Web Analytics Made Easy - Statcounter

مواردی از جمله بررسی درخواست‌های واصله جهت صدور مجوز مسابقات بین المللی و کشوری، تبادل نظردر خصوص موانع، چالش‌ها و راهکار‌های بهبود فعالیت‌های ستاد عالی و کمیته‌های پنجگانه و ارائه گزارشی از برگزاری سی و هشتمین دوره مسابقات بین المللی قرآن کریم مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

یکی از مهم‌ترین مصوبات این جلسه، بررسی پیشنهاد مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه مبنی بر افزوده شدن رشته ترتیل به مسابقات بین المللی بانوان جهان اسلام بود که مورد بررسی قرار گرفت و در نهایت با رای اکثریت اعضای حاضر در جلسه؛ مصوب شد این رشته به صورت آزمایشی  به مسابقات افزوده شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیش از این، مسابقات بین المللی بانوان صرفاً در رشته حفظ کل برگزار می‌شد.

با توجه به این مصوبه و نظر به اینکه نمایندگان جمهوری اسلامی ایران در مسابقات بین المللی از بین برگزیدگان مسابقات سراسری قرآن کریم انتخاب می‌شوند؛ به منظور ایجاد فرصت بیشتر برای بانوان، مهلت ثبت نام بخش آوایی مسابقات سراسری قرآن کریم به مدت پنج روز و تا ۳۰ خرداد تمدید شد.

لازم به ذکر است که مسابقات بخش بانوان جهان اسلام به عنوان بخش اصلی مسابقات، ذیل عنوان کلی سی و نهمین دوره مسابقات بین المللی قرآن کریم قرار می‌گیرد.

یسی و نهمین دوره مسابقات بین المللی قرآن کریم جمهوری اسلامی ایران به صورت حضوری در ایام مبعث رسول اکرم (ص) برگزار خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان فرهنگی هنری قرآن و عترت

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مسابقات قرآن قرآن کریم مسابقات بین المللی قرآن کریم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۶۶۶۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش آموزی در یزد

غفاریان رئیس اداره قرآن، عترت و نماز اداره کل آموزش و پرورش استان یزد گفت: مرحله استانی چهل و دومین مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش آموزی در ۱۱ رشته و در ۲ بخش آوایی و پژوهشی در یزد در حال برگزاری است.

وی افزود: این مسابقات در رشته‌های قرائت، ترتیل، حفظ، مداحی و دعاخوانی، اذان، انشای نماز، احکام، نهج البلاغه، صحیفه سجادیه و... برگزار می‌شود.

غفاریان اظهار داشت: بیش از ۶۰۰ دانش آموز دختر و پسر طی دو روز و به صورت مجزا با هم به رقابت می‌پردازند.

وی ادامه داد: نفرات برتر هر رشته به مسابقات کشوری که مردادماه امسال به میزبانی استان‌های خراسان رضوی و مازندران برگزار می‌شود، اعزام می‌شوند.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • برگزاری نوزدهمین دوره آزمون اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآنی
  • نوزدهمین دوره آزمون اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم در زنجان
  • رقابت قرآنی ۶۰۰ دانش آموز استان مرکزی
  • فیلم/ تلاوت قرآن کریم قبل از بیانات رهبر انقلاب
  • رقابت ۶۰۰ محصل استان در مسابقات قرآن
  • برگزاری مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش آموزی در یزد
  • آزمون ارزیابی اعطای مدرک تخصصی قرآن کریم در خراسان شمالی برگزار می‌شود
  • برگزاری چهل و دومین دوره مسابقات قرآن دانش آموزی در کازرون
  • آزمون سراسری ارزیابی اعطای مدرک تخصصی قرآن کریم در خراسان شمالی برگزار می شود
  • ثبت نام چهارمین دوره حفظ قرآن کریم دختران در آذربایجان شرقی