Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-27@21:36:14 GMT

بازی های کامپیوتری محبوب در سال 2022 با ترافیک نیم بهاء

تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۲۶۹۲۷۵

بازی های کامپیوتری محبوب در سال 2022 با ترافیک نیم بهاء

 

در دنیای بازی های شبیه سازی موارد بسیاری برای سرگرمی وجود دارد که در این میان بدلیل نزدیک بودن به واقعیت از محبوبیت خوبی برخوردار هستند که در این مقاله قصد داریم شمارا با بهترین بازی های شبیه سازی برای کامپیوتر آشنا کنیم که بی شک از بهترین بازی های قرن خواهد بود. بازی ACE COMBAT 7 یک گزینه عالی که شاید از نظر گیمرهای بسیاری ناشناخته باشد که لازم است بدانید این بازی از تمام بخش و آیتم های مربوط به شبیه سازی پرواز برخوردار بوده که جدید ترین نسخه آن به تازگی انتشار یافته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اگر قصد دارید به یک بازی ایده آل و سرگرم کننده دسترسی داشته باشید پیشنهاد ما به شما بازی ACE COMBAT 7 است که میتوانید این بازی را از رسانه پارسی دانلود با ترافیک نیم بهاء و لینک مستقیم دریافت کنید. از دیگر ویژگی های این بازی میتوان به ماموریت و مراحل بسیار اشاره داشت که در دنیای این بازی خبری از مراحل آسان نبوده و باید با مشکلات بسیاری در طول پرواز دست و پنجه نرم کنید. طراحی مثال زدنی با کیفیت عالی در کنار صداگذرای دوست داشتنی را میتوان دو عنصر از اصلی ترین عناصر بازی دانست که نباید آنرا از دست داد.

از دیگر بازی هایی که امروزه در میان کاربران به محبوبیت بالایی رسیده است میتوان به Online اشاره داشت که این سبک از بازی بدلیل رقابت های لحظه ای با سایر کاربران گزینه خوبی برای سرگرمی بوده که میتوانید به یک گیم پلی هیجان انگیز دسترسی داشته باشید. اصلی ترین ویژگی این سبک در گیم پلی آن خلاصه میشود که میتوانید در یک سیستم  ولیگ جهانی حضور داشته باشید و برای کسب امتیازات بیشتر به نسبت رقبا بدنبال پیروزی و شکست رقبا باشید. در این زمینه قصد دارید شمارا با یکی از بهترین بازی های آنلاین کامپیوتری آشنا کنیم که تا سال گذشته به صورت آفلاین در اختیار کاربران قرار میگرفت و با تغییر نام به eFootball 2022 تبدیل شده است. بله بازی PES 2022 که با نام جدید eFootball 2022 به تازگی عرضه شده یکی از بهترین بازی های این سبک بوده که میتوانید به تیم رویایی و اختصاصی خود دسترسی داشته باشید. موارد بسیاری در این بازی وجود دارد که از اصلی ترین آنها میتوان به امکان ساخت ورزشگاه و شبیه سازی بازیکنان مدنظر اشاره داشت. طراحی مثال زدنی در کنار صدای عالی میتواند شمارا با یک بازی کاملا سرگرم کننده همراه کند که اگر از دوست داران بازی های آنلاین و ورزشی هستید پیشنهاد میشود بازی کامپیوتر eFootball 2022 را از دست ندهید. لازم به ذکر است جدید ترین نسخه این بازی را همیشه میتوانید از رسانه پارسی دانلود دریافت کنید.

شاید برای شما نیز این مورد دلهره آور باشد که هنوز با اینکه سنتان افزایش یافته است جرعت هنوز در بازی های ترسناک کامپیوتر را ندارید. این سبک از بازی های بسیاری برخوردار است که اگر بخواهیم شمارا با اصلی ترین های این سبک آشنا کنیم باید به بازی هایی نظیر : Outlast 2 ، The Callisto Protocol ، Resident Evil 7 ، Resident Evil Village ، Evil Dead: The Game و... اشاره داشت که البته بازی های نامبرده تنها تعداد کمی از بازی های این سبک بوده که میتوانند ترس و استرس را بطور واضح به شما منتقل کنند. اگر از دوست داران بازی های ترسناک هستید باید دبانید که سایت پارسی دانلود در این زمینه بازی های خوبی را برای دانلود با ترافیک نیم بهاء قرار داده است که پیشنهاد میشود آنها را از دست ندهید.

منبع: فردا

کلیدواژه: بازی های کامپیوتری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۶۹۲۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهترین سواحل سریلانکا که باید ببینید

حال که می‌دانید سریلانکا کجاست و چه طبیعت بکری دارد، ادامه مطلب را بخوانید تا با زیباترین ساحل های این کشور آشنا شوید.

1)           ساحل بنتوتا سریلانکا

ساحل بنتوتا در جنوب غربی سریلانکا واقع شده و به خاطر شن‌های سفید و نرم و آب‌های زلال و تمیز خود، یکی از زیباترین و محبوب‌ترین سواحل سریلانکا به حساب می‌آید. این ساحل یکی از بهترین مقاصد موج‌سواری در جهان است. امواج معتدل و مناسب این منطقه، شرایط را برای انواع ورزش‌های آبی در ساحل فراهم می‌کند. به همین دلیل می‌توان ساحل بنتوتا را بهترین مرکز تفریحات دریایی و ورزش‌های آبی این کشور دانست.

2)           ساحل کوگالا سریلانکا

کوگالا دهمین مورد از بهترین سواحل سریلانکا است که در جنوب این کشور و نزدیکی شهر گاله قرار دارد. این ساحل شنی زیبا با آب‌های آرام و شفاف خود، بهترین مکان برای شنا، حمام آفتاب و موج سواری است. ساحل کوگالا همچنین تعدادی هتل و استراحتگاه را در خود جای داده و شما می‌توانید پس از تماشای محیط اطراف، یکی از هتل‌های مستقر در این ساحل را رزرو کنید.

شنا، حمام آفتاب، گشت‌وگذار در جنگل‌های اطراف، موج‌سواری، قایق‌سواری، ماهیگیری، تماشای دلفین‌ها و بازدید از معبد کوگالا از محبوب‌ترین تفریحات گردشگران تور سریلانکا در این ساحل به حساب می‌آید. همچنین موزه مردمی مارتین ویکرامسینگه در نزدیکی این ساحل قرار گرفته است.

3)           ساحل گاله سریلانکا

ساحل گاله هم یکی از بهترین سواحل غربی سریلانکا است. اگر بخواهیم جاذبه‌های گردشگری معروف این کشور را معرفی کنیم، حتما به نام این ساحل هم برخواهیم‌خورد. شن‌های سفید، آب‌های آبی و زلال و درختان نخل سربه‌فلک‌کشیده از ویژگی‌های بارز این ساحل زیبا هستند. شما می‌توانید علاوه‌بر شنا، در محیط اطراف ساحل گاله قدم بزنید و با فرهنگ بومیان این کشور از نزدیک آشنا شوید.

ساحل گاله در سریلانکا

4)           ساحل اوناواتونا سریلانکا

ساحل اوناواتونا از سواحل شرقی سریلانکا و یکی از زیباترین خطوط ساحلی این کشور است. شکل خاص هلال این ساحل به همراه شن‌های طلایی و آب‌های فیروزه‌ای شفاف، از مهم‌ترین ویژگی‌های این جاذبه گردشگری محسوب می‌شود.

شما می‌توانید در این ساحل از صخره‌های مرجانی بازدید کنید و زیر سایه درختان نارگیل وقت بگذرانید. غواصی در دنیای زیر آب، یکی از محبوب‌ترین تفریحات این ساحل زیبا است و بسیاری از گردشگران به قصد غواصی تفریحی به اوناواتونا می‌آیند.

5)           ساحل هیکادووا سریلانکا

ساحل هیکادووا یکی از مقصدهای توریستی بسیار محبوب در سریلانکا است که معمولاً توسط علاقمندان به موج سواری و سایر فعالیت‌های آبی برای بازدید انتخاب می‌شود. این ساحل در جنوب غربی سریلانکا واقع شده و در فاصله ۲۰ کیلومتری مرکز شهر ماتارا قرار دارد.

هیکادووا به لطف موج‌های قوی، گزینه‌ای مناسب برای موج سواری است. همچنین می‌توانید در این بخش به تفریحات آبی دیگر مانند قایق‌سواری، شنا و غواصی هم بپردازید.

6)           ساحل ولیگاما سریلانکا

ولیگاما یکی دیگر از زیباترین و بهترین سواحل سریلانکا است که میان گردشگران محبوبیت زیادی دارد. این ساحل با طبیعت خیره‌کننده‌ و فضای آرام خود، یکی از پرتقاضاترین سواحل و نواحی سریلانکا برای تفریح و اقامت محسوب می‌شود.

ساحل ولیگاما در خط جنوبی سریلانکا قرار داشته و یکی از مراکز شنا، غواصی و موج‌سواری این کشور به شمار می‌رود. به لطف خلیجی بودن ساحل، از بادهای شدید و جریانات دریایی قوی، خبری نیست. به همین دلیل، می‌توان ساحل ولیگاما را یکی از امن‌ترین مناطق برای شنا به‌حساب آورد. البته در نظر داشته باشید که این ساحل نسبت به باقی سواحل سریلانکا دمای کمتری دارد. به همین دلیل، بهتر است در ماه‌های دسامبر تا آوریل (آذرماه تا فروردین‌ماه) به آن سر بزنید.

7)           ساحل دیکولا سریلانکا

ساحل دیکولا یکی از جاذبه‌های طبیعی زیبا و محبوب در سریلانکا است که گردشگران محلی و بین‌المللی علاقه زیادی به آن نشان می‌دهند. این ساحل در منطقه دیکولا واقع شده و از جاذبه‌هایی است که با زیبایی طبیعت و فعالیت‌های آبی متنوع خود، بازدیدکنندگان را شگفت‌زده می‌کند. شن‌های سفید، آب‌های فیروزه‌ای و صخره‌های نخل سرسبز از مهم‌ترین ویژگی‌های این منطقه ساحلی هستند.

 دیکولا مکانی محبوب برای شنا، آفتاب گرفتن و موج سواری است. همچنین تعدادی رستوران و بار در ساحل وجود دارد که می‌توانند جایی برای استراحت شما و لذت بردن از مناظر طبیعی اطراف باشند. معمولاً گردشگران دوست دارند چند روزی را در هتل‌های اطراف این ساحل اقامت کنند و تعطیلات خود را در این مکان بگذرانند. شما می‌توانید با اقامت در ناحیه اطراف ساحل دیکولا، از جاذبه‌های گردشگری سریلانکا مانند مزارع چای، معابد قدیمی و بافت طبیعی اطراف بازدید کنید.

ساحل دیکوِلا در سریلانکا

8)           ساحل نگومبو سریلانکا

ساحل نگومبو در استان وسترن سریلانکا قرار دارد و به عنوان یکی از مقاصد توریستی محبوب و از بهترین سواحل این کشور شناخته می‌شود. این ساحل، از سواحل غربی سریلانکا است که در حدود 37 کیلومتری شمال کلمبو، پایتخت تجاری این کشور قرار دارد. نگومبو از محبوب‌ترین مقاصد گردشگری این کشور برای طرفداران تفریحات آبی است. از مهم‌ترین ویژگی‌های این ساحل می‌توان به مناظر طبیعی زیبا، سرو غذاهای دریایی تازه و تنوع آبزیان اشاره کرد.

9)           ساحل ایندورووا سریلانکا

ساحل ایندورووا یکی دیگر از بهترین جاذبه‌های طبیعی زیبا و سواحل معروف سریلانکا به حساب می‌آید. این ساحل همیشه موردتوجه گردشگران محلی و بین‌المللی بوده است. ایندورووا در شمال شرقی سریلانکا قرار دارد و زیبایی طبیعت اطراف آن، می‌تواند هر کسی را مسحور کند. با سفر به این منطقه امکان لذت بردن از انواع تفریحات آبی را خواهید داشت. آب‌های فیروزه‌ای، درختان سربه‌فلک‌کشیدۀ نخل و شن‌های سفید از مهم‌ترین ویژگی‌های این ساحل زیبا هستند.

10)     ساحل میریسا سریلانکا

ساحل مریسا یکی از معروف‌ترین و زیباترین سواحل در ناحیه جنوبی سریلانکا است. این ساحل در نزدیکی شهر میریسا قرار دارد و یکی از مقاصد محبوب گردشگران داخلی و خارجی محسوب می‌شود.

این ساحل با ماتارا، مرکز استان جنوبی سریلانکا، تنها 20 کیلومتر فاصله دارد. با رفتن به این ساحل می‌توانید از مناظر طبیعی اطراف لذت ببرید، غذاهای محلی سریلانکا را امتحان کنید و به تماشای غروب زیبای آفتاب بنشینید. فانوس دریایی میریسا، معبد بودایی کاتاهارا و تماشای زندگی دلفین‌ها و نهنگ‌ها از محبوب‌ترین تفریحات این ساحل زیبا به حساب می‌آیند.  

سفر به گوشواره هند با تور سریلانکا سپهران

سواحل سریلانکا با شن‌های سفید و آب آبی فیروزه‌ای، به همراه فعالیت‌های متنوع در طبیعت و تفریحات دریایی، تجربه‌ای فوق‌العاده برای گردشگران و مسافران رقم می‌زند. اگر شما هم عاشق دریا هستید و در انتخاب مقصد سفرتان شک دارید، توصیه می‌کنیم که حتما تور سریلانکا را در گزینه‌هایتان قرار دهید و به آن فکر کنید.

تورهای شرق آسیایی آژانس مسافرتی سپهران به مقصد کشورهایی همچون اندونزی، مالدیو، ویتنام، بالی و... بهترین گزینه برای کسانی است که قصد دارند سفری متفاوت را تجربه کرده و تعطیلات خود را با فراغ بال و آرامش بگذرانند. شما می‌توانید با مراجعه به وبسایت www.sepehrantour.com از برنامه سفر و تاریخ برگزاری هر تور مطلع شده و برای رزرو آن اقدام کنید. منتظر دیدار شما در سواحل استوایی هستیم.

دیگر خبرها

  • محرومیت ۵ نفر به خاطر کتک زدن داور و ترافیک مشکلی همیشگی
  • افشای جزئیات توافق شکست خورده میان روسیه و اوکراین
  • (ویدیو) پخت محبوب‌ترین رامن گوشت و نودل در خیابان‌های ژاپن
  • افشاگری دی‌ولت از سند محرمانه‌ای که می‌توانست به جنگ اوکراین پایان دهد
  • چه تیم‌هایی در جام جهانی باشگاه‌ها 2025 شرکت می‌کنند؟
  • بهترین سواحل سریلانکا که باید ببینید
  • قیمت غذای محبوب ایرانی‌ها نجومی شد (اینفوگرافی)
  • درخشش چهره محبوب فوتبال یکسال‌ بعد از خانه‌نشینی | تیم ناکام، پرتشنج و هرج و مرج زده در کوتاه‌ترین زمان احیا شد
  • گفته بودم مراقب بازیکن لالیگایی باشید / مسئولان هم به ورزشگاه بیایند
  • بحث روز؛ VAR در فوتبال، قاضی عادل یا قاتل روح ورزش محبوب ما؟