Web Analytics Made Easy - Statcounter

امتداد - در جلسه مشترک با تعاون‌گران که با حضور رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس برگزار شد، فعالیت بیمه تعاون به عنوان نخستین شرکت سهامی عام تعاونی که با 4 هزار سهامدار در بازار اول فرابورس حضور دارد مورد گفتگو قرار گرفت.

 به گزارش پایگاه خبری امتداد به نقل از خبرگزاری فارس، محمدرضا پورابراهیمی، رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس، در جلسه مشترک با تعاون‌گران که در اتاق تعاون ایران برگزار شد با بیان اینکه در حال حاضر 230 شرکت دانش‌بنیان تعاونی فعالیت دارند گفت:‌ بخش تعاون باید با رویکرد دانش‌بنیان توسعه پیدا کند در حالی که برخی تصور می‌کنند اگر نام واحد اقتصادی را تعاون بگذاریم مشکل حل می‌شود، اما مبنای ما تولید کالا و خدمت به روش تعاونی و افزایش سهم در اقتصاد ملی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در این نشست همچنین یونس مظلومی، مدیرعامل بیمه تعاون گفت:‌ ما اولین شرکت سهامی عام تعاونی هستیم که در بازار اول فرابورس با 4 هزار سهامدار حضور داریم.
وی ادامه داد:‌ توانگری مالی بیمه تعاون که از اصلی‌ترین شاخص‌ها است در سطح یک و به اندازه 137 درصد قرار دارد.
مدیرعامل بیمه تعاون همچنین مطرح کرد: اعلام شده بود که 20 درصد از خودروهای ایران خودرو به بیمه تعاون معرفی می شوند که بر خلاف رویه تعیین شده مبنی بر ورود شرکت دولتی بیمه در مواردی که امکان ورود بخش خصوصی وجود ندارد، این مهم محقق نشده و هم اکنون شاهد روند انحصارگرایی در این زمینه هستیم.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

منبع: امتداد نیوز

کلیدواژه: بیمه تعاون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۶۸۳۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خرید محصول، بهترین کمک به دانش‌بنیان‌ها است

نایب رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: قولی از سوی اعضای شورای اسلامی شهر و شهرداری به شرکت‌های دانش‌بنیان داده شد مبنی بر اینکه سعی می‌کنیم از خدمات تمام این افراد در طول سال استفاده کنیم و منجر به یک‌سری قرارداد شود؛ بی‌شک خرید محصولات این شرکت‌ها بهترین کمک را به آن‌ها است.

سیدامیر سامع با حضور در غرفه خبرگزاری ایمنا در دومین نمایشگاه حمل‌ونقل دانش‌بنیان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: نمایشگاه دوم با موضوع فناوری‌های جدید با حضور شرکت‌های دانش‌بنیان در حوزه حمل‌ونقل شهری و بیشتر با موضوعات مدیریت هوشمند ترافیک شهرها، حمل‌ونقل پاک و خودروهای هیبریدی است.

وی افزود: روش خوبی از قبل در حوزه حمل‌ونقل شهرداری پیشنهاد شد تا کسانی که محصولی داشتند، آن را معرفی کنند که در این راستا در یک کمیته ارزیابی ۲۰ شرکت که خدمات و محصولاتشان آماده استفاده است، شناسایی شدند.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان تصریح کرد: قولی از سوی اعضای شورای اسلامی شهر و شهرداری به شرکت‌های دانش‌بنیان داده شد مبنی بر اینکه سعی می‌کنیم از خدمات تمام این افراد در طول سال استفاده کنیم و منجر به یک‌سری قرارداد شود؛ بی‌شک خرید محصولات این شرکت‌ها بهترین کمک را به آن‌ها است.

سامع با بیان اینکه مدیریت شهری می‌تواند زمینه را برای معرفی، اطلاع‌رسانی و ترویج مباحث مربوط به محصولات را فراهم کند، همچنین در استفاده این محصولات پیشتاز و پیشگام باشد، ادامه داد: بخشی دیگر شرکت‌هایی هستند که ایده جدید دارند، اما هنوز به محصول قابل استفاده‌ای نرسیده است، بنابراین مقرر شد با یک مدل حمایت از ایده‌ها و با همکاری شهرک علمی تحقیقاتی از آن‌ها نیز استفاده شود.

کد خبر 749867

دیگر خبرها

  • سازمان بنادر و دریانوردی چه برنامه‌ای برای حضور دانش‌بنیان‌ها دارد؟
  • رشد اقتصادی کشور با مشارکت مردم در گروی دانش بنیان شدن صنایع بزرگ است
  • سوسیس و کالباس با گوشت ماهی هم به بازار آمد
  • مسیر تحقق واقعی مشارکت مهم ترین بخش مردمی اقتصاد در جهش تولید و صادرات کشور
  • برای حل مشکلات تعاونی های مسکن چابهار عزم جدی وجود دارد
  • تعاونی‌های صید و صیادی در سیستان و بلوچستان احیا می‌شوند
  • حضور دانش‌بنیان‌های ایرانی در اوگاندا برای توسعه ICT
  • اشتغال ۹۲ هزار نفری تعاونی‌های زنان در کشور
  • باید از ظرفیت شرکت‌های دانش‌بنیان در راستای ارتقای ارزش افزوده و جلوگیری از خام‌فروشی استفاده شود
  • خرید محصول، بهترین کمک به دانش‌بنیان‌ها است