمانشاه با سخت توصیف کردن کار پلیس در دستگیری عاملان تیراندازی به دلیل اینکه عمده آن‌ها در ساعات ابتدایی بامداد و تاریکی هوا رخ می‌دهد عنوان کرد: دستگاه قضائی نیز قدردان زحمات مأموران جان برکف پلیس بوده و چند ماهی است که مرخصی این افراد به همراه قاچاقچیان سلاح و مهمات را ممنوع کرده است.

وی خاطرنشان کرد: هم‌اکنون 367 محکوم به جرم تیراندازی، قاچاق و حمل سلاح بیش از چهار ماه و 15 روز است که در زندان به سر برده و هیچ گونه مرخصی به آن‌ها اعطا نشده است.

کرمی از اقدام پلیس کرمانشاه در دستگیری سارقان یک واحد مسکونی در محله بهار و همچنین دستگیری یکی از اراذل و اوباش کرمانشاه در شهرک کارمندان نیز تقدیر کرد و گفت: تداوم برخوردهای قاطعانه با اشرار و عاملان ناامن کننده در دستور کار دستگاه قضائی و پلیس قرار دارد و مردم مطمئن باشند با جدیت از امنیت آن ها دفاع می شود./تسنیم

منبع: فردا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۶۵۴۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

‌ دستگیری قاتل ۳ عضو یک خانواده در شادگان ‌

فرمانده انتظامی شادگان از دستگیری قاتلی که سه نفر از اعضای خانواده خود را به قتل رسانده بود، خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز، سرهنگ سید قاسم موسوی با اعلام این خبر اظهار داشت: روز گذشته (7 اردیبهشت‌ماه) به‌دنبال وقوع قتل سه نفر از اعضای یک خانواده با سلاح شکاری در یکی از مناطق شادگان، دستگیری قاتل به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

 وی افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی با تسلط اطلاعاتی کمتر از 10 ساعت محل اختفای قاتل را شناسایی و با هماهنگی مرجع قضایی در عملیاتی ضربتی او را دستگیر کردند.

 فرمانده انتظامی شادگان با بیان اینکه از مخفیگاه قاتل سلاح به کار رفته در قتل کشف شد، تصریح کرد: متهم در تحقیقات پلیس ضمن اعتراف به قتل ارتکابی، انگیزه خود را اختلافات خانوادگی و مالی عنوان کرد.

موسوی بیان کرد: متهم پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی داده شد.

انتهای پیام/.

دیگر خبرها

  • کیفرخواست پرونده گروه (ش) با بیش از هزار شاکی در دادسرای تهران صادر شد
  • قاتل فراری در دام پلیس آگاهی گیلانغرب
  • لزوم توجه به موضوع پیشگیری از جرم در سطح استان
  • مشکلات امروز قزوین به دلیل بی توجهی به پیشگیری از جرم است
  • کاهش ۱۸ درصدی وقوع سرقت در کرمانشاه
  • دستگیری قاتل زباله گرد در سلسله
  • ‌ دستگیری قاتل سه عضو یک خانواده در شادگان
  • ‌ دستگیری قاتل ۳ عضو یک خانواده در شادگان ‌
  • کشف بیش از ۴ هزار قبضه سلاح گرم در استان کرمان طی سال گذشته
  • توصیه‌های رئیس دستگاه قضای البرز به شورای شهر کرج