Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین، مهدی چمران پیش از آغاز هفتادویکمین جلسه علنی شورای اسلامی تهران در جمع خبرنگاران در خصوص شایعات منتشر شده مبنی بر رفتن زاکانی از شهرداری تهران، گفت: در این مورد چیز جدی از خودشان و نزدیکانشان نشنیده‌ام و سوال هم کردم گفتند که چنین موضوعی وجود ندارد.

او در پاسخ به این سوال که آیا آقای زاکانی فعلا در شهرداری تهران باقی خواهند ماند، اظهار کرد: ان‌شاالله.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس شورای اسلامی شهر تهران در ادامه در خصوص ارائه گزارش معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران در صحن شورا نیز گفت: هفته گذشته از ایشان خواستیم که گزارشی در حوزه حمل و نقل و ترافیک ارائه کنند تا ببینیم در بحث ترافیک به کجا رسیده‌ایم. در حقیقت گزارش بدهند که در مورد اتوبوس، تاکسی و مترو و سایر مسائل این حوزه چه اقداماتی انجام شده و به کجا رسیده‌ایم که خوشبختانه این گزارش امروز در صحن شورا ارائه خواهد شد.

رییس شورای اسلامی شهر تهران ادامه داد: باید برای شورا روشن شود که چه اقداماتی و چه حرکت‌هایی انجام شده چرا که در حال حاضر چیز خاصی نمی‌بینیم و باید بدانیم حرکت‌هایی که در جهت حل مشکلات انجام شده چه بوده و ما چه‌طور می‌توانیم کمک کنیم و چه کمک‌هایی از دولت باید دریافت کرد.

چمران در پاسخ به سوالی در خصوص شیوه عملکرد قرارگاه‌های شهرداری تهران و ضمانت اجرایی تصمیمات آنها نیز اظهار کرد: بی‌تردید خاصیت قرارگاه عملیاتی‌بودن آن است تا نتیجه‌ای ملموس داشته باشد. امروز در گزارشی که معاونت حمل و نقل و ترافیک ارائه می‌کند می‌خواهیم بدانیم که چه نتایج ملموسی رخ داده است که آنها را دنبال کنیم ،قطعا ترافیک بحث ساده‌ای نیست و مشکلات فراوانی برای مردم و شهر به وجود آورده است. باید این مشکل را حل کنیم و شورا در این زمینه مسئول است لذا کمک خواهیم کرد تا به راه‌حل‌های مناسب برسیم امیدواریم بتوانیم این مشکلات را حل کنیم.

او در خصوص ادامه‌ برخی مشکلات در سامانه‌های شهرداری تهران ادامه داد: هنوز برخی سامانه‌ها عملیاتی نشده و دلیل هم مربوط به مسائل امنیتی است. همانطور که مطلع هستیم رمزهای سامانه‌هایی همچون تهران من را تغییر دادند چرا که از طریق سامانه تهران من نفوذ کرده بودند، بنابراین باید راه‌های نفوذ را ببندیم که چنین اتفاقی دوباره تکرار نشود.

چمران تاکید کرد: در نظر گرفتن همه موارد امنیتی نیازمند برنامه ریزی است. لذا در حال حاضر همه سامانه‌ها به صورت ۱۰۰ درصدی عملیاتی نشده‌اند و حتی دفاتر خدمات الکترونیک نیز بعضا هنوز با مشکلاتی مواجه هستند. بی‌تردید مقداری زمان می‌برد تا کلیه جزییات را بتوانیم به‌روز کنیم  .

کد خبر 684357 منبع: ایسنا برچسب‌ها علیرضا زاکانی مهدی چمران شهردارى تهران شورای شهر حملات سایبری

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: علیرضا زاکانی مهدی چمران شهردارى تهران شورای شهر حملات سایبری شهرداری تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۶۸۹۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح فاز اول پروژه دوگاز تا پایان سال/ حل معضل بزرگ ترافیکی در غرب تهران

معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران از کارگاه پروژه دوگاز و تکمیل فاز اول این پروژه تا پایان سال جاری خبر داد.

به گزارش ایسنا، هادی حق‌بین در صدوهیجدهمین پویش امید و افتخار در آیین افتتاح پروژه تحکیم بستر ۱۲ کیلومتر از بزرگراه آزادگان، تعریض و ایمن‌سازی کندروی شرقی آسیا با بزرگراه شهید لشگری، گفت: شاید ابعاد این پروژه کوچک باشد؛ اما پیچیده و سنگین بود؛ به گونه‌ای که یک سال است که همکاران ما در کنار سنگین‌ترین ترافیک عبوری در حال فعالیت هستند و باید بگویم که در پیشبرد پروژه‌ها ابعاد پروژه مهم نیست؛ بلکه ما به نیاز شهروندان و خدماتی که به آنها ارائه می‌شود، توجه می‌کنیم.

معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران با بیان اینکه در منطقه ۲۱ پروژه بزرگ‌مقیاس زیادی تعریف شده است، تصریح کرد: در نظر داریم ظرف شش ماه اول سال نسبت به تکمیل تقاطع فتح – باغستان اقدام کنیم ؛چرا که تأثیر زیادی بر کاهش ترافیک ورودی به بزرگراه آزادگان دارد.

حق‌بین همچنین به تجهیز کارگاه پروژه دوگاز اشاره و اظهار کرد: این پروژه سال‌ها متوقف بود؛ اما امسال احداث آن را شروع می‌کنیم و امیدواریم فاز اول آن تا پایان سال وارد مدار بهره‌برداری شود تا موجب بازگشایی ترافیک در این محدوده شود.

به گزارش ایسنا، مهدی صداقتی مدیرعامل سازمان مهندسی عمران شهرداری تهران نیز بیان کرد: شاید این پروژه از نظر حجم و وسعت کوچک باشد؛ اما واقعیت این است که معضل بزرگ ترافیکی در غرب تهران با این پروژه حل شد.

وی با بیان این‌که افزایش دو به سه خط در لاین کندروی آزادگان باعث گشایش ترافیکی شده، به گونه‌ای که دیگر ترافیک چند کیلومتری در این محدوده نمی‌بینیم، اظهار کرد: ۱۲ کیلومتر از بزرگراه آزادگان تحکیم بستر شد و با این تحکیم بستر اصولی چندین سال به عمر مفید این محدوده اضافه شد.

مدیرعامل سازمان مهندسی عمران شهرداری تهران اضافه کرد: در مسیر جنوب به شمال محدوده فتح به ابوسعید نیز به طول کیلومتر لاین کندرویی افتتاح شده است که موجب کاهش شدید ترافیک در این محدوده می‌شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • خروج علیه شهردار تهران
  • قرارداد در چین؛ دلخوری در شورای شهر | کدام قرارداد زاکانی تنش‌زا شده؟
  • قرارداد در چین؛ دلخوری در شورای شهر تهران/ چرا قرارداد زاکانی با چینی‌ها بحث‌برانگیز شد؟
  • افزایش جابه‌جایی درختان در دوره زاکانی
  • تنش در جلسه شورای شهر تهران؛ ترک جلسه برخی اعضا موقع سخنرانی زاکانی
  • تیغ جراحی بر طرح ترافیک تهران/ پلیس و شهرداری به توافق می‌رسند؟
  • جزئیات اتوبان 5 هزار میلیاردی برای باز کردن گره ترافیک تهران
  • طرح ترافیک جدید تهران امسال اجرایی نمی شود
  • برنامه‌های شهرداری تهران برای کاهش ترافیک بزرگراه آزادگان
  • افتتاح فاز اول پروژه دوگاز تا پایان سال/ حل معضل بزرگ ترافیکی در غرب تهران