Web Analytics Made Easy - Statcounter

بسته ورزشی ایرنا دربیست‌وهشتم خرداد به فرآیند تمدید با بازیکنان آزاد استقلال از روز سه‌شنبه، بانوی ایرانی برنده جایزه ترویج بازی جوانمردانه، محرومیت ۲ ورزشکار به دلیل دوپینگ ، دوشنبه تکلیف کی‌روش مشخص می‌شود و اخبار جذاب دیگر ورزشی اختصاص دارد.

به گزارش ایران اکونومیست، ماجرای «کلاهبرداری» یکی از بازیکنان تیم فوتبال امید ایران خیلی سریع در رسانه‌ها منتشر شد اما داستان از چه قرار بود و چرا و با چه هدفی مطرح و رسانه‌ای شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رفیعی: در کنار گل‌محمدی کارهای بزرگی انجام می‌دهیم/ یکی از دلایل بازگشتم نگاه هواداران بود

هافبک جدید و ملی‌پوش پرسپولیس گفت: قبل از اینکه به سمت باشگاه بیایم با گل‌محمدی صحبت کردم و اجازه گرفتم، مطمئنم کنار هم برای پرسپولیس و هوادارانش می‌توانیم کارهای بزرگی را انجام دهیم. ادامه خبر را اینجا بخوانید.

بانوی ایرانی برنده جایزه ترویج بازی جوانمردانه شد

«کتایون اشرف» نایب رئیس فدراسیون قایقرانی جایزه ترویج بازی جوانمردانه را در مراسم سالیانه کمیته بین‌المللی بازی جوانمردانه دریافت کرد. ادامه خبر را اینجا بخوانید.ادامه خبر را اینجا بخوانید.

پهلوان از پرسپولیس رفتنی شد

نام وینگر خوش تکنیک پرسپولیس‌ها در لیست تمدیدی‌های این تیم دیده می‌شود، اما اخبار حکایت از اختلاف مالی او با سرخپوشان دارد. ادامه خبر را اینجا بخوانید.

محرومیت ۲ ورزشکار به دلیل دوپینگ

ستاد ملی مبارزه با دوپینگ رای محرومیت ۲ ورزشکار در رشته‌های وزنه‌برداری و کوراش را صادر کرد. ادامه خبر را اینجا بخوانید.

دوشنبه تکلیف کی‌روش مشخص می‌شود

سرمربی پیشین تیم ملی فوتبال ایران تصمیم خود برای تیم بعدی‌اش را تا دوشنبه می‌گیرد. ادامه خبر را اینجا بخوانید.

طلای امین‌زاده در دسته فوق‌سنگین پاراوزنه‌برداری آسیا و اقیانوسیه

نمایندگان کشورمان در رقابت‌های وزنه‌برداری آزاد قهرمانی آسیا و اقیانوسیه، موفق به کسب مدال طلا و برنز دسته فوق سنگین شدند. ادامه خبر را اینجا بخوانید.

پشت پرده «کلاهبرداری منتسب به بازیکن تیم فوتبال امید ایران»

ماجرای «کلاهبرداری» یکی از بازیکنان تیم فوتبال امید ایران خیلی سریع در رسانه‌ها منتشر شد اما داستان از چه قرار بود و چرا و با چه هدفی مطرح و رسانه‌ای شد. ادامه خبر را اینجا بخوانید.

ماجرای دعوای لئو با یک آرژانتینی؛ «مسی می‌خواست من را بکشد»

هموطن و هم‌بازی «لیونل مسی» در پاری‌سن‌ژرمن بعد از گذاشت ۲ سال هنوز هم یادآوری خاطره‌ای از کاپیتان آلبی‌سلسته وحشت‌زده می‌شود. ادامه خبر را اینجا بخوانید.

استقلال از سه‌شنبه فرآیند تمدید با بازیکنان آزاد را آغاز می‌کند

مدیران باشگاه استقلال از روز سه‌شنبه تمدید قرارداد با بازیکنان آزاد این تیم را آغاز خواهند کرد. ادامه خبر را اینجا بخوانید.

 

  منبع: خبرگزاری ایرنا برچسب ها: لیونل مسی

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: لیونل مسی ادامه خبر را اینجا بخوانید تیم فوتبال امید ایران بازی جوانمردانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۶۷۱۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جیدون سانچو: بازگشت به منچستریونایتد؟ فعلا نمی‌دانم

ستاره انگلیسی دورتموند در حال حاضر تنها به لیگ قهرمانان اروپا فکر می کند.

طرفداری | جیدون سانچو در جریان دیدار رفت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا مقابل پاری سن ژرمن، یکی از بهترین بازی‌های زندگی خودش را انجام داد و به تیم آلمانی کمک کرد تا در آستانه صعود به فینال لیگ قهرمانان قرار بگیرد. سانچو در مصاحبه پس از بازی در مورد آینده به CBS گفت:

از محبت شما سپاسگزارم. باید اذعان کنم که هنوز کار به اتمام نرسیده است. ما باید به پاریس برویم و تمام تلاش خود را برای تکمیل این ماموریت به کار بگیریم. از ابراز محبت و لطف بازیکنان پیشکسوت (اشاره به دل پیرو و میکا ریچاردز، میهمانان برنامه) صمیمانه سپاسگزارم. من بازی به بازی پیش می‌روم. در سن ۱۷ سالگی به این تیم پیوستم و فرصت حرفه‌ای شدن را در اینجا به دست آوردم. آنها دوباره خواستند مرا در اینجا داشته باشند  و برای کمک به تیم و هواداران هم تلاشم را انجام می دهم

فصل آینده اینجایی یا به منچستریونایتد برمی گردی؟

نمی دانم. در مورد آینده ام در این تیم، هنوز تصمیمی نگرفته‌ام و در حال حاضر به زمان حال فکر می‌کنم. 

از دست ندهید ????????????????????????

تونی کروس: پاس گلم جلوی بایرن خیلی خاص نبود شاهکار کارلتو؛ بازهم شکست‌ناپذیری مقابل بایرن بزرگترین بازیکنان ناکام تاریخ لیگ قهرمانان یحیی شکایت کند 5 میلیارد تومان جریمه می‌گیرد

دیگر خبرها

  • جیدون سانچو: بازگشت به منچستریونایتد؟ فعلا نمی‌دانم
  • تیتر بزنید که مقصر این باخت محمد ربیعی است!
  • انتقاد رضا درویش از امید عالیشاه؛ بازیکن باتجربه نباید این چنین کند!
  • کریمی: منتظر صحبت ما هستند تا محروم کنند!
  • کارشناس داوری فوتبال: قضاوت ضعیف حیدری، بازی پرسپولیس و سپاهان را بی‌کیفیت کرد!
  • حاشیه بازی تراکتور و استقلال| حضور مربیان تیم ملی و شعار هواداران تراکتور علیه مربی و بازیکن استقلال
  • تست فنی ۲۵ بازیکن مطرح برای بازی در لیگ کره جنوبی
  • اتفاقی تلخ برای والیبال ایران
  • امید بارسلونا به فروش ۲ بازیکن به عربستانی ها
  • امید بارسلونا به فروش ۲ بازیکن به عربستانی‌ها