Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، تفاهم‌نامه راه‌اندازی سرای نوآوری مشترک با عنوای سرای نوآوری «سنگ‌ها، کانی‌ها، شیشه و صنایع مرتبط» میان دانشگاه آزاد اسلامی واحد مشهد و گروه کارخانجات مقصود با حضور محمد مهدی طهرانچی، رییس دانشگاه آزاد اسلامی منعقد شد.در بازدید رئیس دانشگاه آزاد اسلامی با هیات همراه از کارخانجات چینی مقصود مشهد، تفاهم‌نامه همکاری بین دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی و گروه کارخانجات مقصود با هدف راه اندازی سرای نوآوری شیشه و سرامیک، ایجاد دانشکده مهارت و کارآفرینی، اجرای طرح پویش اشتغال و تدوین نظام موضوعات صنعت سرامیک، چینی و شیشه در قالب طرح پایش با حضور رئیس دانشگاه آزاد اسلامی و محسن مرادی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خراسان‌رضوی و مشهد به امضا رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 طهرانچی در این بازدید عنوان کرد: درک شرایط و تغییرات، منجر به حیات صنعت می‌شود. امروز دانشگاه و صنعت سرپا نمی‌ماند مگر اینکه دانش و فناوری با هم پیوند داشته باشند.
در این جلسه مقرر شد نظام موضوعات شیشه و سرامیک در قالب طرح پایش و طرح پویش اشتغال در دانشگاه آزاد اسلامی استان خراسان رضوی اجرایی شود.
پیگیری راه‌اندازی سرای نوآوری با همکاری مشترک طرفین، تخصیص ظرفیت‌های آزمایشگاهی، کارگاهی و نیروی انسانی متخصص و شناسایی و پرورش طرح‌های خلاق و حمایت از کسب و کارهای نوپا در زمینه کانی‌ها و شیشه و فراهم کردن فضا و تجهیز سرای نوآوری به منظور راه‌اندازی شتاب‌دهنده، استقرار واحدها، فناور و فعال‌سازی صنایع تبدیلی با استفاده از توانمندی‌های طرفین و  جلب مشارکت سایر کارخانجات مرتبط استان از سایر اهداف این تفاهم‌نامه است.

انتهای پیام/

زهرا سلیمانی کد خبر: 1144710 برچسب‌ها دانشگاه آزاد اسلامی محمدمهدی طهرانچی

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: دانشگاه آزاد اسلامی محمدمهدی طهرانچی سرای نوآوری راه اندازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۶۸۸۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مجتمع آزمایشگاهی و تحقیقاتی دانشگاه آزاد اسلامی البرز افتتاح شد

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، مراسم افتتاح مجتمع آزمایشگاهی و تحقیقاتی شهید مدافع حرم علیرضا قبادی دانشگاه آزاد اسلامی البرز با حضور دکتر محمدمهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی صبح امروز در واحد کرج برگزار شد.

دکتر طهرانچی ضمن بازدید از آزمایشگاه‌ها و کارگاه‌های مجتمع آزمایشگاهی و تحقیقاتی با جمعی از اعضای هیأت علمی، دانشجویان و فناوران به گفت‌وگو پرداخت.

این مجتمع با مساحت ۳۹۰۰ متر مربع دربرگیرنده مجموعه آزمایشگاه‌های تحقیقاتی، مرجع و همکار دانشگاه آزاد اسلامی استان البرز و مشتمل بر ۵۱ فضای آزمایشگاهی تحقیقاتی است که در ۷ گروه مختلف ساماندهی شده‌اند.

برق، الکترونیک، هوش مصنوعی، فناوری‌های نوین، شیمی، کشاورزی، کشت بافت، محیط زیست، غذا و دارو، مجموعه کارگاه‌های طراحی و دوخت و تحقیقاتی پزشکی از جمله مهم‌ترین حوزه‌های فعالیت این مجموعه آزمایشگاهی است.

گفتنی است ۲۰ عضو هیأت علمی، منتورینگ مجتمع شهید قبادی را در کنار ۳۲ کارشناس آزمایشگاه‌ بر عهده دارند و تمامی فعالیت‌های دانشجویان تحصیلات تکمیلی استان البرز در قالب ۱۱ آزمایشگاه همکار سازمان‌ها در این مجموعه آزمایشگاهی تحقیقاتی فعالیت انجام می‌شود.
همچنین دکتر طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در ادامه برنامه‌های خود از مهدکودک سمای واحد کرج بازدید کرد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1229098 برچسب‌ها دانشگاه آزاد اسلامی

دیگر خبرها

  • اولین دانشکده علوم خانواده ایران در دانشگاه تهران افتتاح شد
  • استادان مفاهیم روز جهان را به دانشجویان آموزش دهند
  • دانشکده هوش مصنوعی در دانشگاه آزاد تبریز راه‌اندازی می‌شود
  • طهرانچی: دانشگاه آزاد اسلامی در پی نظام تعلیم و تربیت «احسن» است
  • «شبکه ملی ساخت سریع فناوری‌های راهبردی» راه اندازی شد
  • اجلاسیه گروه کشوری علوم اجتماعی به کار خود پایان داد
  • معبر ورودی دانشگاه آزاد اسلامی اصفهان به‌ نام «استاد فروغی» نام‌گذاری شد
  • مجتمع آزمایشگاهی و تحقیقاتی دانشگاه آزاد اسلامی البرز افتتاح شد
  • راه‌اندازی پارک علم و فناوری در عراق با استفاده از ظرفیت‌های پارک فناوری تهران
  • بابل قهرمان مسابقات بدمینتون منطقه ۳ دانشگاه آزاد شد