Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسینعلی حاجی دلیگانی با اشاره به اخبار منتشر شده به نقل از رئیس جمهور درباره ساخت هواپیمای مسافربری گفت: شرکت هسا بنا بود تا پنج فروند هواپیمای ترابری را ساخته و تحویل دهد که یک فروند آن آماده تحویل بود.

وی با بیان اینکه ساخت چهار فروند هواپیمای ترابری دیگر در حال انجام است افزود: رئیسی در جلسه ای که بنده نیز در آن حضور داشتم عنوان کرد که شرکت هسا می تواند هواپیمای مسافربری هم بسازد که مقامات این شرکت گفتند بله.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عضو هیات‌ رئیسه مجلس اظهار داشت: رئیس جمهور به مقامات شرکت هسا گفت هواپیمای ایران ۱۴۰ را بسازید، متاسفانه روند ساخت آن متوقف شده است رئیسی در این جلسه بر ساخت هواپیمای مسافربری ۷۲ نفره تاکید کردند.







بیشتر بخوانید :

فرمان رئیسی برای ساخت ۸ فروند هواپیمای مسافربری بالاخره ، «طلب» رئیسی بود یا «دستور؟» / وزیر دفاع ، با استناد به «صدور اوامر رئیس جمهور» دستور «حرکت جهادی بی درنگ» برای ساخت هواپیمای مسافربری را داد
تکذیب دفتر رئیس جمهور با چاشنی انتقاد از «خودتحقیرها» / رئیسی ؛ دستور نداد ، «طلب» کرد

حاجی‌دلیگانی خاطرنشان کرد: بنده در این جلسه پیشنهاد دادم که همان‌طور که بناست چهار فروند هواپیمای ترابری دیگر ساخته شود چهار فروند هواپیمای مسافربری هم ساخته شود که رئیس جمهور هم پاسخ دادند؛ انشاء الله.

به گزارش ایرنا همچنین روابط عمومی ریاست جمهوری هم برخی برداشت‌ها درباره زمان اجرای دستور رئیس‌ جمهور برای ساخت هشت هواپیمای مسافربری تا سفر بعدی رئیسی به اصفهان را گمانه‌زنی‌ دانسته و تأکید کرده آیت‌الله رئیسی صرفاً با اشراف بر توان متخصصان "هسا" ساخت هواپیمای مسافربری را طلب کرده و قول حمایت داده و در سخنانش با مسئولان شرکت مذکور بحثی درباره زمان‌ انجام کار مطرح نشده است.

۲۱۲۲۰

کد خبر 1642659

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: سیدابراهیم رئیسی دولت سیزدهم ساخت هواپیمای مسافربری فروند هواپیمای رئیس جمهور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۶۵۸۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستور رییسی باز هم ناممکن از آب درآمد!/ ساخت هواپیما فعلا شدنی نیست/ تکلیف یک میلیون دلار پولی که صرف شد چه می‌شود؟ (فیلم)

عصر ایران ــ معاون علمی رییسی بعد از دو سال گفت ساخت هواپیمای 72 نفره فعلا شدنی نیست. بهار 1401 رییسی از مجموعه هسا در اصفهان بازدید کرد و بعد از آن با هیجان دستور داد سریع هواپیما ساخته شود.

گزارش را این‌جا ببیند

این در حالی است که ساخت هواپیما پیچیدگی‌های خودش را دارد. معاون علمی رییسی گفته تا حالا 500 تا یک میلیون دلار هزینه‌ برای پروژه ساخت هواپیمای 72 نفره صرف شده است. رقم بزرگی که معلوم نیست چه کسی می‌خواهد جوابگوی آن باشد؟ این گزارش را در این باره ببینید.

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: هواپیمای باورنکردنی آینده‌نگر با بال حلقه‌ای (+عکس) هواپیمای ایرانی مسافرگیری می کند؟ | مشخصات سیمرغ ؛‌ ساخت ایران

دیگر خبرها

  • دستور رییسی باز هم ناممکن از آب درآمد!/ ساخت هواپیما فعلا شدنی نیست/ تکلیف یک میلیون دلار پولی که صرف شد چه می‌شود؟ (فیلم)
  • ابراهیم رئیسی دوباره از «گشت ارشاد مدیران» گفت؛ در دستور باشد!
  • رئیسی: به صورت ویژه در دستور کار وزرا و مدیران دستگاه‌های اجرایی باشد
  • طرح ساخت هواپیمای مسافربری مورد تاکید رئیس‌جمهور در قالب کنسرسیومی بین‌المللی در حال پیگیری است
  • رئیسی: خیزش دانشجویان غربی حامی مظلومین غزه خاموش نخواهد شد
  • رئیسی: گشت ارشاد مدیران باید در دستورکار وزرا باشد
  • رئیسی: رشد نقدینگی و قیمت ارز نیازمند کنترل است
  • رئیسی : گشت ارشاد مدیران در دستور کار وزرا باشد
  • رئیسی: گشت ارشاد مدیران در دستورکار وزرا باشد
  • رمزگشایی از علنی شدن اختلاف دولت و مجلس /آصفری: حذف قالیباف؟ بعید است /حاجی دلیگانی: تا روز آخر بر مجلس نظارت خواهیم کرد