Web Analytics Made Easy - Statcounter

تقاطع غیرهمسطح امام رضا(ع) با هدف تسهیل در عبور و مرور و روان‌سازی ترافیک و اتصال غرب و شرق شهر قزوین احداث شده است. فاز دوم این پروژه قرار است بلوار جمهوری اسلامی را به بلوار آیت الله ابوترابی متصل نماید که با حاشیه‌های متعددی همراه شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح قزوین، تقاطع غیرهمسطح امام رضا(ع) با هدف تسهیل در عبور و مرور و روان‌سازی ترافیک و اتصال غرب و شرق شهر قزوین احداث شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فاز دوم این پروژه قرار است بلوار جمهوری اسلامی را به بلوار آیت الله ابوترابی متصل نماید که با حاشیه‌های متعددی همراه شده است.

فصیحی رامندی،رییس شورای شهر و مهندس یعقوبی، کارشناس معاونت عمرانی شهرداری قزوین با حضور در محل باغستان به تشریح این طرح پرداختند.

تصاویر هوایی موجود به طور کامل مسیر اجرای فاز دوم این پروژه را به نمایش می‌گذارد.

 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۶۶۴۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری تجمع دانشجویی «تا مسجدالاقصی» در قزوین

به گزارش خبرنگار مهر، به همت بسیج دانشجویی بعد از ظهر یکشنبه تجمع دانشجویی تا مسجدالاقصی با حضور دانشجویان قزوینی در دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) برگزار شد.

در این تجمع که جمعی از دانشجویان دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) و مسؤولان این دانشگاه حضور داشتند از خیزش دانشجویان ضدصهیونیستی دانشگاه‌های آمریکا حمایت شد.

در این تجمع فریادهای «مرگ بر اسرائیل»، «مرگ بر آمریکا»، «شرارت اسرائیل، زیر سر آمریکاست» از سوی دانشجویان سر داده شد.

گفتنی است روز گذشته نیز دانشجویان دانشگاه فنی و حرفه‌ای قزوین تجمع اعتراضی را در حمایت از مردم مظلوم غزه برگزار کرده بودند.

کد خبر 6091175

دیگر خبرها

  • با حل مشکلات مردم اعتماد عمومی را افزایش دهید
  • امام تعمیرات پروژه آبرسانی به کرمانشاه از سد گاوشان
  • خیابان پشتیبان بلوار پیامبر اعظم (ص) قم احداث می‌شود
  • اجرای طرح ساماندهی وانت‌های میوه‌فروش در سنندج
  • قدردانی نماینده ولی فقیه از کارگران استان قزوین+ تصاویر
  • قدردانی نماینده ولی فقیه از کارگران استان قزوین
  • بزرگترین بلوار ورودی جنوبی یزد ساماندهی می‌شود
  • برگزاری تجمع دانشجویی «تا مسجدالاقصی» در قزوین
  • استاندار البرز از پروژه ادامه بلوار ماهان بازدید کرد
  • زائران حج شناخت و معرفت خود را تقویت کنند