Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-04-30@01:31:42 GMT

خرید مبل شنی و هپی چیر از تولیدی

تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۲۶۶۱۳۰

خرید مبل شنی و هپی چیر از تولیدی

مبل شنی یکی از سری محصولات قابل استفاده در خانه های امروزی می باشد که به خوبی توانسته است جای خود را در میان مردم باز کند. مبل های شنی امروزی در ابعاد بزرگ به اسم های هپی چیر و بین بگ نیز شناخته می شوند و دارای طرح ها و مدل های بسیاری می باشند تا محبوب تر شوند و به راحتی بتوانند خود را با خانه های مدرن و سبک ها و سلیقه های مختلف به روز کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مبل شنی وسیله ای بسیار اقتصادی می باشد که با توجه به قیمت ارزانی که دارد توانسته است جای مبل های سنتی را بگیرد. اگر شما هم قصد خرید مبل شنی را دارید در ادامه این راه همراه ما باشید تا نگاهی به این محصولات پر طرفدار بیاندازیم.

مبل شنی خزدار

مبل شنی در طرح ها و سبک های بسیاری تولید می شود و دست شما برای انتخاب مدلی که در ذهن خود دارید باز است. یکی از معروف ترین و البته محبوب ترین مدل های رویه برای مبل های شنی، مبل شنی خزدار می باشد. این نوع مبل در رنگ های بسیاری تولید شده است و به راحتی می توانید آن را در نمایندگی معتبر برند اینتکس در ظرفیت های یک نفره و دو نفره و حتی سه نفر خریداری کنید. جنس تمامی مبل های شنی از پارچه جیر می باشد که در مدل خزدار، بر روی این پارچه خزهای نرم استفاده شده است تا نرمی خاصی را به وجود بیاورد و قطعا استراحت بر روی این مبل ها می تواند خستگی شما را پس از یک روز خسته کننده کاری رفع نماید. البته در خصوص استفاده از مبل شنی خزدار باید بگوییم که برخی پوست ها به این محصول حساس هستند و قبل از استفاده بهتر است به صورت حضوری نشستن بر روی این مبل ها را تست کرده و در صورت عدم بروز حساسیت اقدام به استفاده از آن ها نمایید. گفتنی است که درصد پوست های حساس به بدنه این مبل ها بسیار پایین است اما برای اطمینان قبل از خرید به این نکته اشاره داشتیم.

مبل شنی بزرگ

شاید جالب باشد برایتان که بدانید این محصولات دوست داشتنی فقط دارای ظرفیت یک نفره نمی باشند و در مدل های دو و سه نفره نیز به تولید رسیده اند. ابعاد بزرگ و قابلیت استفاده به صورت چند نفره از مبل های شنی در خانه می تواند بسیار لذت بخش باشد و حتی به منظور پذیرایی از مهمانان مورد استفاده قرار بگیرد. مبل شنی بزرگ به صورت گسترده ای مورد توجه جوانان قرار گرفته است و در اتاق های خواب مورد استفاده قرار می گیرد. یکی از مزیت های مبل های شنی را می توان تنوع گسترده در رنگبندی آن ها دانست که از این رو باعث می شود تا راحت تر بتوانید آن ها را با سبک های اتاق خواب خود ست کنید. البته گفتنی است که مبل شنی بزرگ کمی کمیاب تر از مدل های یک نفره آن ها می باشد و در هنگام خرید مبل شنی بزرگ باید توجه داشته باشید که کیفیت ساخت بالایی داشته باشید زیرا استفاده دو یا سه نفره می تواند فشار بالایی را به پارچه این محصول وارد کند.

مبل شنی دست دوم

خرید و فروش مبل های شنی در بازار دست دوم نیز صورت می گیرد و بسیاری از افراد با توجه به مشکلاتی که دارند تقاضای خرید دست دوم مبل شنی را دارند. در این خصوص باید بگوییم که مبل های شنی دارای طول عمر بالایی هستند و بسیاری از افراد به دلایل مختلف از جمله کمبود فضای باز در خانه اقدام به فروش این محصولات پس از چندماه استفاده می کنند. در این صورت خرید مبل شنی دست دوم هنگامی که از بدنه سالم برخوردار باشد بسیار مقرون به صرفه می باشد. در هنگام خرید مبل شنی دست دوم باید توجه داشته باشید که قسمت های مختلف پارچه رویه سالم و بدون خراش و پارگی باشد ، در خصوص یونولیت های داخلی مبل شنی لازم است بگوییم که زیاد وسواس به خرج ندهید زیرا قابلیت تعویض ساختار داخلی به صورت کلی وجود دارد. مبل های شنی در قسمت زیرین خود دارای زیپ هایی هستند که دسترسی به مواد داخلی را فراهم می کنند و از طرفی یونولیت های مخصوص داخلی به صورت جداگانه در فروشگاه اینتکس تهران به عنوان نمایندگی مرکزی مبل شنی در ایران به فروش می رسد. در این صورت به راحتی می توانید یونولیت های خرد شده مخصوص مبل های شنی را پس از خرید مبل شنی دست دوم خریداری کرده و مواد داخلی را بدون داشتن دانش خاصی تعویض کنید تا مبل شنی شما همانند روز اول شود.

قیمت مبل شنی

قیمت مبل شنی بستگی به بسیاری از عوامل دارد که در تولید این محصولات دخیل هستند و نوسان در هر کدام از این متریال ها می تواند قیمت تمام شده را بالا و یا پایین بیاورد. در این مقاله که به صورت جامع تنظیم شده است امکان اعلام قیمت مبل شنی وجود ندارد زیرا باید ابتدا تصمیم بگیرید که مبل شنی شما در چه ابعاد است، جنس بدنه مبل شنی از کدام نوع می باشد و بسیاری از موارد دیگر که جزو فاکتورهای خرید به شمار می آیند. در این خصوص باید بگوییم که پیشنهاد ما به شما این است به وب سایت فروشگاه اینتکس تهران که در بخش انتهایی این مقاله آدرس وب سایت به همراه نشانی های تماس وجود دارد مراجعه کرده و جدیدترین مبل های شنی در تنوع گسترده را به همراه قیمت های به روز شده و همچنین توضیحات کارشناسی مشاهده نمایید.

تولیدی مبل شنی تهران

یکی از مهمترین فاکتورهایی که در هنگام خرید مبل شنی باید به آن توجه داشته باشید انتخاب بهترین فروشگاه و یا تولیدی برای خرید این محصولات است. تولیدی مبل شنی اینتکس تهران به عنوان اولین و برترین تولیدی مبل شنی با سابقه بلند بالایی که دارد در ایران فعالیت می کند و بهترین کیفیت را با مقرون به صرفه ترین قیمت برای شما فراهم آورده است. در این تولیدی امکان سفارش مبل شنی در رنگبندی های مختلف وجود دارد و علاوه بر آن می توانید از میان جنس های بدنه پارچه ای، چرمی و جیر یکی از موارد را انتخاب کنید و در واقع مبل شنی اختصاصی خود را داشته باشید. این فروشگاه برای راحت کردن خیال خریداران خود اقدام به ضمانت کردن محصولات به صورت یک ساله کرده است که باعث می شود در صورت بروز مشکل پس از خرید و در هنگام استفاده به راحتی بتوانید از خدمات پس از فروش حرفه ای نمایندگی استفاده کنید. برای دسترسی هر چه راحت تر به وب سایت نمایندگی فروش مبل شنی اینتکس تهران می توانید از روش های زیر استفاده نمایید.

آدرس شعبه نمایندگی اینتکس :

آدرس وب سایت : https://intextehran.ir/

استان تهران : تهران – فلکه صادقیه – ابتدای خیابان جلال آل احمد – پلاک ۱۸۸ واحد ۱

استان مازندران : رویان – رو به روی پمپ بنزین رویان – فروشگاه بزرگ اینتکس

تلفن های تماس و مشاوره : ۴۴۳۸۴۰۹۰-۰۲۱  -  ۴۴۳۸۴۰۸۰-۰۲۱

کد خبر 684263 برچسب‌ها لوازم خانگی رپرتاژ آگهی شهر - مبلمان شهری

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: لوازم خانگی رپرتاژ آگهی شهر مبلمان شهری مبل های شنی داشته باشید وب سایت مبل ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۶۶۱۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گندم معمولی هر کیلو۱۸۵۰۰تومان از کشاورزان استان خریداری می شود

به گزارش خبرنگار مهر، ابوالحسن صداقت کیش ظهر دوشنبه در گفتگو با خبرنگاران افزود: برای خرید گندم مازاد بر نیاز کشاورزان هشت مرکز پیش بینی شده است.

وی بیان داشت: این مراکز از هم اکنون به صورت شبانه روزی تا پایان کار برداشت آماده خرید گندم مازاد بر نیاز کشاورزان است و طبق برنامه ریزی صورت گرفته قرار است فهرست خرید گندم روزانه از سوی مراکز خرید به بانک برای پرداخت مطالبات کشاورزان ارائه شود.

صداقت کیش افزود: کلزا نیز توسط کارخانه روغن گچساران از کشاورزان خریداری می‌شود.

کد خبر 6092193

دیگر خبرها

  • طرح فجرانه کالابرگ الکترونیکی کردستان در حال انجام است
  • گندم معمولی هر کیلو۱۸۵۰۰تومان از کشاورزان استان خریداری می شود
  • زنگ آغاز پویش ملی دوشنبه‌های ورزش و کار در استان مرکزی نواخته شد
  • ممنوعیت خرید و فروش اراضی شهرک‌های صنعتی قبل از اخذ پایان‌کار
  • محدودیتی در خرید مرغ مازاد تولیدی استان قزوین وجود ندارد
  • خرید بیش از ۵۶۰ هزار تن گندم در خوزستان
  • سرقت از مردم در پوشش کمک برای خرید بلیت مترو
  • ممنوعیت هرگونه خرید و فروش اراضی شهرک‌های صنعتی
  • اعطای تسهیلات خرید به سرمایه گذاران جهت اصلاح خطوط تولیدی
  • خواسته‌های بحق جامعه کارگری، تشکیل تشکلات کارگری در واحد‌های تولیدی