Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/کردستان معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش کردستان گفت: با پایان یافتن بیست‌ و دومین فراخوان ملی پرسش مهر رئیس جمهوری، دانش‌آموزان استان توانستند ۷ رتبه برتر کشوری را از آن خود کنند.

حجت‌الله نریمانی، در جمع خبرنگاران رسانه‌های گروهی استان اظهار کرد: بیست‌دومین کنگره ملی پرسش مهر با موضوع ایران قوی چه ویژگی‌هایی دارد؟ نقش دانش‌آموزان در شکل‌گیری ایران قوی چیست؟ ویژه دانش‌آموزان آقا و بانو همه دوره‌های تحصیلی برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این جشنواره در سه بخش فرهنگی، هنری و رشته و گرایش‌های میان رشته‌ای(سخنی با رئیس جمهور) از سطح مدرسه تا مرحله کشوری برگزار شد.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش‌وپرورش استان کردستان با اشاره به اینکه کنگره ملی پرسش مهر در مجموع ۱۴رشته را شامل می‌شود که ارسال اثر به مرحله کشوری صرفاً مربوط به «دوره دوم متوسطه» بود، افزود: جشنواره در سایر دوره‌ها «دوره ابتدایی و دوره متوسطه اول » در مرحله استانی به صورت غیرحضوری پایان می‌پذیرد که در این مرحله از تعداد ۱۶۱ دانش‌آموز برگزیده استانی با دادن لوح تقدیر و کارت هدیه تقدیر بعمل آمد.

وی افزود: در این دوره از جشنواره تعداد ۷۸ هزار نفر از دانش‌آموزان سه دوره تحصیلی در مرحله آموزشگاهی مسابقات شرکت کردند که پس از داوری آثار در مرحله استانی در دوره متوسطه دوم ۷۶ نفر و در بخش جایزه ویژه شهید علی لندی ۱۰ نفر به عنوان برگزیده استانی به مرحله کشوری راه پیدا کردند.

نریمانی در پایان یادآور شد: پس از داوری مرحله کشوری دانش‌آموزان استان کردستان در مجموع با کسب هفت رتبه اول تا سوم کشوری، شامل ۶ رتبه در بخش اصلی جشنواره و یک رتبه در بخش سخنی با رئیس جمهور کارنامه درخشانی از خود به جای گذاشتند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی کنکور سراسری ملی پرسش مهر مرحله کشوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۶۹۱۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کسب رتبه نخست محقق پژوهشکده سرطان معتمد در جشنواره تحقیقات برتر «سلول درمانی و سلول های بنیادی»

عضو هیات علمی پژوهشکده سرطان معتمد موفق به کسب رتبه برتر چهارمین جشنواره تحقیقات برتر در حوزه سلول درمانی و سلول های بنیادی خونساز شد

به گزارش ایسنا، چهارمین جشنواره تحقیقات برتر سلول های بنیادی خونساز و سلول درمانی به همت پژوهشکده سرطان معتمد جهاددانشگاهی و پژوهشکده انکولوژی، هماتولوژی و سل تراپی دانشگاه علوم پزشکی تهران در بیمارستان شریعتی برگزار شد.

در این مراسم زهرا سادات هاشمی، عضو هیات علمی پژوهشکده سرطان معتمد جهاددانشگاهی با ارائه مقاله؛In vivo study for cytotoxicity of murine NK cell-derived exosomes against Triple-Negative mouse mode توانست رتبه نخست را کسب کند، همچنین مرکز رشد فناوری های پیشرفته درمانی و تشخیصی با ارائه مقاله؛ «تولید گوشت آزمایشگاهی جهت تغذیه حیوانات خانگی برای اولین بار در ایران» حائر رتبه دوم و سرکار خانم فاطمه سلیمیان پژوهشگر پژوهشکده سرطان معتمد با مقاله " Human Placenta Derived Mesenchymal Stem Cells Transplantation in Patients with Acute Respiratory Distress Syndrome (ARDS) Caused by COVID-19 (Phase I Clinical Trial):Safety profile assessment رتبه سوم را در این دوره از جشنواره کسب کردند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • کسب رتبه نخست محقق پژوهشکده سرطان معتمد در جشنواره تحقیقات برتر «سلول درمانی و سلول های بنیادی»
  • افتخارآفرینان کردستانی والیبال دانش آموزی وارد سنندج شدند
  • آغاز فرآیند جهش تحصیلی دانش آموزان کردستانی از ۱۵ اردیبهشت
  • ۴۳ هزار معلم آموزش دانش‌آموزان استان کرمان را به‌عهده دارند
  • معلم گناوه ای رتبه برتر جشنواره ایده های نو را کسب کرد
  • معلمان در تعلیم و تربیت صحیح دانش‌آموزان نقش مهمی دارند
  • تشریح برنامه‌های هفته معلم/ معلم کردستانی نمونه کشوری شد
  • آغاز فرآیند جهش تحصیلی دانش‌آموزان کردستانی از ۱۵ اردیبهشت
  • شانزدهمین دوره مسابقات قرآنی طرح قدس در بندرانزلی آغاز به کار کرد
  • ۴۰ نفر از فرهنگیان کردستانی به دیدار مقام معظم رهبری اعزام شدند