Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/لرستان نماینده ولی‌فقیه در لرستان با بیان اینکه راه‌اندازی کارگاه‌های علمی مجازی در حوزه‌های علمیه خواهران می‌تواند مؤثر باشد، گفت: همکاری با سازمان‌هایی که کارهای تحقیقاتی در حوزه‌های فرهنگی و دینی انجام می‌دهند باید توسط معاون پژوهشی حوزه علمیه خواهران تقویت شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین سیداحمدرضا شاهرخی، در دیدار با مدیر و معاونان حوزه‌ علمیه خواهران لرستان، اظهار کرد: حوزه‌های علمیه خواهران از یک نهال به درختی تنومند تبدیل شدند و در این راستا افراد زیادی تلاش کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه مشکلات و کاستی‌های حوزه‌های علمیه خواهران به شکل جزئیاتی ارسال شود، گفت: در رتبه‌بندی حوزه‌های علمیه خواهران جایگاه استان مشخص شود و در بحث نطارت اساتید و دانشجویان و ایجاد رقابت علمی درست بین طلبه‌ها ایجاد شود.

شاهرخی با تأکید بر لزوم حمایت از نخبگان مدارس علمیه خواهران و همچنین تقویت نخبگانی که ظرفیتی برای رشد علمی دارند، تشکیل دوره‌های معرف‌افزایی در مدارس حوزه‌های علمیه خواهران لرستان را ضروری دانست و اضافه کرد: برای برگزاری دوره‌های معرفت‌افزایی در سطح استان از ظرفیت علما و روحانیت نیز استفاده شود.

وی با اشاره به اینکه باید حوزه‌ علمیه خواهران لرستان نقشه راه و برنامه‌ریزی تحول‌زا برای آینده داشته باشند، گفت: رعایت اخلاق اداری در تعامل با همکاران و طلاب مهم است.

شاهرخی بر لزوم ارتباط حوزه علمیه خواهران لرستان با مدارس علمیه موفق تأکید کرد و گفت: مدارس موفق در زمینه‌های مختلف رشد کمی و کیفی بیشتری داشتتد لذا تعامل با این مدارس مورد توجه قرار گیرد.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان با اشاره به اینکه نقش خواهران طلبه باید در تعظیم شعائر الهی به ویژه در ایامی که ویژه بانوان است، گفت: در مناسبت‌های ولادت فاطمه زهرا(س)، ایام فاطمیه، روز پرستار ولادت حضرت معصومه(س) در عفاف و حجاب، امر به معروف و نهی از منکر شاهد نقش پررنگ خواهران طلبه باشیم.

وی با بیان اینکه راه‌اندازی کارگاه‌های علمی مجازی در حوزه‌های علمیه خواهران می‌تواند مؤثر باشد، گفت: همکاری با سازمان‌هایی که کارهای تحقیقاتی در حوزه‌های فرهنگی و دینی انجام می‌دهند باید توسط معاون پژوهشی حوزه علمیه خواهران تقویت شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی فرهنگی و هنری حوزه هاي علميه خواهران حوزه علميه حوزه های علمیه خواهران علمیه خواهران لرستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۶۸۰۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام مدیر حوزه علمیه یزد در پی درگذشت والده شهیدان نیرنگ (حق شناس)

  به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، حجت الاسلام والمسلمین محمد شمس مدیر حوزه علمیه استان یزد در پی درگذشت والده شهیدان نیرنگ (حق شناس) پیامی صادر کرد.   متن پیام بدین شرح است:   بِسْمِ الله الرَّحْمَٰنِ الرَّحِیمِ   انا لله وانا الیه راجعون   ضایعه درگذشت والده شهیدان محمد حسن و محمد حسین نیرنگ (حق شناس) موجب تأسف و تأثر فراوان گردید. از خداوند منان برای آن مرحومه همنشینی با فرزندان شهیدش و حشر با سیدالشهداء اباعبدالله الحسین علیه السلام و برای بازماندگان صبر و سکینه مسئلت می‌نمایم.        

دیگر خبرها

  • ۱۱۲ آموزگار مدارس شاهداستان در کارگاه توانمند سازی شرکت کردند
  • زن و خانواده مرز مواجهه جمهوری اسلامی با غرب است
  • برگزاری مراسم تکریم سردار رادان توسط «مدیران مدارس حوزه علمیه»
  • سلسله کارگاه راه‌اندازی کسب و کار در دانشگاه شهید چمران اهواز
  • بانوان طلبه سنگربانان عرصه تربیت هستند
  • آغاز پذیرش حوزه‌های علمیه خواهران
  • ورود هوش مصنوعی به تشخیص‌‌های آزمایشگاهی/ لزوم آشنایی دانش‌آموزان با علوم آزمایشگاهی
  • پیام مدیر حوزه علمیه یزد در پی درگذشت والده شهیدان نیرنگ (حق شناس)
  • اختصاص ۷۵ میلیاردتومان برای خرید تجهیزات مدارس لرستان
  • کارگاه دوخت لباس شیرخوارگان حسینی در حرم مطهر راه‌اندازی شد/مهیای نذر جمعه اول