Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-27@11:03:38 GMT

اهدای یک صد سری جهیزیه به نوعروسان کم بضاعت داراب

تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۲۶۹۱۹۶

اهدای یک صد سری جهیزیه به نوعروسان کم بضاعت داراب

به گزارش خبرنگار مهر، امام جمعه داراب شنبه شب در حاشیه آئین اهدای یک صد جهیزیه به نوعروسان تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان داراب در گفتگو با خبرنگار مهر، با تاکید بر پیشی گرفتن در امورات خیر طبق سفارش انبیا الهی خواستار کمک‌های هر چه بیشتر خیرین این شهرستان برای دستگیری از نیازمندان و انجام خدمات عام المنفعه شد و اظهار کرد: لازم است تا خیرین نیک سیرت شهرستان داراب با کمک‌های مادی و معنوی خود به همنوعان و خانواده‌های نیازمند، به خصوص در زمینه تشکیل زندگی زوج‌های جوان بی بضاعت که در تهیه نیازهای اولیه زندگی با مشکلاتی روبرو هستند، پیشقدم شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت الاسلام محمد رضا خسروی با بیان اینکه حفظ عزت نفس دختران و پسران دم بخت و کمک به خانوارهای کمتر برخوردار آبرومند اولویت دستگاه‌ها و نهادهای خدمات رسان و خیرین باشد، خاطرنشان ساخت: بحمدلله در شهرستان داراب مشارکت خیرین در تهیه جهیزیه دختران دم‌بخت ستودنی است.

وی ضمن قدردانی از همدلی و همراهی خیر نیک اندیش حاج جلیل مجاهد با اهدای یکصد سری جهیزیه در روانه کردن دختران و پسران دم بخت تحت کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان داراب افزود: حاج جلیل مجاهد یکی از کارآفرینان و خیران به نام شهرستان داراب است که با احداث ۱۱۰ واحد مسکن خیرساز، احداث سه باب مدرسه و … نمونه بارزی از انسان نیک اندیش است.

امام جمعه داراب ادامه داد: در حال حاضر ۲۰۰ کودک یتیم و بی سرپرست زیر چتر حمایتی حاج جلیل مجاهد قرار دارد که سالانه هزینه‌های خوراک، درمان و تحصیل آنان را عهده دار است.

خسروی از اهدای دو مرحله جهیزیه دیگر به دختران دم بخت دارابی نیز خبر داد و خاطرنشان ساخت: با رایزنی‌های و دیدارهایی که با سید مرتضی بختیاری رئیس کمیته امداد امام خمینی کشور به همراه نماینده مردم داراب و زرین دشت داشته ایم قول مساعد برای تهیه ۲۰۰ سری جهیزیه دیگر در دو مرحله برای دختران دم بخت شهرستان داراب داده شده است.

خسروی در ادامه با اشاره به اینکه باید حل مشکلات جوانان بخصوص اشتغال و زمینه سازی برای ازدواج جوانان دغدغه جدی مسئولان باشد، متذکر شد: تسهیل در امر ازدواج جوانان و تدابیر لازم برای فراهم‌کردن زمینه ترغیب و تشکیل خانواده باید اولویت کاری مدیران باشد.

در ادامه این سنت حسنه، مرتضی موصلی مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان فارس متقبل شد تا با همکاری محمد جواد عسکری نماینده مردم شهرستان‌های داراب و زرین دشت هر ۱۰۰ نفر زوج‌جوان را به میمنیت ازدواج مبارکشان سفر مشهد مقدس را برای ماه عسل آنان ترتیب دهند.

به گزارش خبرنگار مهر، جهیزیه‌های اهدایی خیر دارابی، یخچال، تلویزیون، اجاق گاز، ماشین لباس شویی و جارو برقی بود که به یکصد نفر نوعروس اهدا شد.

کد خبر 5517988

منبع: مهر

کلیدواژه: داراب جهیزیه عروس خیرین بوشهر کرمانشاه خراسان رضوی خطبه های نماز جمعه مشهد سفر استانی کشاورزی اردبیل آمار کرونا سیدابراهیم رئیسی ویروس کرونا اصفهان همدان کمیته امداد امام خمینی شهرستان داراب دم بخت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۶۹۱۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عروس امام خمینی(ره) درگذشت

به گزارش همشهری‌آنلاین، او فرزند مرحوم آیت‌الله شیخ مرتضی حائری و از خاندان آیت‌الله شیخ عبدالکریم حائری بنیان‌گذار حوزۀ علمیه قم بود.

وی در تاریخ ۱۷ فروردین ماه سال ۱۳۳۳ با حاج آقا مصطفی خمینی ازدواج کرد.

کد خبر 847140 منبع: فارس برچسب‌ها امام خمینی خبر ویژه

دیگر خبرها

  • بارش‌های رگباری و بهاری از بعد از ظهر امروز در فارس
  • فارس بارانی می‌شود
  • اهدا جهیزیه به نوعروسان کهگیلویه
  • برداشت موز گلخانه‌ای در شهرستان داراب
  • حضرت فاطمه زهرا (س) و مادران شهدا الگوی دختران جامعه است
  • اهدای ۱۴ سری جهیزیه به ۱۴ زوج زیر پوشش بهزیستی در اصفهان
  • اهدای جهیزیه به نوعروسان نیازمند در بستان آباد
  • نگاه به اقشار کم‌بضاعت لرستان در راستای خودکفایی آنها باشد
  • عروس امام خمینی(ره) درگذشت
  • اهدای ۷ سری جهیزیه در شهرستان بستان آباد