Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس سازمان انرژی اتمی با بیان اینکه بردن پرونده هسته‌ای ایران ‌به شورای حکام تست آخر دشمنان بود، گفت: ‌به صورت کاملا "حقوقی و قانونی" پاسخ آنها را دادیم.

به گزارش مشرق، محمد اسلامی  با بیان اینکه سازمان‌های بین‌المللی نباید از قدرت خود سوءاستفاده کنند، اظهار داشت: آنچه مهم بوده آن است که دنیا بداند ایران سه درصد از ظرفیت هسته‌ای دنیا را دارد اما بیش از 25 درصد از بازرسی‌ها از ایران انجام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه باید بررسی کرد کشورهایی که هیاهو و جنجال علیه ایران راه‌اندازی می‌کنند چه میزان بازدید از مراکز هسته‌ای آنان صورت می‌پذیرد، افزود: همین معاهده اخیر که بین فرانسه و استرالیا امضا شده در آن فرآوری پلوتونیوم صورت می‌گیرد و در زمینه بازفرآوری سوخت بوده و همان مسیر نظامی است؛ آیا نسبت به این کشورها حساس نیستند؟

بیشتر بخوانید:

آمریکا به رفتار غیرسازنده ادامه دهد، با پاسخ متناسب ایران مواجه می‌شود

رئیس سازمان انرژی اتمی با بیان اینکه این اقدامات در راستای سیاست فشار روانی، سیاسی و فشار حداکثری علیه ملت ایران است، ابراز داشت: دشمنان در واپیس نفس‌های خود، تست آخر خود را انجام دادند و پرونده ایران را به شورای حکام بردند که ‌به صورت کاملا "حقوقی و قانونی" پاسخ آنها را دادیم و اگر می‌خواهند ‌به معاهده پایبند باشند، هر آنچه در آنجا توافق شده عین همان "نه کلمه بیشتر و نه یک کلمه کمتر" می‌تواند اجرا شود.

منبع: تسنیم

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار خودرو تحولات اوکراین قیمت مجلس شورای اسلامی شورای حکام برجام ارجاع پرونده ایران به شورای حکام شورای امنیت سازمان ملل خودرو قیمت های روز در یک نگاه حوادث سلامت هسته ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۶۸۱۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شعار بانک در سال جاری، توجه به سرمایه انسانی به عنوان هسته‌ اصلی توسعه بانک است

بهزاد شیری مدیر عامل بانک با بیان اینکه در سال جهش تولید با مشارکت مردم، شعار پست بانک ایران را «سرمایه انسانی هسته اصلی توسعه بانک است» اعلام کرد وگفت: باید تمامی واحد‌ها در همه ابعاد اعم از تسهیل امور، کاربری کمتر در واحد‌های عملیاتی، توجه به معیشت و آموزش سرمایه انسانی به عنوان برنامه محوری در بانک توجه کنند تا تحول بنیادین و امیدآفرین در بانک شکل بگیرد.

به نقل از اداره کل روابط عمومی پست بانک ایران، شیری در جلسه ارزیابی عملکرد فروردین ماه برنامه پایش و پویش بانک که عصر روز دوشنبه سوم اردیبهشت سال جاری در سالن ساختمان آموزش بانک برگزار شد، با بیان اینکه صورت‌های مالی پست بانک ایران جز اولین بانک‌هایی بود که پیش نویس آن برای بررسی به حسابرس ارائه و در کدال بارگذاری شده است، تصریح کرد: مجامع عادی و فوق العاده را در پیش داریم و سعی می‌شود در ماه آتی برگزار شود.

مدیرعامل بانک با بیان اینکه اعداد و رقم در بانک بسیار مهم است، ولی از آن مهم‌تر تجزیه و تحلیل اعداد و تبدیل آن به دانش است، ادامه داد: باید اطلاعات را با کمترین اعداد تجزیه و تحلیل کنیم تا بدانیم مشکلات در کجاست و برای رفع آن‌ها اقدام کنیم.

شیری با بیان اینکه اگر همه استان‌ها از ابتدای سال به صورت متوازن با یک رقم ثابت رشد منابع داشته باشند تا پایان سال ۱۰۰ درصد هدف برنامه پایش و پویش خود را محقق می‌کنند، گفت: در این صورت ۵۵٫۵ درصد از وزن کل کارنامه استان خود را بدست آورده است و در پس زمینه آن، توجه بیشتر به معیشت همکاران قرار دارد تا پرداختی بیشتری به آنان داشته باشیم.

وی با تاکید بر حوزه مصارف بانک افزود: مقایسه فروردین امسال طی سه سال گذشته نشان می‌دهد، نسبت مطالبات بانک به بالاترین رقم متناظر خود رسیده است و باید بر اساس برنامه این نسبت مدیریت و به روال منطقی و بهینه قبلی بر گردد.

شیری روند صدور ضمانتنامه‌ها در بانک را طی دو سال گذشته افرایشی توصیف کرد و گفت: دو سال گذشته بستر زمان خوبی برای بانک بود که کار را جلو ببریم و برخی موضوعات را تسهیل کردیم و این امر به فرهنگ سازمانی و بانکی تبدیل شده و در حمایت مالی واحد‌های تولید بسیار موثر بوده است.

مدیرعامل بانک بخش ارزی را یک واحد بدون رقابت با سایر بانک‌های هم تراز دانست و تصریح کرد: وقتی یکی از شعب بانک به اندازه تمام یک بانک کشور خدمات ارزی ارائه کرده است این مسئله قابل تقدیر است. اما حوزه توزیع متوازن در استان‌ها و شعب مورد انتظار است و باید آن را مدیریت کنیم.

دیگر خبرها

  • شعار بانک در سال جاری، توجه به سرمایه انسانی به عنوان هسته‌ اصلی توسعه بانک است
  • پرونده کاظم صدیقی باید بررسی قضایی شود | تا شایعات هست نباید اصرار بر حضور در نماز جمعه داشت
  • بیگی نماینده مجلس : پرونده کاظم صدیقی باید بررسی قضایی شود / تا زمانی که شایعات وجود دارد نباید اصرار بر حضورش در نماز جمعه داشت
  • علیرضا بیگی : پرونده کاظم صدیقی باید بررسی قضایی شود / تا زمانی که شایعات در این باره وجود دارد نباید اصرار بر حضورش در نماز جمعه داشت
  • رادان : اقدام ما در مقابله با بی حجابی کاملاً قانونی است
  • علیرضا بیگی: پرونده کاظم صدیقی باید بررسی قضایی شود
  • علیرضا بیگی: پرونده کاظم صدیقی باید بررسی قضایی شود /تا زمانی که شایعات دراینباره وجود دارد نباید اصرار بر حضورش در نماز جمعه داشت
  • اقدام ما در مقابله با بی‌حجابی کاملاً قانونی است
  • رادان: اقدام ما در مقابله با بی‌حجابی کاملاً قانونی است
  • بصیرت رهبری و سپاه پاسداران در پاسخ ایران به اسرائیل باعث درخشش جهان اسلام شد