Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین، نمایش «مبارک در ژاپن» به نویسندگی و کارگردانی علی فتحعلی،که پیش از این در تمام ایران اجرا شده بود، بار دیگر در تماشاخانه‌ی سنگلج میزبان علاقه‌مندان به نمایش‌های سنتی و ایرانی خواهد بود. این نمایش با یادی از استاد «سعدی افشار» اجرا می‌شود.

در خلاصه‌ داستان نمایش آمده: در دهه‌ی شصت، پس از تعطیلی سالن‌های نمایش در لاله‌زار، برخی هنرمندان جهت امرار معاش به همراه یک موج اجتماعی راهی ژاپن شده‌اند اما آن‌جا با مشکلاتی روبه‌رو می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

داوود داداشی، علی فتحعلی، محمود موسوی، نگار مقدسی، حمیدرضا جهانگیری، حمیدرضا مرادی، مهدی نوری، اسماعیل یوسف‌پور و محمد حاج‌محمدی در نمایش «مبارک در ژاپن» به عنوان بازیگر حضور دارند.

دیگر عوامل اجرایی نمایش عبارتند از: کسرا ریاحی‌وفا (دستیار کارگردان)، محمد حاج‌محمدی (مدیر صحنه)، علی تایفی،کیوان نیازمند، امیرحسین زارع‌زاده (نوازندگان)، مهری پرهیزکار (طراح لباس)، اختر تاجیک، مهسا بابایی (عکاس)، احمدرضا حجارزاده (روابط‌عمومی و امور رسانه).

نمایش «مبارک در ژاپن» با مدت‌زمان اجرای ۱۰۵ دقیقه، از روز چهارشنبه اول تیرماه، ساعت ۱۹:۳۰ در تماشاخانه‌ی سنگلج اجراهای خود را آغاز می‌کند و تا یک ماه روی صحنه خواهد بود.

کد خبر 684237 برچسب‌ها نمایش سالن نمایش تئاتر سنگلج تئاتر

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: نمایش سالن نمایش تئاتر سنگلج تئاتر مبارک در ژاپن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۶۵۴۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لیلا بلوکات با «خارشتر» به صحنه تئاتر می‌آید

به گزارش خبرگزاری مهر، لیلا بلوکات بازیگر تئاتر، تلویزیون و سینمای ایران پس از سال‌ها دوری از بازی در تئاتر، با نمایش «خارشتر» روی صحنه می‌رود.

این اثر نمایشی به نویسندگی هدی آهنگر و کارگردانی سیدعلی موسویان و تهیه‌کنندگی وحید کریمی به‌زودی میزبان علاقه‌مندان خواهد شد.

از فعالیت‌های تئاتری لیلا بلوکات می‌توان به بازی در نمایش‌های «شکار مرغابی»، «رام کردن مرد سرکش»، «خرده جنایت‌های زن و شوهری»، «هفت عصر، هفتم پاییز»، «شیروانی داغ»، «ماسک»، «اولئانا»، «هوس و هفت دقیقه»، «روز سیاوش» و… اشاره کرد.

در نمایش «خارشتر» علاوه بر لیلا بلوکات دیگر بازیگران مطرح تئاتر، تلویزیون و سینمای ایران نیز حضور دارند که اسامی آن‌ها و دیگر اطلاعات اجرا به‌زودی اعلام می‌شود.

تمرین‌های این نمایش آغاز شده و در حال گذراندن مراحل آماده‌سازی است.

کد خبر 6091061 فریبرز دارایی

دیگر خبرها

  • سالن های نمایشی در ۱۵ و ۱۶ اردیبهشت ماه اجرا نخواهند داشت 
  • سالن‌های نمایشی ۲ روز تعطیل می‌شود
  • سالن‌های نمایشی ۱۴ و ۱۵ اردیبهشت‌ماه اجرا نخواهند داشت
  • سالن‌های تئاتر ۱۴ و ۱۵ اردیبهشت اجرا ندارند
  • بازیگران و عوامل «گنجشک مفرغی» معرفی شدند
  • لیلا بلوکات با «خارشتر» به صحنه تئاتر می‌آید
  • موافق اجرای نمایش در سالن‌های خصوصی نیستم/ اقتصاد تئاتر رضایت‌بخش نیست
  • یادی از منادی وحدت در سیستان و بلوچستان
  • یک هشدار دیگر درباره «سنگلج» و شروع «جادوی شهرزاد»
  • استقبال بیش از ۱۸ هزار مخاطب از سینما‌های تصویر شهر