Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-01@05:38:47 GMT

خداحافظی موناکو با فابرگاس: خیر پیش ستاره

تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۲۶۵۷۸۴

خداحافظی موناکو با فابرگاس: خیر پیش ستاره

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه موناکو با انتشار یک توییت، رسما از جدایی سسک فابرگاس، ستاره اسپانیایی این تیم، خبر داد و برای او آرزوی موفقیت کرد. فابرگاس در سال 2019 از چلسی به موناکو پیوست و در سه سال گذشته پیراهن تیم فرانسوی را به تن می‌کرد.

فابرگاس فصل گذشته شرایط خوبی نداشت. او که مدتها با مصدومیت دست و پنجه نرم می‌کرد تنها موفق شد در لیگ1 برای موناکو یک بازی انجام دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

موناکو امروز با انتشار یک توییت و سپس در یک بیانیه رسمی اعلام کرد در پایان ماه جاری میلاد، ژوئن، قرارداد سسک فابرگاس با این باشگاه منقضی شده و او موناکو را ترک خواهد کرد.

در بیانیه باشگاه موناکو چنین آمده:" هافبک اسپانیایی، سسک فابرگاس، که در دوران فوتبال خود بیش از 830 بازی انجام داده به پایان قراردادش با ما رسید. او سه سال و نیم بعد از پیوستن به باشگاه موناکو ما را ترک می‌کند".

توییت باشگاه موناکو خطاب به فابرگاس: خیر پیش

فابرگاس در سه سال و نیم حضور خود در موناکو برای این تیم 68 بازی انجام داد و 4 گل به ثمر رساند. ماه گذشته درحالیکه گزارشهای زیادی درباره وضعیت نامساعد آمادگی جسمانی او در رسانه‌های فرانسوی منتشر شده بود، فابرگاس در یک مصاحبه اعلام کرد قصد بازنشستگی ندارد.

فابرگاس در فوتبال انگلیس محبوبیت بالایی دارد چرا که در دو دوره حضورش در چلسی و آرسنال نمایش‌های درخشانی داشته. او در لیگ برتر 50 بازی داشته و با پیراهن چلسی دو بار فاتح لیگ برتر جزیره شده است.

فابرگاس پیش از آن هم سه سال پیراهن بارسلونا را به تن می‌کرد و در این مدت یک بار هم فاتح لالیگا شده است.

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: باشگاه موناکو سه سال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۶۵۷۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رسمی: پاری سن ژرمن قهرمان لیگ فرانسه شد

به گزارش "ورزش سه"، پاری سن ژرمن امشب سه هفته مانده به پایان رقابت‌ها، عنوان قهرمانی فصل 24-2023 لیگ فرانسه را به دست آورد. تیم پاریسی در هفته سی و یکم با بهره از شکست 3-2 موناکو مقابل المپیک لیون به عنوان قهرمانی دست یافت.

موناکو در بازی امشب با گل‌های دقیقه یک و 60 وسام بن یدر امید زیادی برای برد داشت اما سه گل الکساندر لاکازت، سعید بن‌رحما و مالک فوفانا را در دقایق 22، 26 و 84 تیم لیون را به برد رساند.

لیون با برد در بازی امشب به 44 امتیاز در رده هفتم رسید، در حالی‌که امتیاز موناکو با 58 امتیاز در رده دوم باقی ماند. این شکست فاصله موناکو با پی‌اس‌جی صدرنشین را روی عدد 12 نگه داشت.

پاری سن ژرمن شب گذشته امید زیادی داشت تا با برد مقابل لوآور، قهرمانی زودهنگام را جشن بگیرد اما بعد از تساوی 3-3 این خوشحالی به تعویق افتاد.

با شکست امشب موناکو، پاری سن ژرمن برای سومین بار متوالی و دوازدهمین بار در تاریخش قهرمان لیگ فرانسه شد. لوئیس انریکه، سرمربی پاری سن ژرمن، هم پس از قهرمانی در سوپرجام فرانسه، دومین قهرمانی خود را با این تیم جشن گرفت.

پی‌اس‌جی اکنون برای کسب چهار‌گانه تاریخی شانس خوبی دارد. آن‌ها باید در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف دورتموند بروند و همچنین در فینال جام حذفی فرانسه به مصاف لیون بروند.

دیگر خبرها

  • عدو شود سبب خیر؛ این تیم بدون مسابقه قهرمان لیگ شد
  • سرمربی سابق پرسپولیس: اوسمار نباید به این بازیکن پنالتی می داد | نبردن سپاهان یعنی خداحافظی با جام
  • فابرگاس: رم - لورکوزن، دیداری است که تماشای آن را نباید از دست داد
  • مهاجم آرسنال ستاره هالیوودی را غافلگیر کرد (عکس)
  • لحظات خداحافظی غم‌بار بستگان با شهدا در رفح+ فیلم
  • با شکست موناکو مقابل لیون؛ پاری سن ژرمن قهرمان لیگ فرانسه شد
  • رسمی: پاری سن ژرمن قهرمان لیگ فرانسه شد
  • آرزوی ستاره آرسنال: خدانکند سیتی امتیاز از دست بدهد!
  • خداحافظی کاپیتان ایران از روسیه با خاطره خوش
  • با خداحافظی باجو، 19 سال است که یکشنبه نداریم!