Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-29@15:20:19 GMT

مناسب سازی کنید تا از مالیات معاف شوید

تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۲۶۹۴۸۱

مناسب سازی کنید تا از مالیات معاف شوید

ایسنا/فارس سرپرست بهزیستی فارس گفت: موسسات حقوقی و مراکز تحت نظارت بهزیستی استان، به ازای انجام خدمات مناسب‌سازی از پرداخت مالیات معاف می‌شوند.

محمدرضا هوشیار یکشنبه ۲۹ خرداد در جمع خبرنگاران با بیان اینکه ۷۵۵ مرکز حقیقی و ۴۰۰ موسسه حقوقی در قالب کمیسیون ماده ۲۶ مجوز فعالیت خود را از بهزیستی فارس دریافت کرده‌اند، گفت: با استناد به ماده ۲۴ قانون جامع حمایت از حقوق معلولین ۱۰۰ درصد هزینه‌های اشخاص حقیقی و حقوقی در راستای احداث و تجهیز و توسعه و مناسب سازی تمامی مراکز توانبخشی، نگهداری و مراقبتی حرفه‌آموزی، آموزشی، کارآفرینی، رفاهی و مسکن مورد نیاز افراد دارای معلولیت با تایید سازمان به عنوان هزینه قابل قبول مالیاتی محسوب می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرپرست بهزیستی فارس تاکید کرد: هزینه‌های فوق در صورتی که به تایید کارشناسان سازمان بهزیستی رسیده باشد قابل ارائه به عنوان هزینه قابل قبول مالیاتی است.

هوشیار در ادامه اظهار کرد: بهزیستی فارس از کارفرمایانی که مددجویان تحت پوشش بهزیستی را مشغول به کار می‌کنند نیز با پرداخت مشوق‌های بیمه‌ای سهم کارفرما (پرداخت دو سوم حق بیمه سهم کارفرما) و پرداخت تسهیلات کم‌بهره تا سقف ۲۰ میلیارد ریال ( به ازای هر نفر صد میلیون ریال تا سقف ۲۰ نفر ) در راستای اشتغال جامعه هدف حمایت خواهد کرد.

سرپرست اداره کل بهزیستی استان فارس خاطرنشان کرد: این مبالغ تسهیلات مربوط به دستورالعمل سال ۱۴۰۰ است و حتما مبلغ تسهیلات در دستورالعمل و برش تسهیلاتی سال جاری افزایش خواهد داشت.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی بهزیستی فارس حقوق معلولین موسسه حقوقی بهزیستی فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۶۹۴۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت تسهیلات وام ها را پیگیری کنید

به گزارش سرویس شهروند خبرنگار خبرگزاری صداوسیما،  طرح ملی مسکن یکی از طرح هایی است که دولت با راه اندازی آن سعی در کمک به افراد کم درآمد جامعه برای خانه دار شدن دارد.

متن پیام شهروندخبرنگار ما:

سلام از تسهیلات مسکن ملی و تسهیلات مسکن بافت فرسوده و ودیعه مسکن بافت فرسوده خبری نیست. سامانه شرکت بازآفرینی شهری هیچ اقدامی نمی‌کند اصلا پاسخگو نیستن .ممنون میشم پیگیری بفرمایید.

دیگر خبرها

  • پرداخت ۳۰۰ میلیارد تومان تسهیلات به نیازمندان فارس
  • آغاز طرح غربالگري بينايي کودکان 3 تا 6 سال دراستان کرمانشاه
  • میزان بهره مندی از تسهیلات تبصره ۱۰۰ سه برابر شد
  • چه کسانی از پرداخت مالیات بر عایدی سرمایه معاف شدند؟
  • بررسی روند مناسب سازی منازل سالمندان و معلولان اشنویه
  • تعامل بهزیستی با مساجد برای رفع مشکلات معلولان و زنان سرپرست خانوار
  • پرداخت تسهیلات وام مسکن را پیگیری کنید
  • پرداخت تسهیلات وام ها را پیگیری کنید
  • اشتغال ۳۴۱ مددجوی بهزیستی در واحد‌های صنعتی و خدماتی نیشابور
  • تسهیلات خاص برای خانواده‌های دارای فرزند چندقلو