Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو هیات رییسه مجلس گفت: مدعی‌العموم به موضوع ترک فعل مسئولان دولت قبل در مهار بیماری کرونا که منجر به جان باختن هم وطنانمان شد، ورود کند.

حجت‌الاسلام علیرضا سلیمی در گفت‌وگو با ایران اکونومیست با بیان اینکه جان‌باختن تعداد قابل توجهی از هموطنانمان به دلیل ابتلا به بیماری کرونا موضوع کوچکی نیست که ما به سادگی از کنار آن عبور کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم محلات در مجلس شورای اسلامی افزود: آمار بالای جانباختگان ناشی از این بیماری در کشور به روزی بیش از ۷۰۰ نفر رسید.

عضو هیات رئیسه مجلس اظهار داشت: جان باختن تعداد زیادی از هموطنانمان بر اثر بیماری کرونا به دلیل ترک فعل‌هایی بود که در دولت قبل در مهار این بیماری انجام شد.

سلیمی خاطرنشان کرد: مدعی‌العموم باید به موضوع ترک فعل‌ها در ارتباط با مهار و جلوگیری از شیوع و گسترش بیماری کرونا ورود پیدا کند چرا که این ترک فعل‌ها باعث جان باختن تعداد زیادی از هموطنانمان شد.

وی یادآور شد: از زمان شروع به‌کار دولت آیت‌الله رئیسی شاهد اقدام انقلابی در مهار بیماری کرونا بودیم به گونه‌ای که در کمتر از یکسال با واکسیناسیون گسترده، این بیماری مهار شد و امروز آمار جان باختگان ناشی از این بیماری یا صفر و یا تک رقمی است.

  منبع: خبرگزاری ایرنا برچسب ها: مدعی العموم ، ویروس کرونا ، علیرضا سلیمی

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: مدعی العموم ویروس کرونا علیرضا سلیمی بیماری کرونا مدعی العموم جان باختن ترک فعل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۶۹۰۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جان‌باختن یک نفر در حادثه سقوط به دره در دزپارت

ایسنا/خوزستان معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان خوزستان از جان باختن یک نفر در حادثه سقوط به دره در دشت بزرگ دزپارت خبر داد.

امیرعباس نجفی به رسانه‌ها اظهار کرد: با گزارش حادثه سقوط از کوهستان فردی در دشت بزرگ از توابع دزپارت به مرکز کنترل و هماهنگی عملیات جمعیت هلال احمر استان خوزستان که روز جمعه (٧ اردیبهشت‌ماه) رخ داد، بلافاصله دو تیم تخصصی نجات در کوهستان از پایگاه امام هادی(ع) دزپارت به محل حادثه اعزام شد.

وی بیان کرد: نیروهای امدادی هلال احمر دزپارت پس از اقدامات اولیه و به وسیله تجهیزات امدادی فرد جان باخته را رهاسازی کردند.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان خوزستان گفت: این عملیات که با مشارکت هشت نیروی عملیاتی در قالب دو تیم تخصصی کوهستان انجام شد، پس از ٩ ساعت تلاش امدادگران به پایان رسید. 

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • ورود واکسن خوراکی روتاویروس به برنامه ایمن‌سازی کشور
  • ورود واکسن خوراکی روتاویروس برای برنامه ایمن‌سازی کشور
  • ورود واکسن روتاویروس به برنامه ایمن‌سازی کشور
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • کاهش رشد نقدینگی به تنهایی موجب مهار تورم نخواهد شد
  • جان باختن یک نفر بر اثر سقوط به دره در اتوبان قزوین - تنکابن
  • جان‌باختن یک نفر در حادثه سقوط به دره در دزپارت
  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد
  • فرمانده نیروی دریایی ارتش: از نخبگانی که در قطب جنوب حضور پیدا کنند، حمایت می کنیم /دولت به دنبال حضور دائمی در قطب جنوب است
  • حسینی: دولت به موضوع انتخاب رئیس مجلس دوازدهم ورود نمی‌کند