Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-05-01@18:51:13 GMT

اجرای آسفالت محور بویین‌ومیاندشت -الیگودرز

تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۲۶۶۲۱۷

اجرای آسفالت محور بویین‌ومیاندشت -الیگودرز

فرماندار بویین‌ومیاندشت از اجرای روکش آسفالت محور بویین‌ومیاندشت به الیگودرز خبر داد و گفت: سال جاری اصلاح شیب شیروانی و ایمن‌سازی شش کیلومتر از محور بویین‌ومیاندشت به سمت الیگودرز انجام شده است.

رضاعلی معصومی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: سال جاری اصلاح شیب شیروانی و ایمن‌سازی شش کیلومتر از محور بویین ومیاندشت به سمت الیگودرز، ۷۰۰ متر مکعب ترانشه برداری محور بویین ومیاندشت به خوانسار، ۲.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۵ کیلومتر شانه‌سازی محور بویین‌ومیاندشت به خوانسار، ۶۰۰ مترمکعب برداشت ترانشه سنگی در قوس محور نوغان به کِرچ برای اصلاح نقطه کور انجام شده است.

وی از تیغ‌زنی و تسطیح محورهای خاکی روستایی باغ مادی خلعت پوشان تنگ بید و ماهورستان‌ها به طول ۲۵ کیلومتر خبر داد و افزود: نصب و اصلاح تابلو و علائم محور بزرگراهی داران-بویین‌ومیاندشت- الیگودرز، و لکه‌گیری با رودمیکس در محور بزرگراه اصلی و فرعی و روستایی شهرستان اجرا شد.

فرماندار بویین میاندشت با اشاره به اجرای دستک‌های پل کشتارگاه و تعریض پل کامیون‌داران، خاطرنشان کرد: ادامه اصلاح شیب شیروانی محور بویین‌ومیاندشت به الیگودرز و شانه‌سازی محور بویین‌ومیاندشت به خوانسار در حال انجام است.

معصومی از اجرای روکش آسفالت محور بویین ومیاندشت به الیگودرز خبر داد و گفت: آسفالت بلوار روستای حسین‌آباد در حال اجرا است.

کد خبر 582643

منبع: ایمنا

کلیدواژه: فرماندار بوئین میاندشت حمل و نقل جاده ای روکش آسفالت تعريض معبر شهرهاي ايران بوئین میاندشت راهداری و حمل و نقل جاده ای شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۶۶۲۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۴۰هزار کیلومتر راه آسفالته کشور خرابی سنگین دارد

معاون سازمان راهداری از خرابی سنگین ۲۰درصد راههای آسفالت کشور خبر داد و گفت: برای روکش آسفالت این راهها ۲۰۰هزار میلیارد تومان اعتبار نیاز است. - اخبار اقتصادی -

رضا اکبری در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، با یادآوری اینکه رفع نقاط حادثه‌خیز جاده‌ها به‌عنوان اولویت سازمان راهداری در دستور کار قرار دارد اظهار کرد:‌ بر این اساس 470 نقطه در اولویت اول و 300 نقطه دیگر در اولویت دوم قرار دارد.

وی با بیان اینکه برای رفع این نقاط حادثه‌خیز 7 تا 8 هزار میلیارد تومان اعتبار نیاز است، افزود: از منابع داخلی سازمان راهداری 2 تا 3 هزار میلیارد تومان برای  رفع این نقاط اختصاص می‌یابد، از محل مولدسازی نیز استانداری‌ها قرار است دو هزار میلیارد تومان اعتبار را تأمین کنند.

اکبری ادامه داد: بین 3 تا 4 هزار میلیارد تومان اعتبار برای رفع این نقاط کم داریم که وزیر راه و شهرسازی به‌دنبال تأمین آن از منابع دیگر است.

معاون راهداری سازمان راه‌سازی و حمل‌ونقل جاده‌ای با یادآوری اینکه "200 هزار کیلومتر راه آسفالته در کشور داریم."، گفت: 20 درصد از این راهها خرابی سنگین دارند و 20 درصد دیگر خرابی متوسط.

وی با ابراز اینکه روکش آسفالت 20 درصد خرابی سنگین در اولویت اول و خرابی متوسط در اولویت دوم است گفت: برای این کار 200 هزار میلیارد تومان اعتبار نیاز است.

انتهای پیام/+

دیگر خبرها

  • ۴۰هزار کیلومتر راه آسفالته کشور خرابی سنگین دارد
  • روکش آسفالت ورفع ۷ نقطه حادثه خیز درمحور‌های مواصلاتی سیستان وبلوچستان
  • اصلاح ۷ نقطه پرتصادف در سیستان و بلوچستان
  • روکش آسفالت ورفع ۷ نقطه پرتصادف محور‌های مواصلاتی سیستان و بلوچستان
  • آغاز بهسازی محور ابهر_ مرشون به طول ۸ کیلومتر
  • اجرای ۱۰ طرح راه سازی در استان همدان
  • ۲۵۰۰میلیارد تومان روکش آسفالت اصفهان در ۱۴۰۲
  • انجام عملیات راه‌سازی محورهای مختلف استان/۲۵۰۰میلیارد تومان روکش آسفالت اصفهان در ۱۴۰۲
  • هر کیلومتر آسفالت ۳.۵ میلیارد تومان هزینه دارد
  • بهسازی ۲۱۰ کیلومتر از آسفالت آزادراه تبریز - زنجان