Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام والمسلمین مهدی احمدی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به برگزاری مراسمات و محافل حرم مطهر از ۲۸ خرداد تا ۳ تیر اظهار داشت: نیایش صبحگاهی همراه با سخنرانی، مراسم سخنرانی قبل از اذان ظهر، قرائت زیارت نامه حضرت معصومه (س) بعد از نماز عصر، مراسم سخنرانی قبل از اذان مغرب و مراسم سخنرانی بعد از نماز عشا از جمله برنامه‌های هفته جاری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: حجت الاسلام والمسلمین سیدمحسن پنج تنیان از شنبه تا دوشنبه، حجت الاسلام والمسلمین سیدمجتبی حیدری از سه شنبه تا پنجشنبه و جمعه حجت الاسلام والمسلمین علی حیدری سخنرانان مراسم قبل از ظهر حرم مطهر خواهند بود.

احمدی گفت: مراسم قبل از مغرب نیز از شنبه تا دوشنبه با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین حسین شهامت، سه شنبه و چهارشنبه با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین ابوالفضل صابری اراکی، پنجشنبه در قالب محفل انس با قرآن با قرائت جواد فروغی و علم خواه و سخنرانی حجت الاسلام مشرف و جمعه در قالب برنامه زمزم مهدویت با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین اباذری برگزار خواهد شد.

وی اظهار داشت: سخنرانی حجج اسلام والمسلمین رفیعی، فرحزاد، هدایت، پناهیان، مؤمنی، جوادی و همتی نیز در مراسم شب‌های حرم مطهر بانوی کرامت نیز از شنبه تا جمعه برگزار می‌شود.
معاون فرهنگی حرم حضرت معصومه (س) عنوان کرد:

سه شنبه شب نیز شاهد برگزاری قرائت دعای توسل توسط هیأت جانبازان استان قم خواهیم بود و پنجشنبه بعد از نماز صبح قرائت زیارت عاشورا با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین سید حسین مؤمنی و مداحی سیدعلی حسینی نژاد، پنجشنبه شب قرائت دعای کمیل با صدای حجت الاسلام خورشیدی و قرائت زیارت جامعه کبیره با صدای حجت الاسلام شهیدی برگزار خواهد شد.

وی افزود: جمعه صبح مراسم صبحگاهی با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین عصاری و قرائت دعای ندبه با مداحی سیدجواد میرجعفری برگزار خواهد شد.

کد خبر 5517678

منبع: مهر

کلیدواژه: حرم حضرت معصومه س حضرت معصومه س قم بوشهر کرمانشاه خراسان رضوی خطبه های نماز جمعه سفر استانی کشاورزی اردبیل مشهد آمار کرونا اصفهان سیدابراهیم رئیسی ویروس کرونا سازمان تبلیغات اسلامی سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین حرم مطهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۶۶۳۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی جداول بودجه ۱۴۰۳ در جلسات هفته جاری مجلس

عضو هیات رئیسه مجلس گفت که احتمالا مجلس از روز سه‌شنبه هفته جاری وارد بررسی بخش دوم لایحه بودجه ۱۴۰۳ مربوط به جداول می‌شود.

محمد رشیدی در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: هفته گذشته کمیسیون تلفیق بررسی بخش دوم لایحه بودجه ۱۴۰۳ را به اتمام رساند و گزارش آن برای ثبت پیشنهادات در سامانه بارگذاری شد.

وی افزود: با توجه به اینکه مهلت ثبت پیشنهادات نمایندگان تا فردا (نهم اردیبهشت) به پایان می‌رسد، احتمالا مجلس از روز سه‌شنبه (۱۱ اردیبهشت) و در دو شیفت کاری وارد بررسی جداول بودجه می‌شود. امیدواریم تا پایان هفته بررسی بخش دوم لایحه بودجه به اتمام برسد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • برگزاری ۶۰ برنامه فرهنگی در سیستان و بلوچستان
  • ویژه‌برنامه‌های دهه کرامت در استان فارس اعلام شد
  • اعلام مراسم و محافل حرم مطهر بانوی کرامت در هفته جاری‌
  • چهره‌هایی که در مراسم تشییع عروس امام خمینی(ره) در قم حضور داشتند | عکس
  • بررسی جداول بودجه ۱۴۰۳ در جلسات هفته جاری مجلس
  • ‌همسر شهید ‌مصطفی خمینی در قم تشییع شد
  • هر صبح و شام در آستانه مقدسه رضوی قرآن تلاوت نمایند / نگاهی به شواهد تاریخی درباره پیشینه قرائت قرآن در حرم مطهر امام رضا(ع)
  • همایش سراسری روحانیون، معین و معینه‌های کاروان‌های حج برگزار شد
  • حضور وزیر ورزش و جوانان در مراسم نخستین سالگرد درگذشت صفارزاده
  • حجت‌الاسلام والمسلمین خاتمی؛ خطیب این هفته نماز جمعه تهران