Web Analytics Made Easy - Statcounter

آفتاب‌‌نیوز :

عباس عبدی در اعتماد نوشت: هر رییس‌جمهوری که بخواهد قبلی‌ها را مطلقا رد و تخطئه کند، خود را رد و تخطئه کرده است و این شتر دیر یا زود در خانه او نیز می‌خوابد. مشکلی که آقای روحانی هم داشت و بار‌ها تذکر داده شد، ولی توجه کافی به آن نکرد. هر کس رییس‌جمهور می‌شود شعار‌ها و وعده‌هایی می‌دهد، او حق ندارد پس از آنکه در مصدر کار قرار گرفت جرزنی کند و بگوید اوضاع بدتر از آن است که فکر می‌کرده.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این اقرار به جهل است و نوعی فریبکاری سیاسی است. این کشور را در نقطه‌ای تحویل گرفته که کمابیش برای همه روشن بود.

خودتان خوب می‌دانید بانیان وضع موجود چه کسانی هستند، اگر قضیه را هم نزنید بهتر است. برای نواصولگرایان که بر قوه قضاییه و مقننه و دستگاه اطلاعاتی حاکم بلارقیب بودند همه‌چیز روشن بود و براساس همین گزاره‌ها شعار دادند و وعده ضمنی دلار ۵۰۰۰ تومانی دادند و ساخت یک میلیون خانه در سال و یک میلیون شغل در سال و نصف شدن تورم و... طبعا باید به این وعده‌ها عمل کنند.

به‌طور قطع مردم هم انتظار ندارند که همه مشکلات طی مدت کوتاهی حل شود، یا وعده‌ها صددرصد اجرایی شود، ولی مردم سره را از ناسره تشخیص می‌دهند. متوجه می‌شوند که آیا رو به پیش هستیم یا رو به پس؟

آقای رئیسی! از همه چیز کشور خبر داشتید؛ نگویید نمیدانستم. هنگامی که آقای رییسی این نحوه رفتار آقای روحانی را نقد کرد شخصا آن را پسندیدم و گمان کردم که دیگر پس از این شاهد این رفتار نخواهیم بود. چند ماه هم این رفتار ادامه داشت تا اینکه به زمین سخت و سفت خوردند و اکنون تقصیرات را متوجه دولت قبل می‌کنند. به ویژه طرفداران دولت در این راه یکه‌تاز هستند و روشن است که چنین رفتاری اعلام شکست ضمنی است و اثرات آن در ذهن مردم بدتر از اصل بدی اوضاع یا خلف وعده‌ها است؛ بنابراین پیشنهاد می‌کنم که نه آقای رییسی و نه دیگر اعضای دولت و نیز طرفداران‌شان از این ابزار برای توجیه ناکارآمدی‌ها و وضع موجود استفاده نکنند. بانیان وضع موجود شناخته‌شده هستند، این مساله را زیاد هم نزنید بهتر است.

منبع: روزنامه اعتماد

منبع: آفتاب

کلیدواژه: عباس عبدی ابراهیم رئیسی وضع موجود وعده ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۶۸۷۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفع نواقص خط ۳ مترو تهران

به گزارش خبرگزاری مهر، آزاد اکبری، مجری خط ۳ متر تهران در خصوص برنامه‌های سال جاری جهت رفع حداکثری نواقص خط ۳ گفت: امسال هم مثل دو سال گذشته، سعی خواهیم داشت نقص‌های موجود در خط ۳ را به حداقل ممکن برسانیم و اگر منابع مالی لازم به موقع تأمین شود، اتفاق‌های خوبی رخ خواهد داد.

وی افزود" در این راستا با اولویت بندی صورت گرفته، قصد داریم ورودی دوم ایستگاه سهروردی و همچنین دسترسی دوم ایستگاه میرزای شیرازی را امسال راه اندازی کنیم. تکمیل و بهره‌برداری از سامانه تهویه RS ایستگاه شهید زین الدین به همراه هواساز ایستگاه هروی را نیز در دستور کار داریم و در صورت امکان، سیستم زهکش محدوده ایستگاه قدوسی را احداث خواهیم کرد.

مجری خط ۳ مترو تهران در ادامه صحبت‌های خود گفت: در دو سال اخیر، ۱۲ مورد از نواقص خط ۳ برطرف شده است و اگر منابع مالی متناظر با کارهای باقی‌مانده این خط تأمین شود، می‌توان تا سال ۱۴۰۴ کل نقص‌های موجود را برطرف کرد و پرونده آن را بست.

کد خبر 6089646

دیگر خبرها

  • ببینید | دلم می‌خواست شاه ایران شوم
  • واکنش یورگن کلوپ به دعوا با صلاح: قضیه برای من تمام شده است
  • ببینید | بانیان فرقه بهائیت آغازگر کشف حجاب در ایران
  • «گشت ارشاد مدیران»؛ یک وعده شبه احمدی نژادی دیگر در دولت رئیسی /فسادها و تخلفات در سکوت فراموش می‌شوند؟
  • خوشحالی عبدی یک مخاطب خاص داشت (عکس)
  • ادامه روند رفع نواقص خط ۳ متروی تهران
  • چگونه می‌شود خورشید زمین را روشن کند اما فضا تاریک باشد؟
  • رفع نواقص خط ۳ مترو تهران
  • روشن: استقلال ستاره ندارد، دونده دارد
  • بهترین زمان نوشیدن شیر برای کاهش وزن