Web Analytics Made Easy - Statcounter

مولوی سید ابراهیم فاضل حسینی عضو شورای عالی مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی در گفتگو با خبرنگار حوزه اندیشه خبرگزاری تقریب با محکوم کردن اقدامات قبیحانه دشمنان اسلام در اهانت به مقدسات امت اسلامی، اظهار داشت:مسلمین باید انزجار و خشم خود را از این اقدام ناپسند قویا اعلام دارند، نفرین خداوند متعال بر کسانی که این اقدامات قبیح را انجام می دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: اهل معرفت و متفکرین جهان اسلام، باید فضائل و مناقب رسول الله(ص) را به جهان بشریت بشناسانند و سیرت پاک رسول الله را برای امت ها تبیین کنند، ما باید سیره و سنت پیامبر اسلام را عملا و علما به ملت های آزاده برسانیم، پیامبر اسلام دارای و یژگی های منحصر به فردی بودند که قرآن کریم در وصف ایشان می فرمایند: "اسوه الحسنه" الگویی نیکو و اخلاقی مملو از رحمت بودند.

عضو شورای عالی مجمع تقریب اذعان داشت: به طور قطع اهانت به ساحت مقدس نبی مکرم اسلام(ص) را محکوم می کنیم، قطعا این مسئله و اقدام زشت ذره ای از جایگاه و عظمت رسول خدا کم نخواهد کرد زیرا ایشان به مانند شمس چراغ درخشنده جهان بشریت هستند.

وی عنوان کرد: کسانی که چنین اقداماتی انجام می دهند، کینه و دشمنی آنان ریشه در صدر اسلام دارد؛ این افراد پیوسته در پی آن بوده اند که زیبایی ها و مهربانی رسول اکرم(ص) را با اعمال زشت خود تحت الشعاع قرار دهند تا به گوش جهانیان نرسد.

وی در پایان تاکید کرد: به فضل الهی، امروز اسلام روز به روز در حال نورافشانی است و پیروان رسول الله در حال تکامل و فزونی هستند.

انتهای پیام/
 
 
 
 

منبع: تقریب

کلیدواژه: رسول الله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۶۸۵۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیر تکامل ب‌ ام‌ و را خیلی سریع ببینید

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • مشکلات جهان اسلام در نتیجه عدم توجه به توصیه های علمای جهان اسلام است/ هدف صهیونیسم بین الملل ایجاد فاصله میان کشورهای اسلامی است
  • جمهوری اسلامی ایران؛ پرچمدار تقریب/ مسئله فلسطین اولویت اول جهان اسلام است
  • سیر تکامل ب‌ ام‌ و را خیلی سریع ببینید
  • 200 روز سکوت در مقابل جنایت صهیونیست‌ها مایه شرمساری بشریت است
  • سرمایه معنوی جمهوری اسلامی در این منطقه بی‌بدیل از جهان، رو به فزونی است
  • چگونه کشور‌های جهان از خورشید طلا و از باد پول می‌سازند؟
  • چگونه کشور‌های جهان از خورشید طلا و از باد پول می‌سازند؟!
  • نگاهی به زندگی پربرکت آیت‌الله العظمی بروجردی
  • شخصیت و جایگاه حضرت حمزه سید الشهدا(ع) و عزاداری برای او به دستور رسول الله(ص)
  • سفر در فضا و زمان؛ میراث ماندگار هابل