Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-30@17:50:31 GMT

بالاخره ، «طلب» رئیسی بود یا «دستور»

تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۲۶۵۸۵۲

بالاخره ، «طلب» رئیسی بود یا «دستور»

به گزارش «تابناک» به نقل از خبرآنلاین، درحالی که امروز، مدیرکل روابط‌عمومی ریاست‌جمهوری اظهارات «حاجی‌دلیگانی» درباره دستور رییس جمهور برای ساخت ۸ هواپیمای مسافربری تا سفر بعدی رئیس‌جمهور به اصفهان را تکذیب و اعلام کرده : « رئیسی با اشراف بر توان متخصصان «هسا» ساخت هواپیمای مسافربری را طلب کرد و قول حمایت داد»، امیر سرتیپ محمدرضا آشتیانی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در پیامی خطاب به امیر افشین خواجه فرد مدیر عامل سازمان صنایع هوایی وزارت دفاع، با استناد به «صدور اوامر رئیس جمهور .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. و تاکید مجدد این مطالبه توسط ایشان در حسینیه جماران» ، دستور «حرکت جهادی بی درنگ» برای ساخت هواپیمای مسافربری شد.

خبرگزاری مهر در خبری با تیتر «در پی دستور رئیس‌جمهور؛ وزیر دفاع پیگیر ساخت هواپیمای مسافربری داخلی شد» ، آورده است :« گفتنی است این اقدام در پی بازدید حجت‌الاسلام سید ابراهیم رئیسی رئیس‌جمهور کشورمان از شرکت هواپیماسازی ایران (هِسا) در اصفهان و دستور وی مبنی بر طراحی و ساخت هواپیمای مسافربری صورت گرفت. امیر آشتیانی در نامه‌ای به مدیرعامل سازمان صنایع هوایی دستور پیگیری اوامر رئیس‌جمهور را صادر کرد».

متن کامل پیام بدین شرح است:

مدیرعامل سازمان صنایع هوایی وزارت دفاع؛ امیر سرتیپ دوم دکتر افشین خواجه فرد

سلام علیکم

با صلوات بر محمد و آل محمد (ص) ضمن ابراز مسرت و قدردانی آحاد کارکنان خدوم وزارت دفاع از تشریف فرمایی و حضور پر برکت رئیس‌جمهور محترم حجت‌الاسلام سید ابراهیم رئیسی در مجموعه شرکت هواپیماسازی ایران (هِسا) از شرکت‌های تابعه سازمان صنایع هوایی وزارت دفاع و صدور اوامر ایشان مبنی بر ساخت و تولید هواپیمای مسافربری و تاکید مجدد این مطالبه توسط ایشان در حسینیه جماران، بی‌درنگ در یک حرکت جهادی و پرشتاب طرح‌ها و برنامه‌های اجرایی جهت تحقق عوامل راهبردی را تدوین کنید.

انتظار می‌رود با توکل بر خداوند متعال و استعانت از ساحت مقدس و نورانی قطب عالم امکان حضرت ولی عصر (عج) و با همکاری نزدیک و هم افزایی کلیه ظرفیت‌های ملی و فرا دستگاهی، شرکت‌های دانش بنیان، ارکان ستادی و صنعتی وزارت دفاع و همچنین توسعه همکاری‌های کشوری و لشکری و به ویژه اجرایی کردن توافق‌نامه‌هایی که اخیراً نهایی شده است، در اسرع وقت و با در نظر داشتن همه الزامات و استانداردهای فنی و ایمنیِ مبادی مربوطه، اقدام بایسته معمول و گزارش پیشرفت آن جهت استحضار رئیس محترم و ملت شریف ایران ارائه شود.

رجا واثق دارم با اخلاص و توسل به ائمه اطهار (ع) تحت منویات داهیانه فرماندهی معظم کل قوا حضرت امام خامنه‌ای و استمداد از شهدای عزیز و طلب دعای خیر از خانواده معزز آنان و ملت عظیم‌الشأن و سرافراز ایران اسلامی، گام‌های محکم و موثری را بردارید؛ ان‌شاءالله در این امر خطیر موفق باشید.

منبع: تابناک

کلیدواژه: متروپل آبادان حجت الله عبدالملکی جنگنده اف 14 رئیسی رئیس جمهور ساخت هواپیما دستور وزیر دفاع متروپل آبادان حجت الله عبدالملکی جنگنده اف 14 ساخت هواپیمای مسافربری سازمان صنایع هوایی رئیس جمهور وزارت دفاع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۶۵۸۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس یادگاری کارگران با رئیسی

به گزارش همشهری آنلاین، سی‌وپنجمین جشنواره ملی تقدیر از کارگران نخبه، گروه‌های کارگری و واحدهای نمونه، صبح سه‌شنبه (۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ) با حضور «آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی» رئیس‌جمهور برگزار شد.

رئیس جمهور رئیس جمهور رئیس جمهور کد خبر 848370 منبع: ایرنا برچسب‌ها کارگری کارگران خبر ویژه سید ابراهیم رئیسی دولت سیزدهم ايران خودرو

دیگر خبرها

  • رئیسی دو قانون مصوب مجلس را برای اجرا ابلاغ کرد
  • رئیسی ۲ قانون مصوب مجلس را برای اجرا ابلاغ کرد
  • عکس یادگاری کارگران با رئیسی
  • دستور رییسی باز هم ناممکن از آب درآمد!/ ساخت هواپیما فعلا شدنی نیست/ تکلیف یک میلیون دلار پولی که صرف شد چه می‌شود؟ (فیلم)
  • اعلام آمادگی وزارت دفاع برای همکاری با زیمباوه
  • ابراهیم رئیسی دوباره از «گشت ارشاد مدیران» گفت؛ در دستور باشد!
  • رئیسی: به صورت ویژه در دستور کار وزرا و مدیران دستگاه‌های اجرایی باشد
  • طرح ساخت هواپیمای مسافربری مورد تاکید رئیس‌جمهور در قالب کنسرسیومی بین‌المللی در حال پیگیری است
  • رئیسی : گشت ارشاد مدیران در دستور کار وزرا باشد
  • گاف بی بی سی درباره پروژه هواپیمای جت ۷۲ نفره ایرانی