Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-30@19:36:47 GMT

تولیت آستان قدس درگذشت استاد مهدوی دامغانی را تسلیت گفت

تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۲۶۶۸۷۳

تولیت آستان قدس درگذشت استاد مهدوی دامغانی را تسلیت گفت

به گزارش خبرگزاری مهر، تولیت آستان قدس رضوی درگذشت استاد احمد مهدوی دامغانی را تسلیت گفت.

متن پیام حجت‌الاسلام والمسلمین احمد مروی به این شرح است:


بسم الله الرحمن الرحیم

انّا لله و انّا الیه راجعون

خبر درگذشت استاد و محقق فرزانه، ادیب و پیشکسوت شهیر عرصه علم و ادب، شادروان دکتر احمد مهدوی دامغانی طاب ثراه که عمر بابرکت خویش را وقف مجاهدت و خدمت به نشر و ترویج معارف نورانی قرآن و اهل‌بیت علیهم‌السلام و تدریس فقه و علوم اسلامی و الهیات و زبان و ادبیات فارسی نمود، موجب تأثر و تألم گردید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این‌جانب در جوار مضجع شریف حضرت علی بن موسی‌الرضا علیه‌السلام، فقدان آن دانشمند گران‌مایه را به همه ارادتمندان و شیفتگان عرصه علم و فرهنگ به‌ویژه خانواده محترم و همچنین علاقه‌مندان و شاگردان ایشان، تسلیت عرض نموده، برای بازماندگان صبر جزیل و برای روح آن فقید سعید، غفران و رحمت واسعه الهی مسألت می‌نمایم.

بدون شک آرمیدن این استاد فقید در جوار مضجع شریف و نورانی حضرت ثامن‌الحجج علیه آلاف التحیة و الثناء نوعی قدردانی و تجلیل از خدمات ارزنده ایشان در توسعه معارف اهل‌بیت علیهم‌السلام می‌باشد.

احمد مروی

تولیت آستان قدس رضوی

کد خبر 5517747

منبع: مهر

کلیدواژه: خراسان رضوی مشهد حجت الاسلام احمد مروی احمد مهدوی دامغانی تولیت آستان قدس رضوی پیام تسلیت بوشهر کرمانشاه خراسان رضوی خطبه های نماز جمعه سفر استانی کشاورزی مشهد اردبیل آمار کرونا سیدابراهیم رئیسی ویروس کرونا اصفهان سازمان تبلیغات اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۶۶۸۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جشن تکلیف ۴ هزار دختر در حرم حضرت عبدالعظیم حسنی(ع)

معاون آستان حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) از برگزاری جشن تکلیف ۴ هزار نفری دخترانه در حرم حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) هم‌زمان با آغاز دهه کرامت و روز دختر خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، حجت‌الاسلام‌والمسلمین محسن عرفاتی معاون علمی و فرهنگی آستان حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) در نشست ستاد بزرگداشت دهه کرامت که امروز در سالن محراب حرم مطهر بانوی کرامت برگزار شد، اظهار داشت: حرم حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) مانند سال گذشته بزرگ‌ترین اجتماع دختران و جشن تکلیف 4 هزار نفری را در حرم مطهر برگزار خواهد کرد.

 وی با بیان اینکه به فرموده مقام معظم رهبری حرم مطهر حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) قبله تهران است گفت: تمام تلاش ما این است که در دهه کرامت فعالیت‌های فرهنگی با محوریت این آستان مقدس برگزار شود.

 معاون علمی و فرهنگی آستان حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) افزود: در دومین پنج‌شنبه دهه کرامت تجمع خادم‌یاران رضوی استان تهران و خادمان سایر اعتاب مقدس ایران را در حرم مطهر حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) برگزار خواهیم کرد تا بوی حرم‌های اهل‌بیت (ع) در تهران طنین‌انداز شود.

 وی عنوان کرد: همچنین جشن دختران و مادران در حرم حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) با محوریت اهمیت نقش مادر در خانواده برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • سوگواره شعر «صادقانه ها» در قم برگزار می‌شود
  • رونمایی از درب طلای حرم امام رضا (ع) در دهه کرامت
  • رونمایی از درب طلای حرم امام رضا(ع) در دهه کرامت
  • حرکت دسته عزاداری در روز شهادت امام جعفر صادق (ع) در تهران برگزار می شود
  • «با شما سربلندیم» شعار محوری دهه کرامت شد
  • اجرای ۳۵۰ برنامه توسط آستان قدس رضوی در ایام دهه کرامت
  • جشن تکلیف ۴ هزار دختر در حرم حضرت عبدالعظیم حسنی(ع)
  • دهه کرامت؛ فرصتی برای افزایش معرفت مردم به اهل بیت (ع)
  • قالیباف درگذشت آیت‌الله نجفی تهرانی را تسلیت گفت
  • پیام تسلیت مدیر حوزه های علمیه درپی درگذشت همسر آیت الله سیدمصطفی خمینی