Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-29@19:26:07 GMT

لیگ برتر فوتبال ساحلی و چند نکته!

تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۲۶۷۳۸۴

لیگ برتر فوتبال ساحلی و چند نکته!

در هفته دوم لیگ برفوتبال ساحلی تیم صنعت فرش حداد میزبان گلساپوش یزد بود که بازی را واگذار کرد اما مسئولان دوتیم نیاز به امکانات و شرایطی دارند که این رشته بیش از پیش مورد توجه قرار بگیرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم جوان فوتبال ساحلی صنعت فرش حداد در هفته نخست رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ساحلی بازی را به تیم تازه صعود کرده منطقه آزاد چابهار واگذار کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این تیم در هفته دوم بعد از دوسال توانست میزبانی مسابقات را تصاحب کند اما بازهم نور زمین شهر تیران نقص‌هایی داشت که با همکاری تیم حریف بازی یک ساعت زودتر شروع شد. بازیکنان صنعت فرش حداد مقابل گلساپوش یزد قهرمان فصل گذشته لیگ برتر عملکرد خوبی داشتند، اما به خاطر تجربه کم بازی را واگذار کردند تا گلساپوش یزد با شش امتیاز صدرنشین لیگ شود. این درحالی است تیم فوتبال ساحلی گلساپوش یزد با قهرمانی که در فصل گذشته به دست آورده، در فصل پیش برای سه جام لیگ برتر، اورسیا و جام باشگاه‌ها آماده می‌شود. لیگ برتر فوتبال ساحلی در شرایطی کار خود را آغاز کرده که تمام عوامل درگیر در این رقابت‌ها از کمبودهای این مسابقات می‌گویند:

گلساپوش استانداردترین تیم ساحلی ایران است!

مهدی شیرمحمدی، بازیکن تیم ساحلی گلساپوش یزد، در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در رابطه با هفته دوم لیگ برتر فوتبال ساحلی و بازی با صنعت فرش حداد، اظهار کرد: بازی حساسی با صنعت فرش حداد داشتیم، هر دوتیم برای برد به زمین آمده بودند که خدارا شاکریم ما پیروز بازی بودیم. در حال حاضر تیم ما با کسب شش امتیاز صدر جدول است.

وی در رابطه با دفاع از قهرمانی تیم گلساپوش یزد، تصریح کرد: دفاع از قهرمانی سخت است، تمرکزمان را روی سه جام لیگ برتر، مسابقات اوراسیا به میزبانی یزد و مسابقات جام باشگاه‌ها که شهریور در ایتالیا برگزار می‌شود، گذاشتیم.

ملی پوش تیم فوتبال ساحلی گلساپوش یزد ادامه داد: شرایط تیم گلساپوش خیلی حرفه‌ای است، استانداردترین تیم ساحلی ایران را از هر لحاظی داریم.

رسانه‌ها و مسئولین به فوتبال ساحلی توجه ندارند

شیرمحمدی با اشاره به اینکه سطح لیگ فوتبال ساحلی ما ضعیف شده است، خطر نشان کرد: پخش تلویزیونی زنده نداریم، رسانه‌ها پشتیبانی نمی‌کنند که باعث شده سطح لیگ ما هرسال ضعیف‌تر شود، اگر رسانه‌ها به این رشته توجه کنند سطح مسابقات و لیگ بالا می‌رود.

وی در خصوص مشکلات زمین ساحلی اصفهان و شهرهای دیگر، گفت: در اصفهان برای فوتبال ساحلی کوتاهی می‌شود و مدیرعامل صنعت فرش حداد تنهایی نمی‌تواند تیم‌داری کند. اصفهان شهری بزرگ است و پتانسیل این را دارد که سه تیم در لیگ برتر داشته باشد، اما متأسفانه مسئولان در حق این رشته کم لطفی می‌کنند.

ملی پوش تیم فوتبال ساحلی گلساپوش یزد افزود: زمین و نور اکثر تیم‌ها که در لیگ برتر فوتبال ساحلی بازی می‌کنند خوب است و شهرهایی هم هستند که امکانات ضعیفی دارند، اما همچنین امکانات ضعیفی در خورشان اصفهان نیست.

جوان‌گرایی آسیب‌هایی دارد

در ادامه محمدمجید هاشمی سرمربی تیم فوتبال ساحلی صنعت فرش حداد اصفهان، در خصوص تشکیل تیم و استفاده از بازیکنان جوان، اظهار کرد: با توجه به شرایطی که در فوتبال ساحلی اصفهان رقم خورده، سعی کردیم تعدادی بازیکن جوان و مستعد را وارد این رشته کنیم و مدتی طول می‌کشد تا این بازیکنان تجربه کسب کنند و قدرتمند کار خود را ادامه دهند.

وی ادامه داد: دو تا سه بازیکن باتجربه هم به تیم اضافه کردیم، اما با جوان‌گرایی هم تا بازیکنان به تجربه کافی برسند و بتوانیم نتایج خوبی در لیگ به دست بیاوریم، آسیب‌هایی دارد.

سرمربی تیم فوتبال ساحلی صنعت فرش حداد اصفهان در جواب به سوال خبرنگار مبنی بر اینکه دو هفته است بازی خوبی ارائه می‌دهید، از رقیب پیشی می‌گیرید، اما در نهایت با اختلاف دو گل مسابقه را واگذار می‌کنید. آیا این موضوع به دلیل کم تجربگی بازیکنان است؟ تصریح کرد: بله دقیقاً همین طور است، زمانی که جلو هستیم به بچه‌ها می‌گوئیم بازی را آرام کنند اما جوان هستند، دوست دارند رو به جلو بازی کنند و تجربه کافی هم ندارند که باعث رقم خوردن این نتایج می‌شود.

برای پرورش استعداد باید مدارس فوتبال ساحلی در اصفهان راه اندازی کنیم

هاشمی در خصوص بازی با گلساپوش یزد، گفت: تیم ما مقابل گلساپوش فوق‌العاده کار کرد، اما بازهم روی بی‌تجربگی بازی را واگذار کردیم. سه گل از گل‌هایی که خوردیم روی ضربات مستقیم از خطاهای بیهوده‌ای بود که بازیکنان ما به تیم حریف دادند و اغلب این خطاها در فوتبال ساحلی به گل تبدیل می‌شود. همین خطا هم برای تیم ما رخ داد ولی بازیکن جوان ما توپ را به گل تبدیل نکرد و در فوتبال ساحلی همین اتفاقات است که تیم حریف گل می‌زند و ما همان اتفاق را نمی‌توانیم به گل تبدیل کنیم و می‌بازیم.

وی با بیان اینکه امسال برای بستن تیم با باشگاه‌های سپاهان، ذوب آهن و مربیان موفق فوتبال تماس گرفتم و از آنها خواستم بازیکنان رده جوانان و امید چمنی را به ما معرفی کنند، اظهار کرد: متأسفانه بعد از پیگیری‌هایی که شد سه الی چهار بازیکن آمدند و آن‌ها هم بعد از یک مدتی که گذشت دیگر حضور پیدا نکردند زیرا تصوراتی از فوتبال چمنی دارند که در فوتبال ساحلی نیست. برای پرورش استعداد باید مدارس فوتبال ساحلی در اصفهان راه اندازی کنیم و مطمئناً این کار نتیجه می‌گیرد.

سرمربی تیم فوتبال ساحلی صنعت فرش حداد اصفهان در رابطه با فصلی که صنعت فرش حداد پیش رو دارد، تصریح کرد: مطمئن هستم شرایط هر روز برای تیم ما بهتر می‌شود. بازی قبل را به تیم تازه صعود کرده از لیگ دسته اول با یک شرایط خیلی بدی واگذار کردیم، اما مقابل گلساپوش با تیم قهرمان سال گذشته بازی داشتیم و تا آخرین دقایق بازی را با تساوی دنبال می‌کردیم که روی همان بی تجربگی نتیجه را واگذار کردیم. به مرور زمان تجربه بچه‌ها بیشتر و اشتباهات آنها کمتر خواهد شد و آن موقع نتایج بهتری رقم می‌خورد.

کد خبر 582479

منبع: ایمنا

کلیدواژه: فوتبال ساحلی لیگ برتر فوتبال ساحلی تیم فوتبال ساحلی صنعت فرش حداد کمیته فوتبال ساحلی صنعت فرش حداد اصفهان صنعت فرش حداد مقاومت گلساپوش یزد بازیکن فوتبال ساحلی شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق فوتبال ساحلی صنعت فرش حداد لیگ برتر فوتبال ساحلی ساحلی گلساپوش یزد تیم فوتبال ساحلی فوتبال ساحلی تیم ما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۶۷۳۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیم‌های برتر مسابقات والیبال ساحلی خراسان شمالی مشخص شدند

فرهاد قلی‌زاده در گفت‌وگو با مهر عنوان کرد: مسابقات والیبال والیبال ساحلی خراسان شمالی جام شهید مدافع وطن محمد مهدی احمدی در دو رده سنی نوجوانان و آزاد با حضور ۲۱ تیم به میزبانی زمین‌های ساحلی شهربازی بجنورد برگزار شد

رئیس هیأت والیبال خراسان شمالی در ادامه به نتایج کسب شده اشاره کرد و گفت: بعد از ۴۰ دیدار، در رده سنی نوجوانان تیم دانش و توپ قهرمان شد، تیم سم سم شیروان نایب قهرمان و تیم‌های کالای ورزشی فیفا و تابلوسازی نوین به صورت مشترک جایگاه سوم را کسب کردند.

وی در ادامه افزود: در رده سنی آزاد تیم ادویه بیژه شیروان مقام اول، تیم لوازم ورزشی خطیب مقام دوم و تیم‌های شرکت نیکان و بوبک باقری جایگاه سوم مشترک را کسب کردند.

کد خبر 6089457

دیگر خبرها

  • (عکس) خط و نشان رسمی استقلال برای تراکتور
  • عکس| خط و نشان رسمی استقلال برای تراکتور
  • خط و نشان رسمی استقلال برای تراکتور (عکس)
  • پیروزی ذوب آهن در دومین دیدار مرحله نیمه پایانی لیگ برتر بسکتبال
  • استقلال 1402 و معرفی اپلیکیشن فوتبال
  • وی‌ای‌آر چینی در لیگ برتر ایران!
  • زمان پایان لیگ برتر فوتبال اعلام شد
  • پیش بازی تاتنهام - آرسنال؛ یکی به فکر ویرانی، دیگری به فکر ساختن
  • لیگ برتر بسکتبال، طبیعت از سد ذوب‌آهن گذشت
  • تیم‌های برتر مسابقات والیبال ساحلی خراسان شمالی مشخص شدند