Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو شورای اسلامی شهر تهران در تذکری به شهردار تهران بر لزوم تسریع در تغییر اعضای هیات مدیره شرکت شهروند تاکید کرد و گفت: حتما باید اقامه دعوی علیه مدیران وقت شرکت شهروند از سوی شهردار تهران انجام شود.

به گزارش ایسنا، محمد آخوندی در هفتاد و یکمین جلسه علنی شورای شهر تهران در تذکری گفت: متاسفانه در دوره قبلی مدیریت شهری شعار شفافیت بسیار داده شد و با این شعار سعی کردند بسیاری از اتفاقاتی که در دوره قبل رخ داده بود را سرپوش بگذارند، اما امروز با بررسی برخی مسائل متوجه می شویم در بسیاری موارد شفافیت تنها یک شعار بیشتر نبوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در یک نمونه مشخص که اخیرا دادسرای عمومی انقلاب تهران کیفرخواستی برای مدیرعامل سابق شرکت شهروند صادر کرده است، مشخص شده که حقوق مردم تهران پایمال شده است؛ لذا خواهش من از مدیریت شهری و دستگاه قضایی پیگیری این موضوع است تا حقوق مردم تهران استیفاء شود.

آخوندی ادامه داد: در سال ۱۳۹۹ بدون اخذ مجوزهای لازم  و بدون طی شدن مراحل قانونی، بر اساس مجوزهایی که شورای شهر تهران داشته و عدم رعایت ضوابط قانون تجارت و اداره ثبت شرکتها و عدم رعایت آیین نامه مالی و معاملاتی شهرداری تهران دوستان در دوره گذشته برند شهروند را تنها به ارزش ۳ میلیارد تومان واگذار کردند و امروز نظر کارشناس رسمی دادگستری و براساس کیفرخواستی که صادر شده ارزش این برند را حداقل ۶۰۰ میلیارد تومان برآورد کرده و اعلام جرم علیه مدیران وقت شهروند انجام شده است.

این عضو شورای شهر تهران خطاب به ریاست شورا گفت: در سال ۸۸ نامه ای ارسال شده بود که هر گونه تغییر در وضعیت سازمانها و شرکتهای تابعه شهرداری تهران منوط به اجازه شورای اسلامی شهر تهران باشد که متاسفانه این موضوع برای شهروند رعایت نشده و مدیران وقت در تضییع حقوق مردم تهران مقصر هستند.

آخوندی در تذکری به شهردار تهران گفت: اولا حتما باید اقامه دعوی علیه مدیران وقت شرکت شهروند انجام شود و مهمتر این که متاسفانه اعضای هیات مدیره شهروند هنوز در دوره جدید پس از گذشت چندین ماه تغییر نکردند. کسانی که در این ماجرا باید پاسخگو باشند هنوز مدیریت این مجموعه را برعهده دارند؛ لذا به شهردار تهران تذکر می‌دهم که در اسرع وقت نسبت به تغییر اعضای هیات مدیره شهروند اقدام کند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: شوراي شهر تهران فروشگاه شهروند شهرداري تهران علیرضا زاکانی اعضای هیات مدیره علیه مدیران وقت شهردار تهران شرکت شهروند شهر تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۶۹۳۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدیو) زاکانی هم به کمک گشت ارشاد آمد

شهردار تهران ضمن حمایت از طرح نور پلیس گفت: «طرح‌های پلیس باید مورد حمایت قرار بگیرد و ما هم در جهت همکاری و کمک به آن کاملا آماده هستیم.»

به گزارش فارس، علیرضا زاکانی شهردار تهران با اشاره به نقش شهرداری در موضوع ترویج فرهنگ عفاف و حجاب گفت: شهرداری در این حوزه یک وظیفه قانونی و اخلاقی و شرعی دارد و آن نیز این است که بتواند محیط‌بانی کرده تا فضا به سمت بی عفتی و بی حجابی در جامعه گسترش پیدا نکند.

وی ادامه داد: در همین راستا قرارگاهی شکل گرفته است و کار‌هایی دارد انجام می‌شود، ولی علی القاعده این تلاش باید مضاعف شود.

زاکانی در ادامه ضمن حمایت از طرح نور پلیس گفت: طرح‌های پلیس باید مورد حمایت قرار بگیرد و ما هم در جهت همکاری و کمک به آن کاملا آماده هستیم.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • تغییر ۲۱ شهردار و شورای شهر نسیم‌شهر در ۴ سال
  • سوالی که گم شد؛ قرارداد خرید اتوبوس از چینی‌ها کجاست؟
  • قرارداد خرید اتوبوس از چینی‌ ها کجاست؟
  • قرارداد خرید اتوبوس از چینی‌ها کجاست؟
  • مدت مسئولیت اعضای هیات مدیره اتحادیه ها مغایر قانون نیست
  • اعضای هیات مدیره پدیده مشخص شدند
  • (ویدیو) زاکانی هم به کمک گشت ارشاد آمد
  • ببینید | زاکانی هم وارد ماجرای بی‌حجابی شد؛ شهردار تهران درباره اجرای طرح نور چه گفت؟
  • خروج علیه شهردار تهران
  • اقلام مورد نیاز معلولان خانواده یاسوجی تامین شد