Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ايتنا»
2024-04-27@19:23:33 GMT

ارتقای حریم خصوصی واتس‌اپ در به‌روزرسانی جدید

تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۲۶۶۱۰۳

ارتقای حریم خصوصی واتس‌اپ در به‌روزرسانی جدید

ایتنا - ​​​​​​​واتس‌اپ در به‌روزرسانی جدید، کنترل‌های حریم خصوصی بیشتری برای تنظیمات عکس پروفایل، استاتوس و آخرین بازدید (Last Seen)، برای کاربران اضافه کرد.

تاکنون کاربران واتس‌اپ تنها می‌توانستند این تنظیمات را از بین سه گزینه "برای همه"، "مخاطبان من" یا "هیچ کس"، انتخاب کنند اما در به‌روزرسانی جدید واتس‌اپ، گزینه "مخاطبان من بجز" (My Contact Except) اضافه شده است که امکان کنترل بیشتر افرادی که قادر به مشاهده عکس پروفایل و آخرین بازدید کاربر هستند و پنهان کردن این اطلاعات از دید یک عده خاص را فراهم می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



به گزارش ایتنا از ایسنا، وضعیت "آخرین بازدید" به خصوص از نظر حریم خصوصی اهمیت زیادی دارد زیرا نشان می دهد کاربر آخرین بار چه زمانی اپلیکیشن خود را چک کرده است و به این طریق ممکن است به مخاطب وی کمک کند بداند آیا ممکن است پیام وی دیده شده بود؛ حتی اگر علامت دریافت پیام غیرفعال شده باشد. تنظیمات جدید به کاربر اجازه می‌دهد این قابلیت را برای بعضی از افراد خاص غیرفعال کند و همین طور عکس پروفایل، "درباره" (About) و استاتوس خود را از معرض مشاهده آنها پنهان کند.

اگر امکان مشاهده وضعیت "آخرین بازدید" خود را برای بعضی از افراد محدود کنید، شما هم قادر به مشاهده "آخرین بازدید" آنها نخواهید بود. تنظیمات جدید از طریق منوی سه نقطه در قسمت بالای سمت راست اپلیکیشن قابل دسترس است. پس از زدن روی سه نقطه، باید به قسمت "حساب" (Account) و پس از آن "حریم خصوصی" (Privacy) مراجعه کنید.

بر اساس گزارش وب سایت انگجت، واتس‌اپ اخیرا شماری قابلیتهای جدید اضافه کرده که حول حریم خصوصی و راحتی کاربر هستند. این شرکت سال میلادی گذشته اعلام کرد حسابهای کاربرانی که با شرایط جدید سیاست حریم خصوصی این پیام رسان موافقت نکنند را محدود می‌کند اما بعدا از این تصمیم عقب نشینی کرد. واتس‌اپ هفته گذشته قابلیت جدیدی را رونمایی کرد که انتقال اطلاعات کاربران از گوشی اندرویدی به آیفون را راحت‌تر می‌کند.

منبع: ايتنا

کلیدواژه: واتس اپ حریم خصوصی آخرین بازدید حریم خصوصی واتس اپ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.itna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ايتنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۶۶۱۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پس از A54، گوشی گلکسی A35 هم آپدیت غیرمنتظره دریافت کرد

سامسونگ در جهت سازگاری بیشتر گلکسی A35 با شبکه‌ی 4G، به‌روزرسانی غیرمنتظره‌ای برای این گوشی منتشر کرد.

به‌گزارش سم‌موبایل، جدیدترین به‌روزرسانی گوشی سامسونگ مدل گلکسی A35 دارای فرم‌ور A356BXXU1AXBB است و پشتیبانی از شبکه‌ی 4G TDD را گسترش می‌دهد. به‌روزرسانی مورد بحث در انحصار کاربران اروپایی است.

سامسونگ می‌گوید کسانی که در آلمان اقدام به خرید گوشی کرده باشند، نمی‌توانند از شبکه‌ی 4G TDD در کشور‌های بلژیک، دانمارک، فرانسه، لوکزامبورگ، هلند، اتریش، لهستان، سوئیس و جمهوری چک استفاده کنند. شبکه‌ی اینترنت اکثر کشور‌های نام‌برده از نوع 4G FDD است و احتمالاً کاربران با مشکل خاصی مواجه نخواهند شد.

علاوه‌بر گلکسی A35، خانواده‌ی گلکسی S24، خانواده‌ی گلکسی S23، گلکسی زد فولد ۵، گلکسی زد فلیپ ۵ و گلکسی A54 نیز این به‌روزرسانی را دریافت کرده‌اند.

منبع: زومیت

باشگاه خبرنگاران جوان علمی پزشکی فناوری

دیگر خبرها

  • فیلم| نمونه ای از حفظ حریم‌ خصوصی هنگام عبور قطار از مناطق مسکونی
  • حفظ حریم خصوصی و امنیت داده‌های کاربران؛ از ایران تا آمریکا
  • امکان ارسال پیوست بدون اینترنت در واتس‌اپ
  • به‌روزرسانی این گوشی‌ها دیگر در دسترس نخواهد بود!
  • پس از A54، گوشی گلکسی A35 هم آپدیت غیرمنتظره دریافت کرد
  • بروزرسانی بزرگ واتس آپ در راه است
  • آغاز طرح نظارت بر باشگاه‌های خصوصی و دولتی آذربایجان غربی
  • تشخیص گرایش سیاسی افراد از روی چهره‌شان توسط هوش مصنوعی
  • بروزرسانی بزرگ واتس‌آپ در راه است
  • بروزرسانی های اساسی واتساپ در راه است