Web Analytics Made Easy - Statcounter

آیین بازگشایی معابر پادگان لشکر ۷۷ ارتش مشهد با حضور جمعی از مسئولان کشوری و استانی برگزار شد و فرمانده نیروی زمینی ارتش ضمن یادآوری رشادت‌های ارتش، خواستار نامگذاری یک معبر به نام شهید کهتری شد.

به گزارش گروه استان‌های خبرگزاری دانشجو، معابر پادگان لشکر ۷۷ مشهد، عصر دیروز و طی مراسمی با حضور استاندار خراسان رضوی، فرمانده نیروی زمینی ارتش، تولیت آستان قدس رضوی، معاون وزیر راه و شهرسازی، رئیس سازمان قضایی نیرو‌های مسلح، فرماندهی قرارگاه منطقه شمال شرق ارتش، رئیس کل دادگستری خراسان رضوی، شهردار مشهد و جمعی دیگر از مسئولان بازگشایی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



امیر سرتیپ کیومرث حیدری، فرمانده نیروی زمینی ارتش در این مراسم، بازگشایی پادگان را ترجمان عنایت، لطف و محبت رهبر معظم انقلاب دانست و گفت: سال ۸۸ که قانون جابجایی پادگان‌ها در مجلس شورای اسلامی مصوب شد، پیشقدم شدیم و پنج سال فرصت خواستیم و سال ۹۳ پادگان جدید ساخته شد و سال ۹۵ وارد آنجا شدیم.

حیدری بیان کرد: علت اینکه جابجایی کامل به نتیجه نرسید، نبود وحدت نظر بین مسوولان شهری بود. امسال رحمت و عنایت رهبر معظم انقلاب باعث شد دوباره مسوولان شهری دور هم جمع شدند و ارتش هم پیشقدم شد تا این اتفاق بیفتد. در برنامه ریزی انجام شده، مشهد را از نظر خانه سازمانی بهره‌مند خواهیم کرد و از نظر منزل مسکونی شخصی نیز برای کارمندان خود اقدام می‌کنیم.

وی افزود: لشکر ۷۷، تعداد پنج هزار و ۴۰۰ شهید تقدیم کرد و امیدواریم ساخت یادمان شهدا و نامگذاری یک معبر بنام شهید کهتری در این مجموعه فراموش نشود.

فرزانه صادق مالواجرد، معاون وزیر راه و دبیر شورای عالی شهرسازی و معماری نیز در این مراسم گفت: قانون خروج پادگان‌ها در سال ۸۸ مصوب شده است. اصرار بر این بود در شورای عالی که اراضی پادگان و بخش آبشار با هم باشد و این اتفاق امسال به سرانجام رسید.

وی افزود: قرار بود کاری رقم بخورد که انتفاع حداکثری شهر و ارتش رقم بخورد و این حداکثری نیازمند همکاری و هماهنگی بیشتری بود تا به ثمر نشست.

معاون وزیر راه گفت: آستان قدس، ارتش، شهرداری و شورای شهر در کمتر از یکسال کاری بزرگ را رقم زدند.

یعقوبعلی نظری، استاندار خراسان رضوی هم با تشکر از تولیت آستان قدس رضوی گفت: افتتاح امروز برای مردم و به نفع آن‌ها نماد اقدام مشترک و همدلی همه مسوولان استانی است.

نظری افزود: شورای عالی شهرسازی هم موضوع جابجایی پادگان را به سرعت در دستور کار گذاشت و مصوب کرد.

اگر در همه عرصه‌ها سرعت عمل را داشته باشیم به نفع مردم خیلی از گره‌ها باز می‌شود.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: پادگان ارتش مشهد فرمانده نیروی زمینی ارتش شهرداری مشهد شورای عالی شهرسازی و معماری فرمانده نیروی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۶۹۴۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نیروی دریایی ارتش امنیت شاهرگ اقتصادی کشور را تضمین کرده است

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ امیر دریادار ایرانی فرمانده نیروی دریایی ارتش در جشنواره فرهنگی هنری روز ملی خلیج فارس واقع در میدان آزادی، اظهار داشت: من از خلیج فارس می‌آیم. ما هر ساله با اعزام دانشجویان دانشگاه‌های افسری به این منطقه، رشادت‌های رزمندگان اسلام در دوران هشت سال دفاع مقدس را برای آنها تشریح می‌کنیم.

فرمانده نیروی دریایی ارتش با اشاره به حماسه‌آفرینی شهیدان رئیسعلی دلواری، دریاقلی و دریابان بایندر، و همچنین اجرای عملیات پیروزمندانه «مروارید» در هفتم آذر ۱۳۵۹، گفت: ۲۹ فروردین ۱۳۶۷ نیز همرزمانم در خلیج فارس با ایستادگی در برابر آمریکا، افتخار آفریدند؛ عزیزانی که پیکرشان در قعر آب‌ها باقی ماند و خون پاک آنها برای همیشه در خلیج فارس می‌درخشد.

امیر دریادار ایرانی با بیان اینکه خلیج فارس برای ما اعضای نیروی دریایی، بسیار مقدس است، افزود: اقتدار امروز کشور مرهون خون شهدایی است که جانانه در آن مقطع تاریخی جنگیدند و با ایستادگی خود، اقتدار ایران اسلامی را به همه نشان دادند.

فرمانده نیروی دریایی ارتش اضافه کرد: ما هم تلاش می‌کنیم تا این اقتدار را به شکل ویژه‌ای که در شأن ملت ایران است، به نمایش بگذاریم که البته تحقق این امر، وابسته به دعای خیر تمامی مردم برای ما است.

امیر دریادار ایرانی خاطرنشان کرد: امروز هم ناوگروه‌های ما در آب‌های دوردست و اقیانوس‌ها در حال اسکورت کشتی‌های تجاری و نفتکش‌ها هستند. امنیت شاهرگ اقتصادی کشور مانند دوران دفاع مقدس برقرار و پرچم زیبای کشورمان در بالاترین نقطه، برافراشته است.

در پایان این مراسم با حضور فرمانده نیروی دریایی ارتش و جمعی از هنرمندان پیشکسوت کشور، پوستر روز ملی خلیج فارس رونمایی شد.

دیگر خبرها

  • در ساخت زیردریایی و شناورهای زیرسطحی به بومی‌سازی رسیدیم
  • نیروی هوایی ارتش به علت مسائل آموزشی هیچ وقت زمین‌گیر نشد
  • نیروی دریایی امنیت شاهرگ اقتصادی کشور را تضمین کرده
  • پدافند هوایی در اوج آمادگی است
  • ناخدا صمدی: امام خمینی(س) اردیبهشت 58 فرمودند «ارتش باید بماند»/ پیش از آن پرسنل ارتش در پادگان‌ها امیدی به فردای خود نداشتند/ ابراهیم متقی: خلیج فارس یکی از حوزه‌های اصلی تهدید بوده، هست و خواهد بود
  • امروز پدافند هوایی در اوج آمادگی است
  • امروز ارتش و به‌ویژه پدافند هوایی در اوج آمادگی است
  • آغاز طرح انسداد مرز‌های شرقی کشور
  • نیروی دریایی ارتش امنیت شاهرگ اقتصادی کشور را تضمین کرده است
  • نامگذاری اداره تأسیسات آب شرب مشهد به نام سرلشکر شهید فلاحی