Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم ملی ایران سابقه رویارویی با رونالدو و مسی را دارد

طی روزهای اخیر بهترین حریفان تیم ملی در ادوار مختلف جام جهانی را بررسی کردیم و حالا در این مطلب منتخب برگزیدگان را مورد بررسی قرار دادیم.

به گزارش طرفداری، در تیم منتخب همه ادوار حریفان ایران در جام های جهانی مختلف، 11 بازیکن زیر بهترین ها هستند. اگر نام بیرانوند را در این فهرست می بینید به این خاطر است که در میان همگروهان ایران در جام های جهانی سالهای مختلف او کمتر از بقیه گل دریافت کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نام این نفرات را با هم مرور می کنیم:

دروازه بان: علیرضا بیرانوند (ایران جام جهانی 2018)

مدافعان: رودی کرول (هلند جام جهانی 1978)، په په ( پرتغال جام جهانی 2018)، سرخیو راموس (اسپانیا جام جهانی 2018)، لوتار ماتئوس (آلمان جام جهانی 1998)

خط میانی: تئوفیلو کوبیلاس ( پرو جام جهانی 1978)، آنخل دی ماریا (آرژانتین جام جهانی 2014)، لوییس فیگو (پرتغال جام جهانی 2006)

خط حمله: رابی رنسن برینگ (هلند جام جهانی 1978)، کریستیانو رونالدو ( پرتغال 2006 و 2018)، لیونل مسی (آرژانتین 2014)

اخبار داغ 

درخواست عجیب گزینه استقلال: برای سگ‌هایم خانه ویلایی می‌ خواهم! رسمی / عنایتی از تیم هوادار جدا شد! ملاقات وینیسیوس جونیور و آلفونسو دیویس در میامی / عکس پپ گواردیولا خواهان جذب انزو مارسکا به عنوان کمک مربی

منبع: طرفداری

کلیدواژه: جام جهانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۶۵۶۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رسوایی کایل واکر را به عربستان می‌کشاند! محرز همبازی سابق را به لیگ ثروتمندان دعوت کرد

 کایل واکر پس از رسوایی اخیرش به فکر خروج از انگلیس و مهاجرت به عربستان سعودی است‌.

به گزارش "ورزش سه"، کایل واکر، کاپیتان منچسترسیتی، چند ماه پیش درگیر یک رسوایی شد و مشخص شد که به همسرش خیانت کرده است.

اگرچه او تا اواسط سال 2026 با منچسترسیتی قرارداد دارد، اما می‌تواند برای فرار از کانون توجه از لیگ برتر خارج شود و به خاورمیانه سفر کند.

این مدافع 33 ساله، به فکر انتقال به لیگ عربستان است که دستمزد بسیار خوبی دریافت می‌کند و همبازی سابقش در سیتی یعنی ریاض محرز هم در الاهلی حضور دارد.

کایل به آینده‌اش پس از لیگ برتر فکر می‌کند و به نظر او انتقال به عربستان سعودی می‌تواند برای او، آنی کلینز، همسر اولش، و همچنین فرزندانش عالی باشد.

یکی از نزدیکان این بازیکن به نشریه سان خبر داده که او با ریاض محرز در مورد باشگاه‌های عربستانی که و زندگی افرادی که به آنجا نقل مکان می‌کنند، صحبت کرده است. مشخص است که سبک زندگی در این کشور بسیار متفاوت است."

این منبع تایید کرده که تمایل او به مهاجرت به دلیل رسوایی اخیر است که زندگی حرفه‌ای او را تحت تاثیر قرار داده است. او از حضور در منچسترسیتی خوشحال است اما حواشی اخیر کاملا حواس او را پرت کرده و به فکر مقصد جدید است.

به گفته این منبع، گفتگوی او با محرز حقیقت را برای او مشخص کرده که زندگی در عربستان چطور است و آن‌ها چطور به فوتبال نگاه می‌کنند. او مایل است در مقطعی با فرزندانش به آنجا نقل مکان کند. در عربستان مطمئنا توجهی که در انگلیس به رسوایی واکر وجود دارد، نیست و همین موضوع او را وسوسه کرده تا به فکر بازی در این باشگاه باشد.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • تیم ملی فوتسال ایران چهارم جهان شد/ فوتسال بانوان در رده هشتم
  • پلی به گذشته - تساوی 2-2 بارسلونا و رئال مادرید در نیوکمپ (لالیگا اسپانیا - 6 می 2018) / فیلم
  • قیمت خودرو در بازار آزاد دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ماه
  • کریستیانو رونالدو قهرمانی اسپورتینگ لیسبون در لیگ پرتغال را تبریک گفت + عکس
  • واکنش تماشایی همبازی طیبی و اولاد قباد در لیگ قهرمانان اروپا
  • سزار منوتی، سرمربی قهرمان جام جهانی 1978 درگذشت
  • «فهرج»، کاندیدای بهترین روستاهای جهانی گردشگری
  • رسوایی کایل واکر را به عربستان می‌کشاند! محرز همبازی سابق را به لیگ ثروتمندان دعوت کرد
  • ۱۰ گلزن فعال تاریخ لیگ قهرمانان
  • رده نهم، بهترین رتبه تیم‌های میکس تفنگ بادی