Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-06@18:31:09 GMT

تخصیص اعتبار ۵ هزار میلیاردی به راه‌های جنوب فارس

تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۲۶۶۳۰۲

تخصیص اعتبار ۵ هزار میلیاردی به راه‌های جنوب فارس

ایسنا/فارس به گفته فرماندار لارستان، مبلغ ۵ هزار میلیارد ریال به طرح‌های راه‌سازی جنوب فارس اختصاص یافته است.

داریوش دهقان گفت: ۵ هزار میلیارد ریال در قالب وام از محل ماد ه ۵۶ برای شتاب‌بخشی د ر اجرای طرح ملی و نیمه‌کاره به محور لار- جهرم – بند رعباس اختصاص یافت.

به نقل از فرمانداری لارستان، او افزود: تخصیص این مبلغ علاوه بر اعتبارات ابلاغی از محل‌های مختلف د ر بود جه ۱۴۰۱ برای پروژه ملی و جاده ترانزیتی لار- جهرم- بند رعباس است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار لارستان ادامه داد: سال گذشته ۲ هزار میلیارد ریال از همین محل یعنی ماده ۵۶ و از طریق بانک ملی به این طرح اختصاص یافت که تاکنون بخشی از آن معاد ل ۶۰۰ میلیارد ریال به اد اره‌کل راه و شهرسازی لارستان ابلاغ شد ه است.

دهقان خاطرنشان کرد: از آنجا که این محور تردد انواع خودروهای سبک و سنگین به ویژه کامیون‌های حامل مواد سوختی و غذایی د ر محور جهرم- لارستان- بندرعباس همواره پرترافیک و حادثه‌ خیز است که با اتمام این طرح حجم ترافیک در این جاده آرامش و به مرد م منطقه و رانندگان به همراه خواهد داشت.

او یادآور شد: این محور ترانزیتی و پرتردد، اما ناایمن اگرچه در حوزه جغرافیایی دو استان فارس و هرمزگان است که مرکز ثقل و نقطه اتصال شمال به جنوب کشور نیز محسوب می‌شود که تردد روزانه و ترافیک سنگین تریلرهای حامل مواد سوختی و غذایی در این مسیر از مناطق مختلف کشور است که بر اساس گزارش اد اره‌کل راه و شهرسازی حد ود ٢٠٤ کیلومتر از طرح احداث باند دوم این محور در حوزه لارستان قرار دارد که تاکنون احداث باند د وم در طول ٣٢ کیلومتر از این طرح به اتمام رسیده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی سیاسی فرمانداری لارستان طرح ملی فارس بندرعباس هزار میلیارد میلیارد ریال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۶۶۳۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۴۷۷ هزار خانوار کردستانی در قالب طرح کالابرگ خرید کردند

فرزاد پیشکاری روز شنبه در بازدید از اجرای طرح کالا برگ الکترونیکی در سنندج اظهار کرد: مردم استان در قالب طرح کالابرگ الکترونیکی یک میلیون و ۶۵۰ هزار تراکنش خرید انجام داده اند که ۱۷ هزار میلیارد ریال نقدی و ۱۰ هزار میلیارد ریال از اعتبار یارانه‌ای بوده است.

وی ادامه داد: در مرحله سوم طرح فجرانه کالابرگ الکترونیکی برای دهک‌های اول تا هفتم جامعه به ازای هر نفر ۲ میلیون و ۲۰۰ هزار ریال اعتبار برای خرید ۱۱ قلم کالای اساسی  شارژ شده است.

پیشکاری یاد آور: افراد بهره‌مند از این یارانه تشویقی می‌توانند تا ۱۸ اردیبهشت اعتبار آن را هزینه کنند و ذخیره شدن برای استفاده در ماه‌های دیگر نیست.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان تاکید کرد: خرید باید توسط سرپرست خانوار انجام شود، اما محدودیت استفاده از کارت وجود ندارد و از هر کارت بانکی می‌توان خرید کرد.

وی از مردم خواست برنامه کاربردی «شما» را روی گوشی موبایل خود نصب کنند تا اطلاعات دقیق درباره طرح فجرانه کالابرگ را به دست آورند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان با اشاره به تفکیک صنفی صورت گرفته افزود: ضرورتی ندارد که مردم حتما ۱۱ قلم کالا را با هم خریداری کنند تا از اعتبار کالابرگ بهره‌مند شوند، بلکه هر قلم را می‌توانند جداگانه خریداری و در هر بار خرید از مقدار تخفیف آن استفاده کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • کشف محموله ۱۰ میلیاردی تنباکوی قاچاق از انباری در جنوب تهران
  • ۲۰۰ میلیارد ریال از حقوق دولتی معادن برای عمران خواف تخصیص یافت
  • ۶۰ میلیارد ریال برای ذخیره‌سازی آب شرب خواف تخصیص یافت
  • تامین آب پایدار روستا‌های بخش گابریک نیازمند تخصیص اعتبار
  • تخصیص ۲ میلیارد دلاری صندوق توسعه ملی برای انتقال آب خلیج فارس
  • تخصیص ۲ میلیارد دلاری صندوق توسعه ملی برای انتقال آب خلج فارس
  • برگزاری جشنواره خواندن و خوش نویسی در جهرم
  • توزیع اعتبارات در شهرستان بروجن عادلانه باشد
  • ۴۷۷ هزار خانوار کردستانی در قالب طرح کالابرگ خرید کردند
  • برپایی نمایشگاه هنر در لارستان همزمان با هفته کار و کارگر + تصاویر