Web Analytics Made Easy - Statcounter

نظرات تخصصی در تدوین اسناد پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی چهارمحال و بختیاری به کار گرفته شود
نظرات تخصصی در تدوین اسناد پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی چهارمحال و بختیاری به کار گرفته شود
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری چهارمحال و بختیاری با تاکید بر لزوم استفاده از نظرات و دیدگاه‌های علمی و تخصصی در تدوین اسناد پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی استان گفت: اثرگذاری این گونه اسناد طولانی مدت است و باید به صورت ویژه و کارشناسی شده به آن‌ها پرداخته شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آقای حسین‌میرزایی در نشست کارگروه اجتماعی، فرهنگی، سلامت، زنان و خانواده چهارمحال و بختیاری گفت: موضوع آسیب‌ها و ناهنجاری‌های اجتماعی با سلامت و آرامش تمامی اقشار جامعه در ارتباط است از این رو باید امور مربوط به آن نیز با نگاهی تخصصی و دلسوزانه مورد بررسی قرار گیرد.

 جامعیت اسناد و طرح‌های پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی ضرورت دارد و لازم است برای تدوین این اسناد زمان کافی اختصاص یابد تا امکان استفاده از تمامی دیدگاه‌های کارشناسی و نظرات صاحبان اندیشه و فکر در تنظیم جزییات این اسناد نیز فراهم شود.

 دستگاه‌های اجرایی نیز موظف هستند با توجه به رسالت‌های سازمانی و مسئولیت‌های مشخص شده و همچنین با در نظر گرفتن نیاز‌های جامعه هدف خود، برای ارائه راهکار‌ها و برنامه‌های پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی اقدام کنند.

 اقدامات پیشگیرانه همواره باید در اولویت باشد و با برنامه‌ریزی مناسب از بروز آسیب‌ها جلوگیری شود.

 اگر به معنای واقعی خواهان کاهش معضلات و مشکلات ناشی از آسیب‌های اجتماعی هستیم باید به اصالت خانواده و تقویت بنیان‌های اعتقادی و باور‌های دینی در این نهاد مهم اجتماعی توجه نماییم.

 ساده‌انگاری و عادی شدن برخی رفتار‌های نامناسب بین خانواده‌ها خطرناک است.

 اقدامات سخت‌افزاری در حوزه فرهنگی تنها قالب ظرف را دارد و باید با برنامه‌های نرم‌افزاری و نهادینه کردن آموزه‌های دینی، محتوا برای این ظرف آماده شود.

توجه به اقدامات زیربنایی و ارائه آموزش‌های لازم به افراد در سنین پایین در مصونیت بخشی و دورماندن جامعه از آسیب‌ها مهم است.

بیشتر بخوانید

حوزه هنری در راستای امیدآفرینی در جامعه حرکت کند

با تشکیل کارگروه‌های تخصصی و اجرای برنامه‌های پژوهشی و عملیاتی، شرایط برای ترویج و تقویت اندیشه‌ها و باور‌های صحیح اخلاقی و اسلامی بین نوجوانان و کودکان فراهم خواهد شد.

در نشست کارگروه اجتماعی، فرهنگی، سلامت، زنان و خانواده چهارمحال و بختیاری، موضوعاتی، چون برنامه کاهش آسیب‌ها در محیط‌های دانشگاهی، ضرورت تشکیل کمیته افکارسنجی، اختصاص اعتبارات موردنیاز برای اجرای طرح‌های پژوهشی و عملیاتی مرتبط با کاهش آسیب‌های اجتماعی، توجه به اجرای برنامه‌های نشاط آفرین و شادی بخش در جامعه به ویژه برای جوانان و نوجوانان و حمایت از ظرفیت‌های سوت‌زنی و گزارش‌های مردمی برای ارتقا سطح نظارت‌های اجتماعی نیز مطرح و درباره آن‌ها بحث و گفتگو شد.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: استانداری آسیب های اجتماعی پیشگیری از آسیب های اجتماعی چهارمحال و بختیاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۶۶۲۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امدادرسانی به خانواده گرفتار در گل و سیلاب در گردنه گوشنگلی

مسعود مثنوی اظهار داشت: به دنبال تداوم فعالیت سامانه بارشی در چهارمحال و بختیاری، با مراجعه فردی به پایگاه امداد و نجات گدارکبک و درخواست کمک مبنی بر گرفتار شدن یک خانواده چهار نفره در گردنه گوگشنگلی و چشمه زینل در محور بروجن به لردگان دریافت شد.

وی افزود: به سرعت تیم پایگاه امداد و نجات گدار کبک پس از هماهنگی با EOC و ریاست شعبه به محل اعزام شدند.

بیشتر بخوانید

تخلیه آب از منازل مسکونی در شهرستان کیار

مثنوی اضافه کرد: نیرو‌های امدادی پس از رهاسازی هر ۴ نفر گرفتار در گل و سیلاب، آنها را به مکان امن انتقال داد.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • امدادرسانی به خانواده گرفتار در گل و سیلاب در گردنه گوشنگلی‌
  • امدادرسانی به خانواده گرفتار در گل و سیلاب در گردنه گوشنگلی
  • بازگشت زندانی جرایم غیر عمد به آغوش خانواده
  • آزادی زندانی جرائم غیر عمد در چهارمحال و بختیاری
  • پرونده‌های قضایی در چهارمحال و بختیاری کاهش یافت
  • معرفی برترین ها در سیزدهمین جشنواره نوجوان سالم
  • کاهش پرونده‌های قضایی چهارمحال و بختیاری
  • کاهش ۲۴ درصدی ورودی پرونده‌های طلاق توافقی در شهرستان بهارستان
  • علمای دینی در کاهش آسیب‌های اجتماعی نقش موثری دارند
  • پژوهش جدید دانشمندان همه باورهای مربوط به کف پای صاف را رد کرد