Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صدای ایران»
2024-04-28@19:37:21 GMT

ماجرای قتل دختر 5 ساله (بهار) تهرانی

تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۲۶۵۴۱۷

به گزارش صدای ایران، نهم اردیبهشت ماه سال 1401، پرسنل بیمارستان امام حسین (ع) در یک تماس تلفنی، مرگ دختر 5 ساله‌ای که آثار ضرب و جرح  و سوختگی‌های متعدد در بدن وی مشهود بود را به مرکز فوریت‌های پلیسی 110 گزارش دادند.

با اعلام این خبر، محمد وهابی؛ بازپرس ویژه قتل شعبه دوم دادسرای امور جنایی به همراه تیمی از کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی راهی بیمارستان شدند و تحقیقات ابتدایی را برای کشف ابعاد پنهان این پرونده آغاز کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



تیم جنایی با جسد دختر خردسالی به نام بهار مواجه شدند که بر اثر ضربه‌ای بر سر در تخت بیمارستان به کام مرگ فرو رفته بود و آثار شدید شکنجه و آزار و اذیت روی بدن وی دیده می‌شد.

سناریوی دروغین مادر مقتول

اعضای تیم جنایی در نخستین گام، به سراغ مادر مقتول رفتند؛ وی در تحقیقات ابتدایی گفت‌: بخاطر اختلافات شخصی از همسرم جدا زندگی می‌کنم اما طلاق نگرفته‌ام و یک روز قبل از حادثه، بهار را به همسرم سپرده بودم.

وی ادامه داد: روز حادثه هنگامی قصد داشتم زباله را داخل سطل در کوچه بیندازم ناگهان پیکر نیمه‌جان دخترم را کنار سطل مشاهده کردم که آثار سوختگی و شکنجه  روی بدن وی مشخص بود!

بدین ترتیب پدر بهار هدف تحقیقات بعدی قرار گرفت‌ و در ادامه مشخص شد، مادر بهار به صورت پنهانی با یک مرد جوان در ارتباط بوده و این مرد جوان قصد داشته پس از شروع زندگی مشترک، بهار را به یک بهزیستی تحویل دهد.

با توجه به اظهارات ضد و نقیض مادر بهار در خصوص رابطه با مرد جوان، بازپرس ویژه قتل دستور بازداشت مادر بهار و مرد جوان را صادر کرد که خیلی زود کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی، متهمان را دستگیر کردند.

  متهمان پس از انتقال به اداره دهم پلیس آگاهی در جریان تحقیقات گسترده به ضرب و جرح مرگبار دختر 5 ساله با همدستی یکدیگر اعتراف کردند.

جزئیات ضرب و جرح مرگبار مرگبار دختر 5 ساله

تحقیقات  درباره این پرونده ادامه داشت تا اینکه صبح امروز شنبه 28 خرداد ماه، مرد جوان برای تحقیقات تکمیلی با دستور محمد وهابی؛ به شعبه دوم دادسرای امور جنایی منتقل شد.

متهم در جریان تحقیقات به بازپرس پرونده گفت: "به دلیل اینکه رابطه من و مادر بهار در محله فاش نشود به بهار هشدار داده بودم برای بازی کردن با کودکان دیگر، داخل کوچه نرود! روز حادثه وقتی وی را در کوچه در حال بازی کردن مشاهده کردم، بسیار عصبانی شدم و برای همین در خانه 2 سیلی به صورت او زدم که پس از سیلی آخر، سرش به پشت طاقچه برخورد کرد؛ پس از این ضرب و جرح، به بهار آب قند دادم اما حالش بدتر شد؛ 2 روز قبل از حادثه هم به دلیل اینکه بهار نظافت شخصی‌اش را در سرویس بهداشتی رعایت نمی‌کرد با دمپایی چند ضربه به برخی از اعضای وی زدم و با سیخ داغ بدنش سوزاندم."

علت احتمالی مرگ بهار

با توجه به گزارش اولیه بیمارستان و مذاکرات تلفنی بازپرس ویژه قتل با متخصصان پزشکی قانونی، احتمال دارد مقتول بر اثر خونریزی داخلی مغز فوت کرده و و وی هدف آزار اذیت جنسی قرار نگرفته باشد.

به گزارش صدای ایران، تحقیقات در رابطه با پرونده قتل دختر خردسال توسط محمد وهابی؛ بازپرس ویژه قتل شعبه دوم دادسرای امور جرائم جنایی ادامه دارد.


منبع: صدای ایران

کلیدواژه: بهار بازپرس ویژه قتل مادر بهار ضرب و جرح مرد جوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۶۵۴۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری ۵ نفر در ارتباط با قتل بازپرس سابق در آمل

تحقیقات پلیس برای رازگشایی از قتل مرموز وکیل بابلی که پیکرش در آمل کشف شده بود به دستگیری ۵ متهم و کشف انگیزه این جنایت منجر شد.   به گزارش رکنا، این وکیل دادگستری ۵۲ ساله که مهران رحیمی نام داشت، سال‌ها قبل به‌عنوان قاضی در قوه قضاییه مشغول به‌کار بود. ازجمله سمت‌های او می‌توان به بازپرس ویژه مبارزه با زمین‌خواری و بازپرس دادسرای ناحیه ۱۲ تهران اشاره کرد.   او چند سال قبل از سمت قضاوت کنار کشید و به وکالت روی آورد. دفتر وکالت رحیمی در شمال تهران واقع شده بود و او بیشتر، پرونده‌های مالی را قبول می‌کرد.   روز جمعه خبری درباره کشف جسد این وکیل دادگستری در آمل منتشر شد. پیکر بی‌جان او در خودرویش در نزدیکی پرتگاهی در منطقه‌ای جنگلی کشف شده بود، اما مرگ او مشکوک به‌نظر می‌رسید و معلوم نبود که بر اثر چه حادثه‌ای جانش را از دست داده است.   در این شرایط بود که جسد وی برای انجام معاینه و روشن شدن علت فوت به پزشکی‌قانونی منتقل شد. در شرایطی که متخصصان پزشکی‌قانونی بعد از کالبدشکافی و انجام معاینه‌های تخصصی پی بردند این وکیل به قتل رسیده، کارآگاهان پلیس آگاهی نیز در جریان بررسی‌های میدانی خود به شواهدی مبنی بر قتل او دست یافتند.   این وکیل ۵۲ ساله اهل روستای دونه‌سر بابل بود، اما در تهران زندگی می‌کرد. با وجود این، تحقیقات نشان می‌داد یک خانه ویلایی در یکی از روستا‌های بابلسر داشته که گاهی به آنجا می‌رفته است.   کارآگاهان با انجام تحقیقات در این خانه ویلایی پی بردند که عاملان جنایت او را در خانه ویلایی‌اش به قتل رسانده و سپس جسدش را به یکی از مناطق جنگلی آمل منتقل کرده‌اند.   آن‌ها قصد داشتند با این کار دست به صحنه‌سازی بزنند و مرگ این وکیل دادگستری را حادثه جلوه دهند. با به‌دست آمدن این سرنخ‌ها مأموران گام به گام به کشف حقیقت نزدیک‌تر شدند تا اینکه سرانجام ۵ نفر را که ۲ نفر از آن‌ها به‌طور مستقیم در قتل دست داشتند، دستگیر کردند.   عباس پوریانی، رئیس‌کل دادگستری مازندران درباره جزئیات این پرونده گفت: طبق تحقیقات انجام شده، متهمان بامداد روز حادثه وارد ویلای شخصی مقتول در یکی از روستا‌های شهرستان بابلسر شده و او را به قتل رسانده‌اند. آن‌ها سپس جسد وی را با خودروی شخصی‌اش به یکی از مناطق جنگلی آمل منتقل کردند و پس از رها کردن خودرو در پرتگاه، از آنجا متواری شدند.   او ادامه داد: مأموران پلیس آگاهی با بررسی محل، نحوه سقوط و طرز قرار گرفتن جسد، متوجه ساختگی بودن تصادف شدند و دریافتند مقتول در محل دیگری جانش را از دست داده و پیکر او به اینجا منتقل شده است.   پوریانی درباره متهمان پرونده و انگیزه آن‌ها از ارتکاب به قتل گفت: با پیگیری‌های ویژه دادستانی آمل و تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی، خودروی متهمان با رصد دقیق اطلاعاتی و استفاده از سامانه‌های پلیس، شناسایی شد و در چند عملیات جداگانه ۲ متهم به قتل و ۳ نفر دیگر که انگیزه این قتل را فراهم کرده بودند، دستگیر شدند. آن‌ها اعتراف کردند به‌دلیل اختلافات خانوادگی و مالی دست به قتل زده‌اند.   وی در ادامه گفت: اتهام یکی از متهمان مباشرت در قتل و دیگری معاونت در قتل است که همه متهمان با صدور قرار قانونی در بازداشت به‌سرمی‌برند و تحقیقات تکمیلی در این‌باره ادامه دارد. کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • مادر قاتل آگهی مفقودی بچه را منتشر کرد!
  • مادر قاتلی که آگهی مفقود شدن فرزندش را منتشر کرد
  • کشف جسد جوان ۲۸ ساله پلدختری در دره‌شهر
  • قتل دختر اصفهانی مبتلا به اتیسم به دست مادرش
  • راز قتل دختربچه ۱۱ ساله اصفهانی فاش شد
  • دستگیری ۵ نفر در ارتباط با قتل بازپرس سابق در آمل
  • جسد جوان ٢٨ ساله پلدختری در دره‌شهر کشف شد
  • کشف جسد خون‌آلود مرد جوان در غرب تهران/ قتل بی‌رحمانه فاش شد
  • مرگ مشکوک قاضی دادگستری در مازندران | ماجرای کشف جسد بازپرس ویژه مبارزه با زمین‌خواری
  • تجلیل از مادر ۲۷‌ ساله اناری با پنج فرزند