Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-27@09:57:45 GMT

بتن ریزی ۱۴۰۰ مترمکعبی تقاطع غیرهمسطح غدیر همدان

تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۲۶۵۹۵۰

بتن ریزی ۱۴۰۰ مترمکعبی تقاطع غیرهمسطح غدیر همدان

ایسنا/همدان شهردار همدان از روند پیشرفت فیزیکی مطلوب تقاطع غیرهمسطح غدیر خبر داد و گفت: با توجه به نصب تابلو روزشمار به نوعی تکلیف مدیریت شهری در تکمیل این پروژه مشخص شده است.

سیدمسعود حسینی اظهار کرد: به جهت مسئولیتی که شهرداری در قبال مردم و تکمیل پروژ ها دارد، تلاش داریم به تعهدات و وعده های خود نسبت به تکمیل پروژه های نیمه کاره به ویژه تقاطع غیرهمسطح غدیر و سردار همدانی جامه عمل بپوشانیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با اشاره به وجود برخی مشکلات در تکمیل پروژه غیر همسطح غدیر افزود: با وجود تمام مشکلاتی که در تامین منابع مالی داشته ایم، با توجه به برنامه ریزی هایی که توسط تیم شهرداری و حوزه مالی صورت گرفته شده، تلاش داریم به موقع منابع مالی که بر عهده شهرداری است، پرداخت شود تا روند پیشرفت پروژه به مشکل برنخورد.

حسینی درباره پیشرفت پروژه تقاطع غیرهمسطح غدیر از لحاظ اجرایی و فنی بیان کرد: در حال حاضر در دو بخش کارها باقی مانده، یکی بحث اتمام بتن ریزی عرشه و در قسمت دوم اجرای رمپ هایی است که در اصل مربوط به اتصال عرشه بتنی به سطح صفر هستند.

وی با اشاره به اینکه پل سه جهت و سه رمپ دارد، گفت: با توجه به اتمام آرماتوربندی و آماده شدن قسمت سوم پایانی عرشه برای بتن ریزی قرار است در هفته پیش رو ۱۴۰۰ متر مکعب بتن ریزی انجام شود. 

این مقام ارشد مدیریت شهری درباره پیشرفت رمپ های سه گانه پروژه های تقاطع غیرهمسطح غدیر مطرح کرد: رمپ غربی از سمت آیت الله نجفی ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته و از سمت جنوبی میدان عاشورا با توجه به اقدامات مربوط به دیوار پیش ساخته تسمه فلزی این قسمت ۲۵ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است که در موعد مقرر به اتمام می رسد.

وی افزود: قرار است در رمپ شمالی از سمت بلوار سردار همدانی با ایجاد جریان انحراف جریان ترافیکی از جلوی دانشگاه پیام نور و تمهیدات صورت گرفته کار اجرایی پروژه در این قسمت  شروع شود.

به گزارش ایسنا و به نقل از مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری همدان، حسینی با اشاره به اینکه این نقطه کریدور غرب کشور است، اظهار کرد: به روند پیشرفت پروژه خوش بین هستیم و امیدواریم با تحویل به موقع پروژه به شهروندان همدانی  علاوه بر اینکه کام شهروندان شیرین می شود، گره ترافیکی هم در این قسمت باز شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: تقاطع غیرهمسطح شهرداري استانی اجتماعی تقاطع غیرهمسطح غدیر بتن ریزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۶۵۹۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکمیل راه آهن دورود - خرم آباد از منابع مختلف پیگیری می شود

تین نیوز

با اشاره به اینکه از سه مسیر سازمان برنامه و بودجه، مولدسازی و فروش نفت برای تامین منابع پروژه راه آهن تلاش هایی صورت گرفته است، بیان کرد: فعالیت اجرایی در این پروژه زمان بر است.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایلنا، ابوطالب شفقت در حاشیه بازدید از پروژه راه آهن دورود - خرم آباد با اشاره به اینکه این پروژه یکی از پروژه های مهم و راهبردی لرستان است اظهار داشت : این طرح یکی از مطالبات جدی مردم استان به ویژه مردم خرم آباد است.

استاندار لرستان با بیان اینکه قرارداد ساخت این پروژه سال ۹۱ با قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا (ص) منعقد و عملیات اجرایی آن همان سال آغاز شد؛ اما در پیچ و خم کمبود اعتبار ماند، افزود: پیشرفت فیزیکی این طرح تا سال ۹۷، حدود ۳۸ درصد بود.

وی با اشاره به اینکه این طرح در دولت سیزدهم جزو مصوبات سفر رئیس جمهور قرار گرفت، افزود: طی یک سال گذشته این طرح ۱۳ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

شفقت با اشاره به اینکه از سه مسیر سازمان برنامه و بودجه، مولدسازی و فروش نفت برای تامین منابع پروژه راه آهن تلاش هایی صورت گرفته است، بیان کرد: فعالیت اجرایی در این پروژه زمان بر است.

وی به اجرای ۳۳ کیلومتر تونل در این طرح اشاره کرد و افزود: با توجه به اینکه مردم استان انتظار تسریع در روند ساخت این طرح را دارند، از قرارگاه خاتم درخواست بازدید از پروژه را داریم.

وی افزود: برای تامین اعتبار ادامه اجرای طرح مراوداتی بین قرارگاه خاتم الانبیا (ص) و دولت بوده و املاکی در قالب مولدسازی در اختیار قرارگاه خاتم قرار داده شده است که می تواند به مرور از این منابع استفاده کند و این مهم در حال پیگیری است.

شفقت با تاکید بر اینکه حجم اعتبار پروژه بسیار سنگین است، افزود: پیگیر تامین منابع آن هستیم و از گرفتن سهم استان کوتاه نخواهیم آمد.

استاندار لرستان رقم مطالبات قرارگاه خاتم از پروژه راه آهن لرستان را ۸۵۰ میلیارد تومان عنوان کرد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • بهره‌برداری از تقاطع غیرمسطح تندگویان در مردادماه امسال
  • تکمیل راه آهن دورود - خرم آباد از منابع مختلف پیگیری می شود
  • قطار پیشرفت در ایستگاه همدان
  • صدای دایی و مهدوی‌کیا خیلی زود از سکه افتاد!
  • مسیرهای دسترسی تقاطع محور فردوسی و بلوار پیامبر اعظم(ص) تکمیل می‌شود
  • خوش‌بینی پاکستان درباره تکمیل خط‌ لوله گاز با ایران به‌رغم هشدار آمریکا
  • ‌پروژه خط اختصاصی برق شهرک صنعتی فراشبند تکمیل می‌شود
  • آخرین خبر‌ها از ۲ ایستگاه پمپاژ آب پلدختر
  • لزوم تکمیل دیوار ساحلی منطقه جوادیه بجنورد تا پائیز+فیلم
  • پل مدرس ترافیک شهر همدان را حل می کند؟