Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس سازمان حج و زیارت و جمعی از اعضای ستاد مدینه منوره ، بعد از حضور در مسجد شجره و دیدار و گفتگو با زایران ، از رستوران و تهیه غذای بین راهی «محمدیه» بازدید کردند.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ سید صادق حسینی رئیس سازمان حج و زیارت و تنی چند از اعضای ستاد مدینه منوره عصر روز شنبه بیست و هشتم خرداد ماه راهی مسجد شجره شدند تا زائرانی را که از مدینه وداع کرده و در این محل ردای احرام برتن کرده اند را بدرقه نمایند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

زائران مدینه قبل پس از احرام بستن در میقات شجره با اتوبوس های حمل و نقل برون شهری عازم مکه مکرمه می شوند که در این میان ، یک وعده غذای بین راهی برای آنها تدارک دیده شده است.

غذای بین راهی زائران مدینه قبل در 18 کیلومتری این شهر و در آشپزخانه محمدیه و با هماهنگی واحد تغذیه و تدارکات در ستاد مدینه منوره آماده می شود و به محض انتقال زائران به سمت مکه مکرمه، این غذا تقدیم آنها می شود.

رئیس سازمان حج و زیارت در غروب نخستین روز حضور خود در مدینه منوره در راستای پیگیری و نظارت بر اقدامات اجرایی دست اندرکاران عملیات حج تمتع 1401 از این آشپزخانه بین راهی بازدید به عمل آورد و درجریان روند طبخ و توزیع غذا قرار گرفت.

حسینی و دیگر اعضای ستاد مدینه منوره از نزدیک آشپزخانه محمدیه و نحوه بسته بندی غذا و انتقال آن به اتوبوس زائران را مورد بررسی قرار دادند و از کیفیت طبخ آن اطمینان خاطر حاصل کردند.

گفتنی است نیمی از زائران مدینه قبل و نیمی دیگر از زائران مدینه بعد هستند، بنابراین برای 20 هزار نفر از زائران مدینه اول تغذیه بین راهی پیش بینی و تدارک دیده شده است.

نظارت رئیس سازمان حج و زیارت و سایر اعضای ستاد تا آخرین روز حضور زائران در موسم حج تمتع ادامه خواهد داشت.

 

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: حج و زیارت غذا مدینه مکه حج تمتع1401 سازمان حج و زیارت ستاد مدینه منوره غذای بین راهی زائران مدینه اعضای ستاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۶۸۸۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خراسان رضوی بیش از ۹ هزار زائر حج تمتع آماده اعزام دارد

حجت الاسلام مهدی شجاع سرپرست مدیریت حج و زیارت خراسان رضوی گفت: از این تعداد ۳۲ کاروان به ظرفیت چهار هزار و ۴۴۰ زائر در کاروان‌های "مدینه بعد" و ۳۵ کاروان به ظرفیت چهار هزار و ۹۲۵ زائر در کاروان‌های "مدینه قبل" ثبت نام شده اند.

او افزود: از مجموع زائران حج تمتع امسال خراسان رضوی پنج هزار و ۳۹۰ زائر در قالب ۳۷ کاروان مربوط به شهرستان مشهد و سه هزار و ۹۷۵ زائر در قالب ۳۰ کاروان مربوط به سایر شهرستان‌های خراسان رضوی هستند که به سرزمین وحی اعزام خواهند شد.

سرپرست مدیریت حج و زیارت خراسان رضوی ادامه داد: در عملیات حج تمتع امسال نیز زائران استان خراسان شمالی مانند سال‌های گذشته به همراه زائران استان خراسان رضوی از اواخر اردیبهشت ماه از طریق فرودگاه بین‌المللی شهید هاشمی‌نژاد مشهد به سرزمین وحی اعزام خواهند شد.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

دیگر خبرها

  • اعلام نحوه واگذاری سهام ترجیحی به اعضای باشگاه و پیشکسوتان پرسپولیس
  • اعلام نحوه واگذاری سهام به اعضای باشگاه و پیشکسوتان پرسپولیس
  • ۳۹ کاروان از گلستان برای مناسک حج تمتع اعزام می شوند
  • مهرواره هوای نو؛ آماده‌سازی هیئات برای چهل‌واره دوم انقلاب
  • اعزام زائران کرمانی به سرزمین وحی پس از ۹سال + تصاویر
  • نحوه نظارت بر صحت نتایج آزمایش‌ها در آزمایشگاه‌های پزشکی
  • نخستین گروه عمره‌گزاران ایرانی وارد مکه شدند
  • عمره گزاران ایرانی احرام پوشیدند
  • عمره‌گزاران ایرانی احرام پوشیدند
  • خراسان رضوی بیش از ۹ هزار زائر حج تمتع آماده اعزام دارد