Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/کردستان معاون خدمات شهری شهردارس سنندج بر تسریع در جایگزینی دریچه منهول های مسروقه توسط دستگاه های خدمات رسان در سطح شهر تاکید کرد.

عرفان فتحی در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: موضوع سرقت دریچه منهول های سطح شهر یکی از مشکلات نه تنها در سنندج بلکه در کل کشور است.

وی افزود: جنس چدنی این دریچه ها موجب شده که افراد سودجو اقدام به سرقت و در نتیجه بروز مشکلات زیادی برای شهروندان شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون خدمات شهری شهرداری سنندج با بیان اینکه گزارش سرقت دریچه منهول های سطح شهر به صورت روزانه در کوتاه ترین زمان از سوی نیروهای خدمات شهری شهرداری مناطق به دستگاه های مربوطه اطلاع رسانی می شود، گفت: این گزارش ها به دو شیوه تماس تلفنی و مکتوب به اطلاع این دستگاه رسانده می شود و شهرداری وظیفه خود را در این خصوص کاملا انجام می دهد.

قتحی خواستار تسریع در جایگزین شدن دریچه منهول های به سرقت رفته از سوی دستگاه های خدمات رسان شدن و اذعان کرد: شهرداری تنها وظیفه تعویض و یا جایگزینی منهول شبکه آب های سطحی را بر عهده دارد که در این زمینه مشکلی در سطح شهر نداریم.

معاون خدمات شهری شهرداری سنندج با بیان اینکه تغییر جنس این دریچه ها به منظور پایین آوردن انگیزه سرقت از پیشنهاداتی بوده که به دستگاه های خدمات رسان در سطح شهر داده ایم، گفت: ارزش ریالی بالای این دریچه های چدنی یکی از مهمترین دلایل افزایش نرخ سرقت آنها در سطح شهر است.

به گفته فتحی، قرارگیری این دریچه ها در مسیر عابرین پیاده و عبور ماشین ها و افتادن 4 تا 5 ماشین در طول هفته در منهول های بدون دریچه خسارت زیادی را به شهروندان وارد کرده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی دستگاه های خدمات رسان دریچه منهول دریچه ها خدمات شهری سطح شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۶۷۶۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح ساماندهی وانت‌های میوه‌فروش در سنندج

سیدانور رشیدی ظهر امروز در نشست مدیران و معاونین شهرداری سنندج با اعضای شورای اسلامی شهر سنندج به مناسبت روز شورا‌ها، اظهار کرد: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته ۱۵ اردبیهشت ماه جاری ساماندهی وانت‌های میوه فروش در سطح شهر اجرا خواهد شد.

شهردار سنندج، عنوان کرد: تمام توان خود را در راستای اجرای کامل ساماندهی دستفروشان انجام خواهیم داد و در این راستا نیازمند همراهی دستگاه‌ها و بخش‌های مختلف است.

وی بیان کرد: در اجرای طرح ساماندهی وانت‌های میوه فروش هرگز دنبال بریدن نان و منبع درآمد هیچ شهروندی نیستیم، بلکه هدف ما اجرای طرح‌های کارشناسی شده برای مدیریت و ساماندهی وضعیت وانت‌بار‌ها و دست‌فروشان است.

به گفته شهردار سنندج، در این راستا ۵ نقطه‌ای که در راستای استقرار وانت‌های میوه فروش قبلا در نظر گرفته شده بود به ۱۰ نقطه افزایش یافته است.

پروژه شهرداری الکترونیک به صورت ۱۰۰ درصدی انجام شد

رشیدی ادامه داد: برخی اقدامات زیرساختی شهرداری مانند اجرای ۲۰۰ کیلومتر فیبر نوری برای هوشمندسازی و احداث سوله برای ساماندهی سگ‌های بلاصاحب در آینده نتایج آن به نفع شهر و شهروندان خواهد بود.

وی با بیان اینکه پروژه شهرداری الکترونیک به صورت ۱۰۰ درصدی انجام شده است، افزود: تحقق شهرداری الکترونیک گام بلندی در شفاف‌سازی، کاهش فساد اداری و …خواهد بود.

رشیدی گفت: در راستا رفع مشکلات ترافیکی به عنوان یکی از دغدغه‌ها و مطالبات اصلی مردم، پروژه تعریض پل قشلاق، تکمیل بلوار سنجرخان و تکمیل بلوار ننله، انجام شده و پروژه تقاطع غیر همسطح محمدی، بلوار ۲۴ متری توس نوذر امسال اجرا خواهد شد.

شهردار سنندج بیان کرد: کلنگ‌زنی ۲ پروژه تقاطع تکیه و چمن و پارکینگ طبقاتی هسته مرکزی شهر با عرصه ۳ هزار مترمربع نیز انجام می‌شود.

 رئیس شورای اسلامی شهر سنندج نیز در این دیدار گفت: امروز جامعه ما نیاز به کار و تلاش دارد هر کس در هر جایگاهی که قرار دارد، باید توان و تلاش خود را در مسیر انجام وظایف بکار گیرد و از ناملایمات و سنگ‌اندازی‌ها نهراسد.

وی خطاب به معاونین، روسای سازمان‌ها و شهرداران حاضر در جلسه گفت: از تخریب‌ها نترسید؛ زدن برخی تیتر‌های زرد در فضای مجازی و برخی رسانه‌ها دلسوزی برای شهر نیست، اگر چه مجموعه شورا و شهرداری از انتقاد‌های سازنده استقبال می‌کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • خریداری ۳ سری دستگاه سیستم برودتی پیش سرد، ویژه کشتارگاه دام
  • ۱۹ دستگاه لپ تاپ مسروقه در کاشان کشف شد
  • شهرداری سنندج برابر قانون با تخلفات ساختمانی برخورد کند
  • کوتاهی دستگاه‌های خدمات‌رسان مدیریت شهری را ضعیف جلوه می‌دهد
  • تسریع روند راه‌اندازی سامانه راهبردی ناوگان آتش‌نشانی تبریز
  • انواع شربت های میوه ای و غیر میوه ای و فرآورده های یخی خوراکی غیرمجازند
  • ۱۸ رأس احشام مسروقه در مخفیگاه باند سارقان در اصفهان
  • اجرای طرح ساماندهی وانت‌های میوه‌فروش در سنندج
  • تشکیل شورای راهبردی مدیریت شهری شیراز با چند حوزه خدمات‌رسان
  • تسریع و تسهیل انواع تست کمک‌فنر‌ها با تولید مولتی‌تستر ایرانی ممکن شد