Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری‌آنلاین، حسینعلی حاجی دلیگانی با اشاره به اخبار منتشر شده به نقل از رئیس جمهور درباره ساخت هواپیمای مسافربری گفت: شرکت هسا بنا بود تا پنج فروند هواپیمای ترابری را ساخته و تحویل دهد که یک فروند آن آماده تحویل بود.

وی با بیان اینکه ساخت چهار فروند هواپیمای ترابری دیگر در حال انجام است افزود: رئیسی در جلسه ای که بنده نیز در آن حضور داشتم عنوان کرد که شرکت هسا می تواند هواپیمای مسافربری هم بسازد که مقامات این شرکت گفتند بله.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عضو هیات‌ رئیسه مجلس اظهار داشت: رئیس جمهور به مقامات شرکت هسا گفت هواپیمای ایران ۱۴۰ را بسازید، متاسفانه روند ساخت آن متوقف شده است رئیسی در این جلسه بر ساخت هواپیمای مسافربری ۷۲ نفره تاکید کردند.

حاجی‌دلیگانی خاطرنشان کرد: بنده در این جلسه پیشنهاد دادم که  همان‌طور که بناست چهار فروند هواپیمای ترابری دیگر ساخته شود چهار فروند هواپیمای مسافربری هم ساخته شود که رئیس جمهور هم پاسخ دادند؛ انشاء الله.

روابط عمومی ریاست جمهوری هم برخی برداشت‌ها درباره زمان اجرای دستور رئیس‌ جمهور برای ساخت هشت هواپیمای مسافربری تا سفر بعدی رئیسی به اصفهان را گمانه‌زنی‌ دانسته و تأکید کرده آیت‌الله رئیسی صرفاً با اشراف بر توان متخصصان "هسا" ساخت هواپیمای مسافربری را طلب کرده و قول حمایت داده و در سخنانش با مسئولان شرکت مذکور بحثی درباره زمان‌ انجام کار مطرح نشده است.

کد خبر 684228 منبع: ایرنا برچسب‌ها خبر ویژه سید ابراهیم رئیسی هواپیما استان اصفهان

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: خبر ویژه سید ابراهیم رئیسی هواپیما استان اصفهان هواپیمای مسافربری فروند هواپیمای رئیس جمهور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۶۵۷۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرود هواپیمای مقامات اسرائیلی در عربستان سعودی

آفتاب‌‌نیوز :

یک هواپیمای شخصی اسرائیلی که اخیرا تعدادی از مقامات اسرائیلی را به قطر و مصر برده بود، بعدازظهر امروز (شنبه)، در ریاض فرود آمد.

تلویزیون اسرائیل «کان» گزارش داد این هواپیما از فرودگاه بن گوریون در تل‌آویو برخاسته و بعد از توقف کوتاهی در عمان به عربستان سعودی رفته و آنجا فرود آمده است.

کان مدعی شد که احتمالا چند مقام اسرائیلی به منظور گفتگو درباره عادی‌سازی روابط با عربستان سعودی با این هواپیما به ریاض رفته باشند.

این شبکه اسرائیلی در ادامه با اشاره به سفر قریب‌الوقوع «آنتونی بلینکن» وزیر امور خارجه آمریکا به منطقه، خاطرنشان کرد مقامات موساد و شاباک (سرویس امنیت داخلی رژیم اسرائیل) چند روز پیش از همین هواپیما برای انجام سفر‌هایی در منطقه استفاده کرده‌اند.

در این گزارش اشاره شده است که از این هواپیما برای انتقال مقامات اسرائیلی در چارچوب مذاکرات تبادل اسرا در قطر و مصر استفاده شده است.

دیگر خبرها

  • دستور رییسی باز هم ناممکن از آب درآمد!/ ساخت هواپیما فعلا شدنی نیست/ تکلیف یک میلیون دلار پولی که صرف شد چه می‌شود؟ (فیلم)
  • طرح ساخت هواپیمای مسافربری مورد تاکید رئیس‌جمهور در قالب کنسرسیومی بین‌المللی در حال پیگیری است
  • ببینید | سرکار گذاشتن مردم توسط دولت رئیسی به روایت یک نماینده مجلس
  • گاف بی بی سی درباره پروژه هواپیمای جت ۷۲ نفره ایرانی
  • فرود هواپیمای مقامات اسرائیلی در عربستان سعودی
  • جت ۷۲ نفره پاسخگوی نیاز صنعت هوایی ایران نیست!​
  • ضرورت ارتقاء روابط با پاکستان پس از سفر رئیس جمهور
  • ببینید | اظهارات تکان‌دهنده یک نماینده مجلس؛ بزرگان ما برای درمان مریضی‌شان سریع به اروپا می‌روند اما برای اقتصاد بیمار نه!
  • نامه مهم قالیباف به رئیسی
  • دو قانون مصوب مجلس از سوی قالیباف به دولت ابلاغ شد