Web Analytics Made Easy - Statcounter

آفتاب‌‌نیوز :

تیم ملی هندبال ساحلی نوجوانان ایران در مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های قهرمانی جهان با شکست دو بر یک آرژانتین موفق به حضور در جمع چهار تیم برتر جهان شد تا برای نخستین بار در تاریخ هندبال ایران یک تیم ملی از کشورمان در بین چهار تیم برتر جهان قرار گیرد.

به گزارش فدراسیون هندبال، ملی‌پوشان ایران در نیمه نخست با ارائه یک بازی خوب موفق به پیروزی ۱۹ – ۱۲ مقابل حریف شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در نیمه دوم نیز با وجود اینکه ملی‌پوشان ایران بازی پایاپایی را به نمایش گذاشتند اما در نهایت آرژانتین با نتیجه ۱۵ - ۱۴ به پیروزی دست یافت.

در نهایت و با تساوی یک بر یک کار به ضربات تن به تن کشید که ملی‌پوشان ایران با ارائه یک بازی خوب با نتیجه ۸ بر ۴ به پیروزی دست یافته و راهی چهار تیم برتر جهان شدند.

این برای اولین بار در تاریخ هندبال ایران است که یک تیم ملی راهی چهار تیم برتر جهان می‌شود.

پرهام ایمانی، متین گلدان، آراد حسینی، حسین حیدریان، علی حیدریان، حامد شمس، محمد مهدی، حیدریان پور، مصطفی انتشاری، علی سعیدی و علیرضا علی‌پور بازیکنان کشورمان در رقابت‌های قهرمانی جهان هستند. مهدی قشقایی‌راد (سرمربی)، رضا مصباحی (مربی)، حبیب‌الله بردسیری (مربی)، غلامحسین نیکویی (سرپرست) و رضا سرسنگی (تراپیست) کادر فنی تیم ایران را در این رقابت‌ها تشکیل می‌دهند. همچنین آنتونیو گرا پی‌شه نیز به عنوان مدیر فنی در کنار تیم هندبال ساحلی نوجوانان ایران در رقابت‌های قهرمانی جهان حضور دارد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: هندبال ساحلی چهار تیم برتر جهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۶۶۱۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاریخ و ساعت دقیق پخش فینال جام ملت‌های فوتسال بین ایران و تایلند

تیم ایران در مرحله نیمه نهایی توانست در یک بازی سخت و نفس‌گیر در ضربات پنالتی ازبکستان را شکست دهد و تایلند در همین مرحله تاجیکستان را از پیش رو برداشت. گفتنیست که شگفتی این دور از رقابت‌ها حذف ژاپن قهرمان دور قبلی در مرحله گروهی رقابت‌ها بود.

سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ (تصاویر) «زو»؛ گاو عقیم و غول‌پیکری که توسط انسان‌ها به وجود آمد! اتفاق عجیب که همزمان با انقراض دایناسورها در زمین رخ داد! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟

دیگر خبرها

  • احداث پروژه چند منظوره «اومااویا» در سریلانکا
  • وعده رییس فدراسیون والیبال به ساحلی‌بازان برای صعود به المپیک
  • بازخوانی کارنامه 8 تیم برتر جام حذفی؛ 3 قهرمان در کنار 5 مدعی
  • مسی توقف ناپذیر؛ تاریخ سازی لئو در آمریکا و جهان
  • ایران در سید اول جام جهانی فوتسال
  • پناه عجیب اریک تن هاخ به تاریخ؛ وقتی تیم‌سازی مفهومش را از دست می‌دهد
  • بدرقه ساحلی بازان زیر ۱۹ سال والیبال به مسابقات آسیایی
  • پرسپولیس بدون کاپیتان نمی‌برد
  • تاریخ و ساعت دقیق پخش فینال جام ملت‌های فوتسال بین ایران و تایلند
  • برگزاری روز نخست رقابت‌های بین المللی تنیس ساحلی