Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک سایت یونانی ادعا کرد که باشگاه دسته اولی فوتبال ترکیه، پیشنهادی برای جذب کاپیتان تیم ملی ایران ارائه کرده است. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، رسانه «transfergeeks» گزارش داد که باشگاه سامسون‌اسپور ترکیه علاوه بر کریم انصاری‌فرد، برای جذب احسان حاج‌صفی ملی‌پوش باتجربه فوتبال کشورمان تلاش می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این سایت در خصوص پیشنهاد این باشگاه نوشت: « انصاری‌فرد برای فصل جدید، جایی در برنامه‌های تیم آاِک ندارد و تیم‌های زیادی به دنبال جذب او هستند. باشگاه‌هایی از ایران و البته یک تیم ترکیه‌ای برای خرید انصاری‌فرد تلاش می‌کنند.

پیشنهاد باشگاه ترکیه‌ای به انصاری‌فرد

حاج‌‌صفی اما شرایطی متفاوت دارد. این بازیکن در لیست خروجی سرمربی تیم آاِک دیده نمی‌شود اما اگر پیشنهاد مالی مناسبی برای جذب وی به باشگاه برسد، آاِک دیگر بازیکن ایرانی خود را به فروش می‌رساند.»

تیم سامسون‌اسپور در لیگ یک ترکیه (سطح دوم مسابقات این کشور) حضور دارد و فصل گذشته به مقام هفتم جدول این رقابت‌ها دست یافت.

سایت یونانی: تراکتور به دنبال جذب انصاری‌فرد و حاج‌صفی

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: کریم انصاری فرد تیم های فوتبال ترکیه احسان حاج صفی لژیونرهای فوتبال ایران کریم انصاری فرد تیم های فوتبال ترکیه احسان حاج صفی لژیونرهای فوتبال ایران انصاری فرد برای جذب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۶۹۲۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۶ طرح روبنایی در سایت‌های طرح نهضت ملی مسکن سیستان و بلوچستان ساخته می‌شود

ابوالفضل مهدیار  با بیان اینکه برای ارتقای کیفیت زندگی شهروندان در سایت های طرح های نهضت ملی مسکن تلاش شده خدمات مورد نیاز از جمله مدرسه، مسجد و درمانگاه همزمان با اجرای طرح ها آنگونه که مردم شایسته آن هستند تکمیل و در اختیار آنها قرار داده شود گفت: در این راستا امسال  عملیات ساخت ۱۹ مدرسه، چهار کلانتری و سه باب مسجد در سایت های طرح نهضت ملی مسکن استان آغاز می شود.

وی ادامه داد: همچنین در حال حاضر در سایت های آرمانشهر و تفتانشهر زاهدان که در آنها بیش از ۱۱ هزار واحد مسکونی طرح نهضت ملی مسکن در حال ساخت است عملیات ساخت چهار باب مدرسه، ۲ کلانتری،۲ درمانگاه و ۲ مسجد از سال گذشته عملیاتی شده است.

معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان تاکید کرد: از آنجایی که طرح نهضت ملی مسکن نیازمند ایجاد توازن بین ساخت واحدهای مسکونی و زیرساخت‌های خدماتی است رویکردی اساسی را دنبال می کنیم تا متقاضیان با چالش نبود امکانات و خدمات مواجه نشوند.

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر بیش از ۱۹ هزار واحد شهری و روستایی در محدوده شهرهای زیرپوشش این اداره کل با پیشرفت فیزیکی ۵۰ درصد و ایجاد اشتغال برای بیش از ۲۳ هزار نفر در حال ساخت است.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • بازی دوستانه تیم فوتبال جوانان با هوادار تهران
  • بانکی پور سند روابط جنسی مردان ترکیه با زنان پُرشمار را منتشر کرد | عدد یاد شده به چه معناست؟ +لینک منبع
  • سایت‌های مسکن در چهار شهر کرمان آماده واگذاری است
  • ثبت نام ایران خودرو ۱۴۰۳ بدون قرعه کشی با تحویل ۹۰ روزه
  • برنامه همکاری طالبان و ترکیه
  • ۲۶ طرح روبنایی در سایت‌های طرح نهضت ملی مسکن سیستان و بلوچستان ساخته می‌شود
  • آب‌ بسته بندی چه مزیت هایی دارد
  • آماده شدن سایت های مسکن در چهار شهر استان کرمان
  • تلاش جمعی ایران، عربستان، ترکیه، اندونزی و مصر برای پایان جنگ در غزه
  • طرح آیفون ۱۶ فاش شد + تصاویر