Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-05-07@17:03:49 GMT

نوری و زارع از ملوان می‌روند؟

تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۲۶۶۰۶۸

مدیرعامل و سرمربی ملوان برای ادامه همکاری با این باشگاه در لیگ برتر، فرصتی ۱۰ روزه از هیات مدیره این باشگاه خواسته‌اند.

 

پس از لیگ برتری شدن ملوان، جلسه هیات مدیره این باشگاه با حضور این دو نفر برگزار شد و زارع و نوری فرصتی ۱۰ روزه برای استراحت و تصمیم‌گیری در خصوص ادامه همکاری با ملوان خواستند.

به گزارش طرفداری به نقل از ایسنا، در حالی که ملوان روزهای خوبی را در لیگ یک پشت سر نمی‌گذاشت، با همت دو بازیکن بازیکن سابق این تیم یعنی مازیار زارع و پژمان نوری، این تیم سر و سامان بهتری گرفت و با پیدا شدن حامی مالی آماده حضور در لیگ یک و رقابت برای بازگشت به لیگ برتر شد، نوری با قراردادی یک ساله به عنوان مدیرعامل باشگاه و مازیار زارع به عنوان سرمربی ملوان به کار خود ادامه دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با مدیریت نوری و سرمربی‌گری زارع، ملوان توانست دوباره پس از ۶ سال به لیگ برتر بازگردد و در بالاترین سطح فوتبال ایران رقابت کند.

پس از لیگ برتری شدن ملوان، جلسه هیات مدیره این باشگاه با حضور این دو نفر برگزار شد و زارع و نوری فرصتی ۱۰ روزه برای استراحت و تصمیم‌گیری در خصوص ادامه همکاری با ملوان خواستند. باتوجه به تفاوت سطح فنی و سخت‌افزاری لیگ برتر با لیگ یک، این دو ملوانی محبوب روی سکوهای ورزشگاه سیروس قایقران برای ادامه همکاری با قوهای سپید انزلی دو دل هستند و از هیات مدیره ملوان خواسته‌اند تا به آن‌ها زمان برای فکر کردن دهند.

رفتن دوباره زارع و نوری از ملوان، خبر خوبی برای انزلی‌چی‌ها نیست و هواداران ملوان مشتاق هستند این بار تیمشان را با هدایت مازیار زارع و مدیریت پژمان نوری در لیگ برتر تشویق کنند.

اخبار داغ 

درخواست عجیب گزینه استقلال: برای سگ‌هایم خانه ویلایی می‌ خواهم! رسمی / عنایتی از تیم هوادار جدا شد! ملاقات وینیسیوس جونیور و آلفونسو دیویس در میامی / عکس پپ گواردیولا خواهان جذب انزو مارسکا به عنوان کمک مربی

منبع: طرفداری

کلیدواژه: ادامه همکاری هیات مدیره لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۶۶۰۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طاها:سازمان همکاری اسلامی به تعامل با افغانستان ادامه می‌دهد

دبیرکل سازمان همکاری اسلامی در نشست سران این سازمان بر ادامه تعامل با حکومت طالبان در چارچوب کمک‌های بشردوستانه و گفتگوهای سازنده تأکید کرد. - اخبار بین الملل -

به گزارش دفتر منطقه‌ای خبرگزاری تسنیم، «حسین ابراهیم طاها» دبیرکل سازمان همکاری اسلامی در اجلاس عمومی این سازمان با اشاره به افغانستان گفت سازمان همکاری اسلامی تعامل خود با طالبان را در چارچوب رویکرد بشردوستانه و گفتگوی سازنده ادامه می‌دهد.

وی در ادامه نیز از کشورهای عضو خواست تا از طریق صندوق امانی بشردوستانه افغانستان که تحت نظارت و مدیریت بانک توسعه اسلامی قرار دارد به تلاش‌های بشردوستانه سازمان همکاری اسلامی در افغانستان کمک کنند.

پانزدهمین اجلاس سران کشورهای عضو سازمان همکاری اسلامی عنوان «تقویت وحدت و همبستگی از طریق گفتگو برای توسعه پایدار» از 4 تا 5 می (15 تا 16 اردیبهشت) در گامبیا در حال برگزاری است.

شرکت هیئت طالبان در اجلاس سران سازمان همکاری اسلامینشست مقدماتی اجلاس سران سازمان همکاری اسلامی در گامبیاپانزدهمین نشست سران سازمان همکاری اسلامی در گامبیا

گفتنی است «عبدالقهار بلخی» سخنگوی وزارت خارجه طالبان نیز به همراه هیئتی به نمایندگی از هیئت حاکمه افغانستان در این اجلاس شرکت کرده است.

به گفته بلخی، هیئت طالبان قرار است در حاشیه این دیدار با مقامات عالی سازمان همکاری اسلامی و نمایندگان کشورهای عضو پیرامون مسائل دوجانبه و چندجانبه گفتگو کند.

انتهای پیام/.

دیگر خبرها

  • روان‌سازی در مرزها منجر به افزایش صادرات به افغانستان خواهد شد
  • بررسی روند تقویت همکاری‌های دوجانبه ایران و آژانس در دیدار گروسی با اسلامی
  • ساعت پخش زنده بازی ملوان و هوادار + پخش آنلاین
  • تعامل سازمان همکاری اسلامی با طالبان
  • نهادهای بین‌المللی کمک‌های بشردوستانه را ادامه دهند
  • مذاکره وزارت ارتباطات برای ارتقای کیفیت مودم‌های داخلی + فیلم
  • مذاکره وزارت ارتباطات برای ارتقا کیفیت مودم‌های داخلی + فیلم
  • ادامه روند افزایش تدریجی دما در خراسان رضوی
  • طاها:سازمان همکاری اسلامی به تعامل با افغانستان ادامه می‌دهد
  • روند افزایش دمای هوا در خراسان رضوی تا چهارشنبه ادامه دارد