Web Analytics Made Easy - Statcounter

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس اعتقاد دارد، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس نباید مبلغ قرارداد سرمربی تیم فوتبال این باشگاه را رسانه‌ای می‌کرد. - اخبار ورزشی -

سهراب انتظاری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در واکنش به صحبت‌های رضا درویش و اینکه وی مبلغ قرارداد گل‌محمدی را رسانه‌ای کرد، گفت: این کار اشتباه بزرگی بود که درویش انجام داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما می‌خواهیم فوتبال‌مان را با اروپا قیاس کنیم، ولی هیچ چیز در فوتبال ایران حرفه‌ای نیست و کاری که درویش انجام داد، درست نبود. کدام باشگاه در ایران مبلغ قرارداد سرمربی‌اش را فاش می‌کند که درویش این کار را انجام داد؟ جو پرسپولیس تازه آرام شده بود و هواداران هم بابت برخی اتفاقات فصل گذشته به اندازه کافی از کادر فنی دلخور هستند. متأسفانه کاری که مدیرعامل پرسپولیس کرد اصلاً درست نبود، خصوصاً در حالی که مردم ایران در شرایط سخت اقتصادی هستند و ممکن است این موضوع فشار زیادی را روی کادر فنی پرسپولیس ایجاد کند.

وی در ادامه در مورد اینکه کادر فنی پرسپولیس در نهایت اقدام به کنار گذاشتن رامین رضاییان کرد، اظهار داشت: من هم از طریق رسانه‌ها متوجه این موضوع شدم و ظاهراً دلیلش هم برخی مسائل از جمله صحبت‌های رامین در تلویزیون بوده است. من معتقدم که رضاییان حرف‌های بدی نزد و این صحبت‌ها بعد از اتمام بازی‌های لیگ بود. رامین قشنگ صحبت کرد و حرف دل هواداران را زد. این درست نبود که کادر فنی پرسپولیس مقابل حرف‌های این بازیکن جبهه بگیرد. به نظر من از دست دادن رضاییان یک نمره منفی در کارنامه یحیی است، بازیکنی که تجربه بالایی دارد و در جام جهانی هم بازی کرده است.

مهاجم پیشین تیم فوتبال پرسپولیس درباره خریدهای جدید این تیم در فصل نقل‌وانتقالات خاطر نشان کرد: سروش رفیعی و بیرانوند سابقه بازی در پرسپولیس را دارند و قطعاً به این تیم کمک خواهند کرد. مرتضی پورعلی‌گنجی هم مدافع باتجربه‌ای است و حضورش قطعاً به تیم کمک می‌کند. دانیال اسماعیلی‌فر نیز در لیگ سال قبل عملکرد خوبی داشت و امیدوارم در پرسپولیس هم موفق باشد. البته مسئله مهم جذب مهاجم است و پرسپولیس بدون شک نیاز به جذب دو مهاجم سطح بالا دارد.

احمدی: درباره پست بازی‌ام گل‌محمدی تصمیم می‌گیرد/ نمی‌خواهم این فرصت بزرگ را از دست بدهمواکنش باشگاه پرسپولیس به موضوع رقم قرارداد گل‌محمدی

 

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سیاسی سیاست ایران نظامی دفاعی امنیتی گزارش و تحلیل سیاسی مجلس و دولت امام و رهبری ورزشی فوتبال ایران فوتبال جهان والیبال بسکتبال هندبال کشتی و وزنه برداری ورزش های رزمی ورزش زنان ورزش جهان رشته های ورزشی بین الملل دیپلماسی ایران آسیای غربی افغانستان آمریکا اروپا آسیا اقیانوسیه پاکستان و هند ترکیه و اوراسیا آفریقا بیداری اسلامی اقتصادی اقتصاد ایران پول ارز بانک خودرو صنعت و تجارت نفت و انرژی فناوری اطلاعات اینترنت موبایل کار آفرینی و اشتغال راه و مسکن هواشناسی بازار سهام بورس کشاورزی اقتصاد جهان اجتماعی پزشکی رسانه طب سنتی خانواده و جوانان تهران فرهنگیان و مدارس پلیس حقوقی و قضایی علم و تکنولوژی محیط زیست سفر حوادث آسیب های اجتماعی فرهنگی ادبیات و نشر رادیو و تلویزیون دین قرآن و اندیشه سینما و تئاتر فرهنگ حماسه و مقاومت موسیقی و تجسمی استانها آذربایجان شرقی آذربایجان غربی اردبیل اصفهان البرز ایلام بوشهر استان تهران چهارمحال و بختیاری خراسان جنوبی خراسان رضوی خراسان شمالی خوزستان زنجان سمنان سیستان و بلوچستان فارس قزوین قم کاشان کردستان کرمان کرمانشاه کهگیلویه و بویراحمد گلستان گیلان لرس مبلغ قرارداد گل محمدی کادر فنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۶۹۳۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختیارات درویش محدود شد؛ سایه ناظر مالی روی امضاهای مدیرعامل پرسپولیس

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس برای امضای اسناد مالی نیاز به تایید ناظر تعیین شده از سوی سهامداران عمده بانکی خود دارد.

طرفداری | کنسرسیوم بانکی پس از خرید بلوک سهام ۸۵ درصدی باشگاه پرسپولیس در خصوص جزئیات واگذاری کرسی‌های هیأت مدیره و همچنین تعیین مدیرعامل به توافق‌هایی دست پیدا کرد تا در نهایت با اعلام مدیرعامل یکی از این بانک‌ها که عهده دار تعیین مدیرعامل است، رضا درویش با یک شرط به کارش ادامه دهد.

به نقل از مهر، درویش در حالی تا پایان فصل جاری به کارش در پرسپولیس ادامه می‌دهد که ناظر مالی باید روی کارهای او نظارت کند. این عضو اقتصادی که با نظر مستقیم کنسرسیوم بانکی قرار است عضویت در هیأت مدیره باشگاه را نیز دریافت کند قرار است به تمام قراردادهای جاری باشگاه رسیدگی کند.

در حقیقت درویش دیگر نمی‌تواند بدون مجوز این عضو مهم قراردادهای مالی امضا کند و باید تاییدیه های او را نیز دریافت کند.

قرار است عضو جدید ناظر بر امور مالی - حقوقی مدیرعامل باشگاه در هفته آینده شروع به کار کرده و تمام موارد از پیش تعیین شده که در آستانه عقد قرارداد است را مورد بازنگری قرار دهد.

شایان ذکر است کنسرسیوم بانکی تصمیم دارد پس از پایان فصل جاری لیگ برتر در خصوص ادامه حضور درویش در این باشگاه تصمیم گیری خواهد کرد.

از دست ندهید ????????????????????????

محمد مورایس؛ نام جدید سرمربی سپاهان؟ هالند، خیلی پیشرفت کردی و در سطح چمپیونشیپ شدی! واکنش هوادار تاتنهام بعد از کری‌خوانی نافرجام برای رایس (فیلم) بنر توهین‌آمیز بازیکن اینتر علیه ستاره میلان 

دیگر خبرها

  • پرسپولیس دنبال تخفیف در تمدید قرارداد اوسمار
  • پرسپولیس قسط سوم یحیی را پرداخت نکرد
  • باشگاه پرسپولیس منتظر تایید سرمربی برزیلی
  • مانع بزرگ بر سر راه تمدید قرارداد اوسمار
  • ماجرای تمدید قرارداد اوسمار ویرا با پرسپولیس؛ سه برابر می‌خواهم!
  • پرسپولیسی‌ها در لیست سیاه گل‌محمدی
  • الکلاسیکوی ایران؛ جنگ سپاهانی‌های پرسپولیس با رانده‌شدگان گل‌محمدی!
  • الکلاسیکوی ایران، جنگ سپاهانی های پرسپولیس با رانده شدهای گل محمدی!
  • اختیارات درویش محدود شد؛ سایه ناظر مالی روی امضاهای مدیرعامل پرسپولیس
  • منافی:باخت به آلومینیوم را بزرگ نکنیم، در لیگ فرصت جبران هست