Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از بیجار، اسماعیل زارعی‌کوشا عصر امروز در نشست با اقشار مردم در سینما آزادی با بیان اینکه در سفر قریب الوقوع رئیس جمهور به استان اقدامات خوبی در حوزه سرمایه‌گذاری انجام خواهد شد گفت: تکمیل پتروشیمی و زنجیره فولاد جزو مصوبات این سفر خواهد بود.

وی افزود: برای دستیابی به پیشرفت باید تعامل بین دولت و نمایندگان در نقطه اوج باشد که این مهم در شهرستان بیجار وجود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

زارعی‌کوشا با تاکید بر اینکه اولویت در استان باید کاهش و رفع فاصله با میانگین کشوری باشد از فاصله زیاد بیجار با این شاخص‌های کشوری در برخی موضوعات ابراز نگرانی کرد و گفت: عدالت حکم می‌کند به بیجار به صورت ویژه نگاه کنیم.

استاندار کردستان با یادآوری تصمیمات مناسب در سفر وزیر نیرو به استان در بحث آب گفت: خط انتقال ۸۰ کیلومتری باید از سد سیازاخ به شهر بیجار و سپس یاسوکند اجرایی شود.

وی با اشاره به لزوم برقراری عدالت در تخصیص آب گفت: در تخصیص آب از سد تالوار به شهرستان بازنگری جدی خواهد شد.

زارعی‌کوشا خاطرنشان کرد: در سفر رئیس جمهور ۲۵۰ طرح متوسط و کوچک و چند طرح پیشران اقتصادی مطرح خواهد شد که عمده آنها مربوط به شهرستان بیجار است. 

وی پتروشیمی بعثت، زنجیره فولاد و گلخانه ۱۵ هزار هکتاری را از جمله این طرح‌های پیشران در شهرستان بیجار عنوان کرد‌.

استاندار کردستان در پایان با بیان اینکه مدیران اجازه دلسرد و معطل کردن سرمایه‌گذاران را ندارند گفت: مدیران باید تدارکاتچی تولید باشند.

انتهای پیام/۲۳۳۰/۷۵

منبع: فارس

کلیدواژه: اسماعیل زارعی کوشا استاندار کردستان پتروشیمی بیجار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۶۶۷۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس جمهور بیستم اردیبهشت به قم سفر می‌کند

سیدمحمد آقامیری در جلسه شورای اداری با بیان اینکه در قالب سفر دوم رییس جمهور با تصویب مصوبات متعدد تلاش خواهیم کرد تا بخشی از کمبود اعتبارات موجود را برطرف کنیم عنوان کرد: ۶۴ درصد مصوبات سفر دور اول رییس جمهور اجرایی شده و ۲ هزار و ۶۰۰ میلیارد تومان از مجموع چهارهزار و ۵۰۰ میلیارد تومان اعتبارات سفر دور اول جذب شده‌ است.

آقامیری افزود: اولویت سفر دوم رییس جمهور به استان‌ها، تصویب اعتبارات جدید برای تکمیل مصوبات و طرح‌های نیمه‌تمام دور نخست سفرهاست و در خصوص تعیین اولویت و پروژه‌ها نیز استانها اختیارت چندانی ندارند.

استاندار قم ادامه داد: تکمیل و بهره‌برداری از مونوریل و فرودگاه ۲طرح اولویت‌دار دولت سیزدهم در استان قم است و با اقدامات انجام شده هم اینک مشکل حقوقی فرودگاه و تامین برق مونوریل قم، حل شده‌است.
استاندار در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به نظارت بر ادارات دولتی تصریح کرد: یک تیم ۳۰ نفره با هماهنگی استانداری بصورت نامحسوس بصورت مرتب عملکرد ادارات و مدیران را رصد و پایش می‌کنند و نقاط ضعف و کم‌کاری را گزارش می‌دهند.

وی با اشاره به گرم شدن هوا اضافه کرد: با دستگاه‌هایی که در موضوع مصرف انرژی عملکرد درستی نداشته باشند، برخورد خواهیم کرد.
آقامیری همچنین گفت:‌ فساد خط قرمز مجموعه مدیریت استان است و هیچگونه مماشاتی با انواع فساد اداری، مالی و غیره نکرده و برخورد قاطعانه‌ می‌کنیم.


خبرنگار: زینب دده‌بیگی

انتهای خبر/

کد خبر: 1229271 برچسب‌ها سید ابراهیم رئیسی سفراستانی

دیگر خبرها

  • تصویب لایحه «حفاظت از داده‌های شخصی» در کمیسیون حقوقی دولت
  • رئیس جمهور بیستم اردیبهشت به قم سفر می‌کند
  • لزوم اجرای وعده صادق اقتصادی در کشور
  • شرکت بیش از ۱۲ هزار نفر در آزمون استخدامی آموزش و پرورش کردستان
  • رقابت بیش از ۱۲ هزار داوطلب کردستانی در آزمون استخدامی آموزش و پرورش
  • راه‌اندازی صندوق حمایت از ورزش حرفه‌ای در کردستان
  • پیش‌نویس نقشه راه فرهنگی شاهرود تدوین شود
  • رئیس‌جمهور ۲۰ اردیبهشت به قم سفر می‌کند
  • رییس‌جمهور بیستم اردیبهشت به قم سفر می‌کند
  • تعیین فرصت ۶ ماهه برای پرداخت حق سهم شهرداری از اراضی الحاقی